Svetelektro.com

Svetelektro.com

Meno:
Heslo:

Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj

Kategória: NF technika | 04.09.2006 | Autor: zawin 

Rozhodol som sa uverejnit moju stavbu zosilňovača 2x80W s TDA 7250, a koncovými tranzistormi TIP142/147 + Predzosilovač s LM1036 a jednoduchého zdroja na napájanie tohto zosilovača. Schémy, osadenie a návrhy plošných spojov sú s amatérskeho rádia.

Takže ako som už spomínal cele zapojenie sa skladá zo zosilovača, predzosilovača a zdroja, takže postupne opíšem stavbu jednotlivých súčastí.

1. Zosilňovač
Pri výbere zosilovača som mal dve poziadavky: aby stavba zosilovača nebola moc drahá ale na druhej strane som sa snazil aby bol zosilovač aj kvalitný a mal nízke skreslenie. Nakoniec to vyhral spomínaný zosilovač :). Zosilovač sa skladá s TDA7250 a koncových tranzistorov TIP142 a TIP147 aje napájaný symetrickým napájaním



Zoznam súčiastok:
Odpory:
R1, R2 - 100kOhm
R3, R6, R7 - 22kOhm
R4, R5 - 2,7kOhm
R8, R9 - 560Ohm
R10, R16, R18, R20 - 33Ohm
R11, R15 - 1,5kOhm
R12, R14 - 39kOhm
R13 - 10 kOhm
R17, R19, R21, R22 - 390Ohm
R23, R24, R25, R26 - 0,15Ohm/5W
Kondenzátory:
C1, C2 - 1uF/50V
C3, C6 - 22uF/50V
C4, C5 - 680nF
C7, C8, C9, C10, C19, C20 - 100pF
C11, C12 - 1,2nF
C13, C16 - 15pF
C14, C17 - 100uF/35V
C15 - 2,2 uF/50V
C18, C21 - 4,7uF/50V
C22, C23, C24, C25 - 150pF
Integrované obvody a stabilizátory:
IO1 - TDA7250
T1, T4 - MJ11015 alebo TIP147
T2, T3 - MJ11016 alebo TIP142

Stavba zosilňovača: po oživení zosilňovača som ho pripevnil pomocou distančných stĺpikou ku krabici a koncové tranzistory som pomocou káblou vyviedol na chladič ktorý je ešte zo zadu chladení ventilátorom. Pri počúvaní hudby má chladíč odhadujem okolo 30-40Stupnou, takže zvolené chladenie mi plne vystačuje. Pri zmene napájania sa môze veľmi zvýšit teplota tranzistorou preto nedoporučujem to s napätím prehánať, zvlášt ked týmto zosilňovačom napájate reproduktory ktoré majú impedanciu 4Ohm. Doporučujem tak napájanie okolo 25-35V netreba to prehánať, ja mám napájanie 2x26V a úplne mi to stačí.




Predzosilňovač:
Predzosilovač sa skladá s LM1036 a s operačných zosilňovačou NE5534. Tento korekčný predzosilovač zabezpečuje ladenie hlasitosti, bassov, výšok, balalance a má zabudovanú aj fiziologickú regúláciu hlastosti.





Zoznam súčiastok:
Rezistory:
R1, R2 ,R21, R22 - 100kOhm
R10, R20, R30, R40 - 47kOhm
R6 - 100Ohm
R5, R25 - 330Ohm
R7 - 5.6kOhm
P1, P2, P3, P4 - Potenciometer 50kOhm
Kondenzátory typu SKR:
C1, C21, C7, C27 - 4,7uF/16V
C8 - 47uF/10V
C5,C25 - 10uF/10V
Kondenzátory keramické typu SKK:
C2, C22, C11, C12 - 100nF
C10, C20, C30, C40 - 220nF
Kondenzátory typu MKT:
C3, C23 - 470nF
C4, C24 - 10nF
C6, C26 - 390nF
Polovodičové súčiastky:
IO2 - LM1036N
IO1,IO21 - NE5534 (TL071)

Po oživení som omiestnil plošak do krabice na distančné stĺpiky a potenciometre som umiestil na predný panel spolu s tlačítkom s ktorým sa zapína resp. výpína fizioregulácia hlasitosti.



Zdroj:M
Zdroj som si navrhol sám a je veľmi jednoduchý. Zabepečuje napájanie pre zosilovač, predzosilovač a ventilátor. Napatie pre zosilovač Je usmernené pomocou diod a vyfiltrované kondenzátormi 2X4700uF/35V. Napätia pre ventilátor a predzosilňovač zabezpečujú stabilizátory 7905 a 78L12



Ostatné komponenty:
Na vstup som sa rozhodol použiť chince a na vystup som použil repro - terminály. Na napajanie mam zasuvku a obimku pre poisku (použil som 630mA). Na prednom paneli som ešte umiestnil sietový vypínač s indikáciou zapnutia.


