Oddelovací transformátor

Neviete si rady so zosilovačom a pod.?

Moderátori: Drakoush, Moderátori

patom
Okoloidúci
Okoloidúci
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 19 Apr 2015, 10:44

Oddelovací transformátor

Príspevok od používateľa patom » 22 Apr 2015, 18:50

Rád by som sa spýtal odborníka na oddelovací transformátor. Ide mi o to, že my "starí páni", už dobre po 60-ke máme kapelku, ktorá hrá na BOSE L1-1 a na 2x BOSE L1-compact. Stáva sa a dosť často, že po zapojení do 220 V, sa objaví 50 Hz zo siete v reproduktoroch a tak musíme hľadať, ak sa to dá, inú zásuvku, inak je tam strašný brum. Poradili nám, že máme mať oddelovací transformátor, ktorý toto eliminuje. Nie som cez "elektro" v podstate ani jeden z nás, ale radi by sme s tým niečo urobili. Problém bude asi s veľkosťou oddelovacieho transformátora, pretože dokopy máme príkon okolo 4000 W. Poprosili by sme vás o radu, čo s tým. Za odpoveď vám ďakujeme.
0

Sender
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 26 Máj 2008, 00:00

Re: Oddelovací transformátor

Príspevok od používateľa Sender » 22 Apr 2015, 21:02

Pokud oddělovací trafo,tak bych to viděl na primár 400V ,sekundár 230V.
0

Používateľov profilový obrázok
Drakoush
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 10964
Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
Bydlisko: Nitra
Vek: 28
Kontaktovať používateľa:

Re: Oddelovací transformátor

Príspevok od používateľa Drakoush » 22 Apr 2015, 21:11

Oddelovacie trafo bolo asi myslené pre signálnu cestu. Oddeliť 4kW trafom nie je sranda, bude to ťažké ako... Dosť. Ale dá sa, pokojne môže byť trafák aj 230/230V, opatrený mäkkým spúšťačom, pre takýto príkon.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.

Sender
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 26 Máj 2008, 00:00

Re: Oddelovací transformátor

Príspevok od používateľa Sender » 22 Apr 2015, 21:22

Aha. No tazatel uvádí že musí hledat jinou zásuvku -z toho jsem pochopil 230V.Bylo by dobře ,aby to tazatel upřesnil.