Zosilňovač s PCL86 - zlý zvuk

Neviete si rady so zosilovačom a pod.?

Moderátori: Drakoush, Moderátori

23MaKaVeLi23
Okoloidúci
Okoloidúci
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 09 Okt 2014, 20:23
Bydlisko: Levice
Vek: 27

Zosilňovač s PCL86 - zlý zvuk

Príspevok od používateľa 23MaKaVeLi23 » 27 Jan 2015, 20:34

Prepáčte, nevedel som ako presne nazvať tému. Som amatér, čo sa týka elektroniky a rozhodol som sa spraviť jeden elektrónkový zosilňovač. Viem, že bol už viac krát rozoberaný, no nenašiel som tému, kde by bol presne ten problém, ktorý mám ja. Zosilňovač zapne, na krátky čas hrá akoby "normálne", potom sa kvalita zhoršuje, a ak pridám hlasitosť, počuť iba niektoré bicie. Všetko uvidíte na videu. Prosím, snažte sa mi odpovedať ako laikovi, ak treba niečo pomerať tak povedzte, len mi prosím uveďte presne kde mám merať, som naozaj začiatočník.
Jedná sa o tento zosilňovač :
http://www.tubeamp.sk/se_pcl_ecl_86_tub ... ifier.html.
Zmeny ktoré som vykonal (neviem, či to môžu ovplyvniť) :
- Miesto R1 - 10M ohm som použil 9,9M ohm
- Miesto R5 180k ohm som použil 220k ohm
- Kondenzátory C1 a C2 sú trochu staršie, ich funkčnosť nemusí byť 100%
- Miesto kondenzátora C3 10uF/400V som použil 10uF/350V
- Miesto C101,C102 180uF/400V som použil 220uF/385V
Použitá MP3 je v dobrom stave, skúšal som aj iné zdroje signálu, všade bol problém rovnaký. Takisto reproduktory sú v poriadku skúšal som viaceré. Elektrónky asi budú tiež v poriadku, skúšal som 2.
Za prípadné odpovede vopred ďakujem. A tu je ešte video :
https://www.youtube.com/watch?v=hbkjUo3VRPM
(cez to "youtube" mi to sem nechcelo ukázať, tak som to dal ako link)
0

Používateľov profilový obrázok
zipaj
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 2900
Dátum registrácie: 13 Feb 2011, 00:00
Bydlisko: Vranov nad Topľou
Vek: 48
Kontaktovať používateľa:

Re: Zosilňovač s PCL86 - zlý zvuk

Príspevok od používateľa zipaj » 27 Jan 2015, 20:57