Ešte niečo k trafu: používam trafo 2X19V 0,8A možno sa niektorý pousmejete nad výkonom aj ja som si zozačiatku myslel že to bude nič moc ale bol som prekvapený napájam s týmto zosilňovačom repro 2x60W a zosilovač pohode stíha.
Približná cena stavby a zhrnutie:
Zosilňovač - počítam okolo 300SK
Predzosilňovač - okolo 150SK
Zdroj - okolo 100Sk
(ceny sú len orientačne niektoré súčiastky som mal doma aj plošný spoj som nemusel kupovať)


Záver:
Na internete sa popísalo dost negatívnych vecí okolo zosilňovača s TDA7250 písali že im vybuchli tranzistory a pod. ale myslím že tieto veci sa stali hlavne kvoli tomu že to prehnali s napájacím napätím. Mne zapojenie fungovalo na prvý krát a doteraz so zosilňovačom nemám žiadne problémy a dúfam že to tak aj ostane :).

Velá úspechov pri stavbe vám žela zawin.
 

20.01.2014

2p. bedničky s ARN4708 a DT25N

 3394   12  Hodnotenie: 4Hodnotenie: 4Hodnotenie: 4Hodnotenie: 4Hodnotenie: 4

28.04.2010

USB Mp3 prehrávač

 25465   78  Hodnotenie: 4.47058823529Hodnotenie: 4.47058823529Hodnotenie: 4.47058823529Hodnotenie: 4.47058823529Hodnotenie: 4.47058823529

05.01.2007

Koncový zosilňovač LEACH AMP 200W/ 4Ohm

 40846   47  Hodnotenie: 3.6Hodnotenie: 3.6Hodnotenie: 3.6Hodnotenie: 3.6Hodnotenie: 3.6

Priemerné hodnotenie: 4.23
Hlasov: 86

Veľmi dobrý

Zvoľte počet hviezdičiek:
Vynikajúci
Veľmi dobrý
Dobrý
Priemerný
Zlý



Súvisiaca téma

Audio technika

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: freestyle - 16.09.2006
Superzosilnovac zawin do toho.
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Jozef1280 - 17.11.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
podobný zosilnovac som skladal ako skladacku pre kamarata, ale zial neuspesne, zakazdým pokusom o ozivenie koncoveho stupna sa odpalili výstupne výkonove tranzistory

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: right13 - 15.02.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
mas pravdu pousmejem sa nad vykonom,lebo ak mas 2*19 0,8A tak to trafo ma 15W,kedze ma dve vinutia tak je to 7,5W na jedno,cize s tymto trafom cez 3 w z toho zosiku nedostanes :D :D vazne by som to chcel pocut hrat :D
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: kkuukkoo2 - 24.01.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
no neviem, ja mam zosilovac 2 x 500 mW a napajam nim 2 x 50 W repro a hra to v pohode

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: palino258 - 10.03.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Mohol by si tam aj napisat rozmery DPS toho predzosilnoavca, inak velmi good zapojenie ale asi to bude robit s tymi MJ11015 a MJ11016
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: bopo - 31.07.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.bopo.szm.sk
 
caww.. mne stacia tieto rozmetry (udavane su v mm): zosik : 142x 110 predzosik : 115 x 60 obrazky DPS som si upravoval v microsoft word... cizee da sa to v poho upravit..
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: alfaros - 07.02.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Nevedel by si mi prosim ta povedat presnejsie udaje k nemu? ako zosilnenie zisk a podobne jednoducho blizsie detaily. dakujem (3lepkat@azet.sk)
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: wwsly - 11.08.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Doporučuji nestavět 7250 hoří jak čert.

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: sudruhdude - 10.04.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
JE HRIECH DAŤ K TOMUTO KONCÁKU TRAFO MENEJ AKO 200VA! Inak bez zmeny zapojenia s napájaním sym. 35V 400VA a tranzistormi BDV 64/65 C by dal 2x100W SIN.
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: balki - 21.05.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
35V na 100W/4Ohm je málo najmenej 38V

