Ja som to na aute mal urobené s OZ. Na vstupe som mal 2 prevodníky f/U s NE556 (otáčky a rýchlosť), potom súčtový zosilňovač a na každú rýchlosť som mal komparátor (spiatočku som neriešil). Spínačom na spojke som vypínal zobrazenie - to bolo robene s LED a pred nimi štítok s číslami rýchlostí. Vyzeralo to celkom dobre, aj to celkom dobre chodilo.... ale len, keď bolo teplo
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Keď bola kosa.....nemal som poriešenú teplotnú kompenzáciu
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
A s nastavením som zabil pekných pár hodín krútením trimrami.
Ja to vidím tak, že v zime by som mohol v rámci výučby prace s PIC zosmoliť pokračovateľa... pokúsiť sa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)