bert napísal:To nie je pravda!
Keby si chcel sem pripojiť brzdný odpor, asi by to nepovolovalo chod meniča podľa napätia na týchto svorkách. U tohoto meniča Micromaster 420 -750W(a aj u väčšiny malých meničov) sa brzdí len do medziobvodu. Preto sa môťe stať, že pri nesprávne nastavenej dobehovej rampe, to vyhodí poruchu. Pri požiadavke strmšej rampy odporúčajú použitie externej brzdnej jednotky.
Väčšie meniče, majú vyvedený aj medziobvod, aj pripojenie na brzdový odpor. Momentálne mám doma Alen Bradly-1,5kW a Danfos-5,5kW. Oba majú vyvedený medziobvod zvlášť a cez brzdný tranzistor svorky pre brzdný odpor.
Ale je . MM440 má vyvedený tranzistor ,tak že stačí len brzdný odpor .
Viz
http://www1.siemens.cz/ad/current/conte ... 006_cz.pdf strana 70
Ale u menších meničov sa samozrejme brzdí do medziobvodu ,ktorý to musí ustáť . Ak by to robilo problémy ,tak sa na DC dá
brzdný modul .
Obdobé je to aj pre masterdrive
U meničov sinamics S120 je označenie braking modulov ako DC-link komponentu .
To isté platí aj pre meniče Control techniques .Tie už maju brzdný modul zabudovaný v sebe (tranzistor)
Iné využite DC medziobvodu som zatial nenašiel .
//Automatické spojenie príspevkov. Pridané po 14 minútach:
Siemens podporuje koncepciu odelených modulov , tak napr. sinamics S120 sa skladá z 3 samostatných celkov sami o sebe nefunkčných a to Power Modulu z ktorého ide DC, Motor Modulu ktorý ovláda motor a je napájaný z DC a Control Unit ktorý to celé riadí (môže až 8 osí ak si to dobre pamätám )
Nikdy neříkejte, že něco nejde, protože vždy se najde blbec, který neví, že to nejde, a udělá to !