pomoc (Hodnotenie: 1)
Od: luky6434 - 29.05.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
potrebival bz som pomôct s navrhom zdrojuuu....chcel by som sa spytat ked chcem napriklad napajanie 35 V tak podla coho si mam viyistik kolko amperovy ma byt ten trafak. ak mi pomozete tak vam dakujeeem..viete som doost amater :))) a odovedat mosete aj tu alebo na mail luky6434@azet.sk. ;)
Re: pomoc (Hodnotenie: 1)
Od: balki - 30.05.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
V prvom rade je dôležitý výpočet napätia ACzdroja (trafáka) Tých 35V myslíš zrejme DC. V tom prípade je to max. hodnota AC napätia. Teda napätie trafa je o odmocninu z dvoch nižšie ako hodnota DC, v tvojom prípade 24,8V AC. Samozrejme ak to má byť zdroj symetrického napätia tak potom musí mať trafák dve vinutia s tým napätím teda do kopy 49,5V AC. Potom je dôležitý výkon trafa. Obecne je účinnosť NF zosilňovačov v triede AB daná (pí/4). ale samozrejme sa to dá aj inak vyočítať. Najskôr vypočítaš prúd do záťaže teda Iz=odmocnina(Pz/Rz). (kde Pz je výkon na výstupe a Rz je impedancie záťaže, tá je samzrejme frekvenčne závislá a tým aj komplexná, preto sa počíta s absolútnov hodnotou ktoré je na reproduktore napísaná. samozrejme je to efektívna hodnota.) Túto hodnotu prúdu vynásobíš AC napätím pvojho transformátora teda Pzd=24,8*Iz (ak je zdroj symetrický potom 49,5*Iz) kde Pzd je min požadovaný výkom zdroja. Samozrejme sa volí väčší. Ina je viacero spôsobov ale tento je asi najjednoduchčí. samozrejme ešte existujú empirické vzorce ktoré popisujú elektrické veličiny v koncovom stupni ale sú pre teba asi nepodstatné. Ale predsa ti jeden napíšem ktorý by si mohol používať. Minimálne symetrické napätie zdroja na dosiahnutie požadovaného výkonu na Rz: +-Uzd=(1/pi)*odmocnina(32*Prz.Rz) a šete jeden: Výkon zdroja potrebný pre požadovaný výkon na záťaži Rz je obecne daný: Pzd=(odmocnina(2).4.Prz)/pí. Hádam ti to bude stačiť ak ti bude niečo nejasné tak ma kontaktuj.

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: tomass92 - 15.06.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
neverim ze ti to taha take trafko ja som k tomu kupil toroid 2x25 150VA a bojim sa ze ci to bude stacit ale predavac ma ubezpecoval ale dajak sa mi to nezda tak potom vam poviem ci to staci

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: bopo - 25.07.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://www.bopo.szm.sk
Ahojte.. mohol by mi prosimvas niekto pomoct so zdrjom?? pretoze je to symetricke napajanie... aa este som v zivote s tym nepracoval.. proste nejaku schemu zapojenia zdroja... vopred vam dakujem :)

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: wegetko - 19.08.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
prosim ta mohol by si povedat z ktoreho cisla AR mas ten zisik....dik
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: bobor1992 - 13.12.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu) http://vapno.mysteria.cz
 
Niededy z roku 2004 sa mi zda ze zo septembra a bolo to na pokracovanie a ja som ho videl aj ako stavebnicu

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: 1maros6 - 14.10.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
caute prosim vas mam jednu otazku a to ze aky sin.vykon by dal tento zosik ak mu dam napetie 36V DC?? ten vykon trafa je mylsim okolo 180W diki moc..
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: balki - 30.10.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
80W/4Ohm určite.

