Rusenie v reproduktoroch.
Napísané: 15 Jan 2023, 15:10
Ahojte chcem sa spýtať prerabal som audio v aute.
Potrebujem poradiť co všetko urobiť aby to bolo lepšie.
Riešim nasledovné:
- vyšší šum
- po naštartovaní sa dostava rušenie do 3, 4 kanalu zosilňovača a mení sa zmenou otáčok hlavne od volnobehu do 2000ot. Rusenie je ked je nastartovane teda musi ho generovat alternator, ventilator som vypal a ziadna zmena alebo pripadne ci to nerobi palivove cerpadlo. Rusenie je aj ked nieje ziadny signal na vstupe zosilnovaca.
Otazka je ci ma vyznam riesit ulozenie kablov.
Nebude to zla zem pripadne alternator? Netreba odizolovat kostru zosilnovaca aby kryt nebol spojeny so zemou?
Alternator dobija ale uhliky v zivote neboli menene auto uz ma 240000km tak uvazujem ci nevymenim loziska, uhliky, zberacie kruzky pripadne dat kondik na uhliky. Premerat ci tam nieje niekde zvodove napätie ktore tam nema byť. Taktiez dat kondenzatory na usmernovacie diody ale to asi nebude take jednoduche. Pripadne vymenit mostik.
Potrebujem poradiť co všetko urobiť aby to bolo lepšie.
Riešim nasledovné:
- vyšší šum
- po naštartovaní sa dostava rušenie do 3, 4 kanalu zosilňovača a mení sa zmenou otáčok hlavne od volnobehu do 2000ot. Rusenie je ked je nastartovane teda musi ho generovat alternator, ventilator som vypal a ziadna zmena alebo pripadne ci to nerobi palivove cerpadlo. Rusenie je aj ked nieje ziadny signal na vstupe zosilnovaca.
Otazka je ci ma vyznam riesit ulozenie kablov.
Nebude to zla zem pripadne alternator? Netreba odizolovat kostru zosilnovaca aby kryt nebol spojeny so zemou?
Alternator dobija ale uhliky v zivote neboli menene auto uz ma 240000km tak uvazujem ci nevymenim loziska, uhliky, zberacie kruzky pripadne dat kondik na uhliky. Premerat ci tam nieje niekde zvodove napätie ktore tam nema byť. Taktiez dat kondenzatory na usmernovacie diody ale to asi nebude take jednoduche. Pripadne vymenit mostik.