Moderátori: mirosne, Moderátori
PatrikMckane napísal:A čo aký máš problém?zdenko4017 napísal:Boze, kolko mas rokov? Eventuelne kde pracujes?PatrikMckane napísal:Mojím snom je omega b 3.2 v6 alebo vectra c 2.0 16V turbo benzín.
oravan napísal:nič v zlom ten ventil EGR sa da pokojne odstaviť auto nasáva čerstvý vzduch a nič sa nedejé ani emisie ani nič...
PatrikMckane napísal:Mojím snom je omega b 3.2 v6 alebo vectra c 2.0 16V turbo benzín.
AndiCibula napísal:Toto ma tiež zaujalo. Čo má byť zlé na tej Omege ?
Tiež som ju istý čas pozeral v inzerciach, zaujala ma tá V6.
https://www.youtube.com/watch?v=Ghgb9e3dCx8
budvar10 napísal:oravan napísal:nič v zlom ten ventil EGR sa da pokojne odstaviť auto nasáva čerstvý vzduch a nič sa nedejé ani emisie ani nič...
Tak toto nie je pravda z viacerých dôvodov. EGR ventil slúži na opätovné prepálenie zvyškov v splodinách, hlavne NOx. Asi najväčším problémom EGR je, že spôsobuje zvýšené zanášanie motora sadzami (nanočastice sa to teraz volá). Ak sa EGR upchá, spôsobí to znefunkčnenie jeho pohyblivých častí, a ak sa včas nevyčistí, dôjde k odpáleniu solenoidu. Má to dopad na celkovú funkciu motora - dramatická strata výkonu. V takom prípade ostanú len dve možnosti: výmena alebo zaslepenie. Je to drahá súčiastka a čím novšie auto, tým zložitejšia výmena. Takže je jasné, čo motorista zvolí. Ekonomika nepustí. Avšak odstránením EGR, je potrebné upraviť aj elektroniku motora, aby motor pracoval v riadnom režime, ale výsledok je otázny. Emisie už nikdy nebudú rovnaké. Myslím, že určite to nie je legálny zásah do motora.
Drakoush napísal:AnoNym1337 napísal:.prečo by sa to zaslepovalo keby to má zlý vplyv na motor ?
To sa nezaslepuje, zaslepujú to len kreténi, nie je to bežná prax, neviem, o čom hovoríš.AnoNym1337 napísal:DPF v podstate sa dáva tiež von alebo sa vymláti ten porcelán a sa vymaže z riadiacej... lebo zas keď sa ti zanesie tak treba ho dávať čistiť ano viem že sa vypaluje ale aj tak zaniesť sa môže aj tak.
Ani DPF sa nedáva von, neviem, o čom hovoríš...AnoNym1337 napísal:a ešte ku tej dymivosti dnešných motorov prečo staré passaty golfy 1.9 2.0. vydržali aj nájazd 500000 Km dal sa spraviť repas skontrolovať vôle a mohol najazdiť daľších 500000 km teraz niektoré motory vydržia 10000 km a sa menia poznám také auto a.k.a Mazda cx 6 a pod...
Životnosť motora nemá s dymivosťou nič spoločné. Nevieš, o čom hovoríš.
Drakoush napísal:Ja by som normálne začal kontrolovať na STK EGR a kto ho má zaslepený, dostal by pokutu...
Treba si uvedomiť, že to nerobíte pre nejakých páprdov v Bruseli, ale pre životné prostredie, vzduch, ktorí dýchate vy a vaše deti... Keď mi výkon nestačí, potrebujem silnejšie auto, alebo ak mi nefunguje EGR, treba ho opraviť / vymeniť. Všetko ostatné sú bohapusté výhovorky.
Drakoush napísal:Ja by som normálne začal kontrolovať na STK EGR a kto ho má zaslepený, dostal by pokutu...
Treba si uvedomiť, že to nerobíte pre nejakých páprdov v Bruseli, ale pre životné prostredie, vzduch, ktorí dýchate vy a vaše deti... Keď mi výkon nestačí, potrebujem silnejšie auto, alebo ak mi nefunguje EGR, treba ho opraviť / vymeniť. Všetko ostatné sú bohapusté výhovorky.
misocko napísal:
1. zaslepovanie EGR, mam staru Fabiu (zatial) , prve co som spravil po kupe, vycistil a odstavil som EGR - zasiera motor! (zmenim si nick na kreten?). Odstavenie spomaluje dost vyrazne zohrievanie motora (v zime to pocitis ako prve). A je to bezna prax na motoroch kde to este ide, nove vychytavky si uz kontroluju prietok vzduchu a ked odstavis EGR tak chyba motora (aj nahradenie vahy vzduchu diodov uz dnes nehrozi)
2. DPF kompletne vyhadzuju a vymazu tuto funkciu z RJ motora
3. dymivost zabija motor
4. niekde predtym si napisal ze dnesne motory nedymia, kde zijes? Dymia lebo zakaznik chce auto ktore na stlacenie plynu zabere, tj. riadiaca jednotka v prvom momente da naftu bez ohladu na to ze nema vzduch od turba (uz som to tu niekde popisoval, treba pohladat, mne sa nechce). To len moja stara fabla je riesena tak ze nazadymi ani kebyze chces. RJ kasle na to co chce vodic, ak nema vzduch, neda naftu = ziaden dym (kym nedas diodu namiesto vahy vzduchu - to je ten prvy tuning co sa na tychto starych motoroch robi).
este k adblue - ano strieka sa do vyfuku a najskor 20 minut od zaciatku jazdy ked uz je vyfuk zohriaty, ak jazdis do roboty 5 minut tam a 5 minut spet, to adblue ti vydrzi dost dlho
Chcel si povedať naopak, nie ?Drakoush napísal:Treba si uvedomiť, že to nerobíte pre nejakých páprdov v Bruseli, ale pre životné prostredie, vzduch, ktorí dýchate vy a vaše deti...
Užívatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.