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: andrewwwww - 31.10.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Prečo sa píše že 2X 80W ked na obrázku plošneho spoja zosilnovača je napisane 2X 130W?????
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Hati - 03.11.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Toto by aj mna zaujímalo , aj som nad tým rozmyšlal no podla mna to bude vo výkone trafa asi???
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Shooter - 05.11.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
preto sa tam píše 2x80W lebo Záwin použil tranzistory TIP 147,142. Tie druhe tranzistory MJ davaju tych 2x130W.
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Hati - 06.11.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
A tie MJ tranzistory su drahe alebo ako je to , Ale potom treba aj iné trafo nie?
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: 1maros6 - 07.11.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
no jasne treba tam aj trosku silnejsie trafko a tie tranzistory su drahsie stoja okolo 100sk ale myslim ze tï budu v pohode stacit aj tie tip...tie stoja okolo 40sk....ja som tiez robil tento zosik a davam mu napetie36v bo co tam pisal ten autor clanku tak je podla mna dost malo nehovoriac o vykone trafa..
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Hati - 10.11.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Chlapci spravil niekto tento zosik z MJ tranzistormy???
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: michy494 - 14.11.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
ja som ho spravil
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: senko - 27.11.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Zdravim Neviem či ste si všimli ale na vstupe koncaku je to prepolovane zem je na plosaku predsa v strede ale hlavne že to šlape Ja sa trapim z LM 3886 koncakom navrhujem predny panel verte je to celkom zaujmave v amaterrskych podmienkach frezovanie a pod aby to aj vyzeralo ,nie ako krabica na cesnak . Skusim sem dat aj dake fotky len neviem ako poraddte dik
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: 1maros6 - 27.11.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
cau senko ako co je prepolovone,,,,ja som staval tento zosik a mam snim trochu problemi ked sa blizim k plnej hlasitosti mozno to suvisi prave tyym...napajam ho 2*37dc
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: senko - 29.11.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Caf dostal si odpoved? omluvam sa nemal som bryle .Inak by to asi na vstupe ani nemohlo byt . Spravil som stlpove repro ale neviem ako ich sem dat porad .Skusal som to cez daku galeriu aj som zmensil fotky ale stale mi vypisovalo ze chyba .Dik za radu . Idem sa pustit do prestavby toho zosiku čo som pisal s LM :::86 stale počut jemnučky tichučky brum na vystupe , asi je to neviem čim ale domnievam sa že to robi predzosik .Asi budem muset uzemnit potaky ,je to LM 10 36 ka alebo čo .inak uvažujem bez korekcii rovno šupovat do konca ved CD netreba dako farbit je nahrate so všim všudy .Tak s pozdravom
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: 1maros6 - 29.11.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
J som robil tiez bednea chcel by som ich sem uverejnit ale tiez neviem ako.. robil si ten korekcak z 1036,,a ide ti v pohode,, lebo ja som ho robil a absolutne je na nulovom boide vies ako su tie male integrovane obvody na vstupe co ti upravuju signal no tak tie mi prehrieva a neiem vobec preco..sucastky som prekontroloval a j plosny spoj cely a predasa nejde...pytal som sa aj majstara a ten nevedel tiez absolutne kde je probleem..ja mam same zahadne chyby....´=D... ved aj na zosiku akonahle ho vybudim do polovice prestane hrat bo sa odpoji asi prudova ochrana ale co mi to moze robit tak to fakt neviem.. inak serem aj ja na to lm-ko a dam priamo len koncak a este by som chcel k tomu dat nieakly indikatror vybudena ale neviem ziadny dobry najsat... nemas nahodou schemu k niecomu take co s ada aj zohnat v poho suciastka aj kde tu zarohom lebo co su na tejto stranke tie dva integroovane tak ich neviem nikde dostat kupi.. pozerals om aj na awelmaku a sos a vsade su uz minutee...
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: senko - 02.12.2007
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Caf odpovedal som mailom ale tu to nevidim ako mam sem dat dake moje perie nech je zabava
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: pavuk - 16.08.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Náhodou LM3886 je výborní koncový stupeň mam to doma už asi štyri roky a funguje doteraz bez problémov

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: glas - 05.01.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
dá sa použit namiesto MA1458.... MC1458? mám s tým problémy tak hladám súvislosti s týmto. dik
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Shooter - 10.01.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
teraz som spravil, predzosik....funguje super...aj zdroj som teraz spravil ale mam tam moc vysoke napatie....ale s tym sa uz niako vysporiadam.....len tolko ze aj ja som robil s LM 1036.. a nemal som ziadne problemy

MJ 11015 a MJ 11016 (Hodnotenie: 1)
Od: dnbrenky - 28.01.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
chcel by som si spitat, ci ten zosik s tranzistormi MJ 11015 a MJ 11016 dava 2x130W na 8 alebo 4 ohm???
Re: MJ 11015 a MJ 11016 (Hodnotenie: 1)
Od: brdydudu - 06.01.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
dava to 2x130W, ale asi len v spicke.. mate inak niekto skusenost s tymto zapojenim? lebo som robil velmi podobne, hralo slusne niekolko rokov, ale raz pri prerabani bedne som asi spravil skrat.. a lahko sa docitate o zapojeni s tda7250 ze ak nieco pokaslete ide to cele fuc casto aj s tranzistormi.. ja tranzistory mam, takze skusim spravit tuto schemu a opravit to ale ak ho niekto ide stavat radim radsej najst schemu s nejakym kvalitnym IO napr STK, ale ziadne darlingtony budene tda7250..
Re: MJ 11015 a MJ 11016 (Hodnotenie: 1)
Od: brdydudu - 06.01.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
2x130 na 4 ohm som zabudol :)

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: barthez_ke - 06.02.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
prosim vas na to predzosiku sa na nozicky lmka 4 horna od prava ma dotykat toho kontaktu ci nie??? prosim odpovedzte lebo cim skor by som chcel ten predzosik spravit dikes

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: mat00 - 07.02.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Nexcem vyzerat ako nejaky blbecek, ale neda mi neopytat sa co je ta fizioregulácia hlasitosti???:P
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: sweeper - 13.02.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
fyziologická regulácia hlasitosti znamená , že pri frekvenciách , ktoré tvoj sluch potláča, ich zosiľňovač viac zosilí ako frekvencie , ktoré tvoj sluch nepotláča to znamená že v podstate vyrovnáva citlivosť tvojho sluchu

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: glas - 18.02.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
http://www.svetelektro.com/modules.php?name=News&file=comments ahoj, vyrábam tento zosik , ale neviem čo mám pripojit na svorky označené ako MUTE pri zosiku . Pri predzosilňovači nerozumiem tomu prepínaču, teda ak niekto viete tak napíšte som za každu radu vdačný.
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: nero - 19.02.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
ked spjis mute tak vlastne vipnes zvuk :)
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: glas - 19.02.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
diky ti, práve to som potreboval vediet

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: voloda210 - 25.02.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
nazdar chcel bi som sa spýtať niečo som v tom ešte novy a neviem kde sa čo pripaja tak vas pekne prosím pomôžte mi s tym neviem čo sa pripája na MUTE ani GND a kde su vlastne vystúpi tak vas velmi pekne prosím ak možeťe tak pomôžte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: nero - 29.02.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
ked si vsimnes o mute je pisane hned nad tvojou otazkou a GND je zem (-) a vistupi myslis na zosiku alebo na predzosiku ?
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: voloda210 - 11.03.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
no na tim zosiku aj predzosiku????

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: eror12 - 14.03.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
prosim kto by mi mohol poslat viac fotiek tej stavebnice a co mam kde zapojit prosim som amater a chcel by som to skusit.dakujem velmo pekne fotky mozete posielat na FiTo_lv@azet.sk

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: andrewwwww - 24.03.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Prosim kde kupim setky tito integrace....Chcem si to postavit a som zaciatocnik.....
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Marko1995 - 15.01.2012
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
skús to tu http://www.tme.eu/sk/?utm_source=svetelektro.com&utm_medium=banner&utm_campaign=ogolny-728x90px

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: voloda210 - 30.03.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
nazdar mam už všetko spravene len ešte mi ten zdroj chyba takže bi si mi mohol poslať schému toho zdroja aby som to už mal konečne spravene a prosím ta čim skor bi sa to dalo tim to bude lepšie dik
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: sparttan - 06.09.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
aj mne by si mohol poslat tu schemu na zdroj na sparttan@azet.sk diki

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: 00martinko - 17.08.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Mám tiež doma niečo podobné a chcem sa spýtať na tie 4 potenciometre. Predpokladám, že 3 sú na bass, stredy a výšky a štvrtý na hlasitosť. A práve tento štvrtý ma zaujíma: kde je zapojený?? Dik:-)
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: sweeper - 13.02.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
basy , vysky , hlasitost a balance kedze to je stereo a je tam pouzity LM1036
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: sweeper - 13.02.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
pozri si zapojenie LM1036 a zistis

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: havala4 - 27.09.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Tomu TDA7250 už neverím raz som sa popálil a stačilo mi. Ked tak tak si poskladat s MJ alebo fetom.
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Jerry19 - 07.09.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
TDA7250 je FUJ.

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Pio - 06.10.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Zdravim. Chcel by som tento zosilovac vyskusat dat do auta a napojit ho na repraky, ktorych impedancia je 2ohmy. Potreboval by som teda vediet asi aky menic by som mal spravit kedze zdroj, ktory je navrhnuty mi je zbytocni. Rozmyslal som nad menicom 12V/36V, ale neviem ci to uz nie je vela.

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: bfd - 26.11.2008
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Vyzerá zaujímavo a ľahko asi urobím do školy na prax,,,

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: anton - 18.02.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
nazdar robim tento zosik potreboval by som schemu na ten zdroj a niejake fotky dik.spisino@azet.sk

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: marek275 - 22.02.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
nazdar robim tento zosik a potreboval by som schemu na ten zdroj a este nejake fotky tej stavebnice ako to je cele zapojene. za pomoc moc dakujem

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: ofroader125 - 23.02.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
zdravim,, chcel by som sa spytat ci namiesto tych 50k potenciometrov mozem dat 47K???
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Jerry19 - 07.09.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Samozrejme ze mozes.
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Wulpo - 18.07.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
ked tam dam 100K tak to bude asi ?

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: FEFETO - 20.04.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
prosim vas neviete niekto rozmery DSP na ten zosilovac a predzoslovač. vopred diky
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: SleepWalker - 15.07.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
mrkni o kousek vis do komentaru...;)

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: zpetoz - 20.07.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
spravil uz niekto tento zosilnovač a išiel mu na 100%??? lebo ja som ho robil a pri vykone vacsom ako asi tak 20W sa aktivuje nejaka ochrana a vypne zosik na 3 sekundy...newiete prečo???

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: INFRA92 - 30.08.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
cawte chcem sa opytat ak by som namiesto tranzistorov TIP147 a TIP142 dal tranzistory BDX33 a BDX34 frcalo by to ?

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Jerry19 - 07.09.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
FUJ FUJ. Neviem co je vacsie FUJ TDA7250, alebo LM1036. Ale pohromade je to FUJ FUJ. Este raz FUJ.

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: maxton54321 - 07.10.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
tda7250 je kamen urazu nestaviajte je to hlupost a skoda penazi a casu ten koncak dedokaze odhrat v plnom vykone ani hodinu potom odijde ako vietor
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Hakettius - 20.10.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
moja rec ludia !!! TDA su najhnusnejsie IO ake som kedy vzivote videl a ten predzosik s LM1036, postavil som ich par, pre ludi na maturitu a plakal som ked som pocul ten zvuk, som sa hambil im to dat ...ale tak co uz ... najlepsi predzosik co som spravil bol s komplet TESLAckymi tranzistormi a suciastkami ... + teslacke konce KD607/KD617 .... nie su to vykonove supy, ale maju nadherny zvuk ...
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: sweeper - 13.02.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
mas pravdu kd 607/617 su vyborne ale zober si kolko ludi ma na to stavat tranzistorovy korekcak aj koniec .... jednoduchsie je spravit si cely zosik z TDA a LM pretoze je to lacne a jednoduche....

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: dodik01 - 08.12.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
zdraviim vas vsetkych poradite mi niekto pls rozmery plosnych spojov?

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: mat00 - 13.12.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Ahojte, mam postaveny ten predzosilnovac a mam ho zabudovany v subwoofry. Len mam taky problem, ked otacam potenciometrom na vysky, tak mi to meni hlasitost na subwoofry a balance tak isto, aby to hralo na nejakej slusnej hlasitosti, tak to musi by tak, ze vysky na maxime a balance stiahni do lava. Neviem co s tym moze byt, uz som tam dal asi 4 integrace, ale vsetko to iste

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: peto2301 - 31.12.2009
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
caves posatvil som tento zosik a chcel by som ho napajat trafom 2x24V 100VA mam urobeny aj zdroj k tomu a ten mi dava napätie -+35V chcem sa spytat ci to uz nieje vela dik

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: fredy71 - 02.02.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
dobry zosik ja som tiez uz niekolko paradnych zosikov spravil ale tak som robil aby som nemusel zhanat dajake velke trafa :)

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: juri291 - 28.03.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
zdravim..nemate o tom niekdo urobenu dokumentaciu? ked mate plis poslite juri291@azet.sk .. vopred diiik

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: CCamp - 29.04.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
je toto zapojení 100% funkční? zkoušel to někdo? a jak to hraje

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: NFpacient - 13.05.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Zdravím dostal sa mi do rúk tento zosilňovač ale s tranzistormi MJ ide na nom iba jeden kanál a TDA7250 sa silno zahrieva stále sa vypína chcel by som sa opýtať či mi niekto neporadí čo môže byt zle, zaspajkovane je to dosť zaujímavo plošný spoj je menši ako by mal byt pravdepodobne bola zla mierka, pätica na TDA je vo vzduchu a sú z nej vyvedené drôty ak mi niekto poradí budem rad. Ďakujem za odpoveď
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Gavin Milarrr - 24.06.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Asi nejlepší bude to postavit znova na pořádnej plošňák a z proměřenejch součástek. To zahřívání může znamenat ledacos včetně kmitání.

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: imerio - 26.06.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
ZAWIN mas zle cely predzosilovac neviem ako ti to moze hrat ale postavil som to podla teba a hralo to jak postrelena macka a tak som zacal hladat chybu a zistil som ze ty mas zapojeny vstup ne5532 na vstup LM1036 co je cista blbost......a napajanie ne 5532 je na 8 pine a nie na 7 ako mas ty ved 7 je predsa vystup....a kdo vie preco tam mas pouzite dve ne5532 ked je to stereo takze staci jeden mozno by si to z jednym nepomylil celee......a 6 pin je vstup tak preco ho mas zapojeny ako vystup? a mas 2 zapojenu zo 6 co si vlastne spojil dva vstupy.......OPRAVTE MA AK PISEM BLBOST !!!!!!

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: aleluja - 27.06.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Mam taky problem, ze mi hra iba 1 kanal, najskor som myslel ze to je v prezosilnovaci ale ten som vymenil a preistotu som kupil stavebnicu takze ten je v pohode, takze to bude asi urcite koncovy stupen , jeden kanal mi ide perfektne ale 2 mi iba dost susti, skusal som integrac vymenit ale nic ak viete mi niekto pomoct ze ci je to v koncovych tranzistoroch(podla mna je to v tom ale nie som si isty) ale na 1 pohlad nie je vidno nic obhorene (od strany suciastok ani z druhej strany ), skusim este pomerat, ak tak skusim vymenit tranzistory ale nechem vyhodit len tak 4,2€ za ne ak to nebudu oni, vopred dakujem za radu

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: VikyHazard - 28.06.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
ak sa to dá nazvať zosilňovačom tak ok ale mne sa to zdá odfláknuté si sa aspom mohol porhať s rozmiestnením súčiastok a tiež aj ich presne nadierovať ale ok ked to funguje a inak neviem či by si s toho dostal 2X 80W...

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: maniak555 - 18.07.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Sewas , postavil som si tento koncovy stupen a pri prvom zapojeni som ho napajal 2x17 V jednosmernych a mal som ho pripojeny na cd prehravac a na 1 krat fungoval , tesil som sa a tak som poodpajal a isliel som ku pocitacu a napojil som vsetko , ale potom uz iba z jadneho kanala bolo pocut hlasny sum alebo brum a druhy my neisliel , ked som chytil T3 tak som sa spali ze ma to boli dodnes a neviem v com je chyba , mam ho urobeny s trandikmi TIP142 a 147 , ..................... Ked kupim nowe , mohlo by my to fungovat ? lebo ja som vsetko dobre zapojil a len T3 sa nahrial a ostatne bolo vsetko chladne ta mi pls poradte ... dopredu dakujem
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: rocky1441 - 16.09.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
No ja som robil niečo takéto ( síce nie úplne toto ale na 98% podobné) a mal som tiež tento istý problém. Vymenil som tranzistor čo sa tak hrial, zistil asi dve chyby v zapojení, opravil to a oživil znova...potom to už šlo....a menil som ešte jednu súčiastku ale už si fakt nepamätám ktorá to presne bola...lebo som to robil minulý rok ..... :)
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Pancak - 15.01.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Zhorelo ty to preto lebo radio ma stale impedancny vystup isty a u pocitaca sa pridavanim hlasitosti zvysuje a pojde to ale musis vymenit trandy pomeraj suciastky a moze byt zhoreni TDA7250 ...A este k tomu tda7250 nehory jak cert treba s nim vediet manipulovat a mat na nom chladic lebo ked neni tak tda nevydrzi dlho hrat...ja mam ine zapojenie toto je slabe zapojenie na vykon a malim napatim,napajenie tda7250 vydz do +-45V a nie 33!. Znamy ho ma a ten zosilovac vydrzi hrat celu noc pri napati 45V on mal 2x32V 400VA trafo mozete si vypocit 2x32=64*1,41=90,24/2 lebo simetricke napatie potrebuje zosik =45,12 a repro 8ohm 3pasmovu sustavu basy130w stredy 150w a vysky 120w a ten zosik bol na maximum. Takze ti ktory nanho nadavaju mali by zacat stavat poriadne!!!! O chvilu sem aj ja dam svoju pracu tento zosilovac TDA7250 s trandami TIP142 a TIP147 +lm1036N,ochrana repro , 2xIndikator vybudenie s lm3915.

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: tyf4ny - 03.10.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
mohol bysi mi poslat toho zosilovaca fotku s vrchu ? dakujem Ludy23@azet.sk

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: motto - 30.11.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
to je motor s kosacky?
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: sweeper - 13.02.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
tak ty si iny panko :D:D:D:D:D:D jak kamarat na moj koncak z TDA 8560Q ze to je zapalovanie na simsona ?

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Pancak - 27.12.2010
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Robim tiez zosilovac ale v inom prevedeni je tam TDA7250 s tip142 a tip 147 2x125w ale u mna je napatie do +-45V ja mam +-42V. Odber je tusim 5.6 A. Ma toroidne trafo 2x30V 6,66 A. Zverejni tu aj ja svoju pracu len este ostava LM1036N. Ale toto je odflaknuta robota suciastky na krivo tipujem ze obvod TDA7250 je zmenseni ked ty tam nesedi patica IO. S takym trafom ake si uviedol ty toho moc asi nehra ten zosik. Tak zosilovac moze stihat ked nebude hrat naplno aspon 2 hodiny. Tak k obvodu TDA 7250 nie je to nekvalitny obvod len musi mat stale symetricke napatie skontrolujte v datashede vyvody a zmerajte ich na plosak v patici. Mne uz dost tranzistorov znicilo preto odporucam vsetko pekne nakreslit a aj zaspajkovat .Este podotknem ked pocuvate s pocitaca tak zvukova karta ma urcite impedanciu ktoru ked zvysujete zvysuje sa aj impedancia tak neoporucam pocuvat cez PC pretoze moje zapojenie co som nasiel v amaterskem radiu (mozem poslat) ma urcitu vstupnu impedanciu to musi mat aj tento zosilovac a mne sa podarilo tymto odpalit tranzistori tak si davajte bach !!!!

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: xxx3l - 03.02.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
rozmýšlam vyrobiť:D

Prosba (Hodnotenie: 1)
Od: alfaros - 07.02.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Zdravím mohol by som poprosiť autora tohto príspevku aby sa mi ozval mám na neho pár otázok a jednu prosbu. Ďakujem

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: sweeper - 13.02.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
tie plosaky vyzerali dost amaterizmus take oprplane na kolene robene ale budis ked to funguje :) a tym trafom 2x19V 0,8A nemyslel ze to ma odber zo siete 0,8A ? lebo sa mi to nejak nezda

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Martelinko - 04.04.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Ja som to zapajal teraz ako maturitnu pracu...a som s ním spokojný. Trafo mam 2x24V no cez filtrovacie kondiki mi nazbieralo až na 35V...a žiadne problémy čo sú tu pisane sa u mna nevyskitli :D funguju naplno :D a peckuje riadne!!!! :D fakt odporučam :D je aj jednoduchy :D a nezabudnite na prepoje L a P vstupov a vystupov použivať odtienene kable ! :D toť vše GOOD JOB!!!!
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: majglicka - 03.09.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Ahojte ja by som sa chcel opytat ohladom toho prepinaca na korekciach ze aky typ (kolko vyvodov) a ze ako to zapojit pretoze to je trosku nezrozumitelne a v zozname suciastok sa ani nenachadza dakujem

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: VikyHazard - 25.09.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
závrh pekne ale ked sa pozriem an to prevedenie zrôza a des radšej tu mali ostat iba podklady to človeka odradí tvoja práca

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: elemetko12 - 23.10.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
prosim vam chcel by som sa len spitat že ked by som ho chcel použit tento zosilovač do auta tak asi 12V nebude stačit ako napajacie napetie ??????

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: mRbLaKe12 - 03.11.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Prosím vás nevedeli by ste mi niekdo poslat schému zdroja ? Dakujem
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: bugi512 - 22.12.2011
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
tento zosilovač je jednoduchý a ide na prvé zapojenie ale asi som čakla od neho viac .. lebo vobec nemá pekný zvuk.

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Marko1995 - 15.01.2012
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
aká je schéma zdroja ? nemohol by mi ju niekto poslať ? dík
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Marko1995 - 15.01.2012
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
kto by mi vedel aj povedať aký to má odpor ? prepáčte ale nenašiel som to ak som slepý tak pardon

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: RuMeC - 28.03.2012
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
hojte, stavím tento zesilovač. Můžu použít BDV 64/65 C a napájení 41V (600VA)? Snažím se z něj vytřískat maximum. Dík za rady
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Tibess - 26.04.2012
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
no čo ako to dopadlo podarilo sa ?

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: adrian1995 - 05.06.2012
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
stel bi som sa spitat co sa stane ak to budem napajat cca 45 v uz usmernanich a dam nato subwoofery s 4 ohm impedanciou kebi sa nahodou odfajcili koncaki tak by odfajcilo aj tie subwoofery ktore maju vokon 400 w ?
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: AlbertEinstein - 22.07.2012
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
V je neprípustných! Výrobca informuje o max. 35V pretože nad 35 už IO zničíš!
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: AlbertEinstein - 22.07.2012
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
*45V
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: Domo - 09.03.2013
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 
Ludia nemáte k tomu niekdo dokumentáciu pls? :) dominikzsille@gmail.com

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: said7 - 26.05.2013
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Ahojte, ja sám som tento zosilňovač poskladal na komplexnú odbornú prácu a uisťujem vás že je funkčný aj keď predzosilňovač s LM1036 nieje práve najlepšie riešenie ale dá sa to :) Takže ak by ste chceli poradiť napíšte mi na paintballkn@gmail.com odfotím vám celý zosilňovač a poradím ak treba čo som tam pridal alebo zmenil. Niekde by som mal mať aj technickú dokumentáciu :) samozrejme som to zvládol na jednotku xD

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: MISSKO8 - 25.11.2013
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Zdravím má to od toho niekto schému a návrh PS v eagly? robím to ako maturitný projekt

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: jozo221 - 22.03.2014
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
Zdravím,,,postavil som daný zosik,,je tam písaných 40V,čo je podla mňa veľa,ja som ho napojil na 2x33V a tranzistory TIP147/2 horia jak čert..Hraje na plnom vybudení cca 5.minút a aktivuje sa ochrana,ktorá ho vypne na 3.sek.Zrejme ten koncak rozoberiem a tranzistory použijem do niečoho kvalitnejšieho.(najme do niečoho kde nezhoria za cca 1.hodku.)
Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: jozo221 - 24.03.2014
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)
 

Prikladám datashed....

http://www.paveldrabek.net/soubory/semprace.pdf

Re: Koncový zosilovač 2x80W + predzosilovač + zdroj (Hodnotenie: 1)
Od: jozo221 - 24.03.2014
(O užívateľovi | Poslať súkromú správu)

Prikladám symetrický zdroj,,ak má niekto záujem..

http://pcchip.eu/symetricky-zdroj-405060v/
Autor stránky je Ondrej Závodský(zawin), o graficky design sa stará Ľuboš Fabo(BUFU).

TOPlist

Powered by Copyright © UNITED-NUKE CMS. All Rights Reserved.
Čas potrebný k spracovaniu stránky 1.25 sekúnd