Pokec o motoroch
Moderátori: mirosne, Moderátori
Re: Na čem zrovna pracujete? IV.
haluska1 - 540i mám manuál 6q ťahá to od 1000 otáčok. Od 40km/h po 250 ideš na 6ke neskutočné niečo. Ale tá M5 je zase inde o niečo
Napster050 - 286 koní. V8, zvuk toho 3,0l dízla nenahradíš ničím. Navyše tam mám legálne LPG takže spotreba max 10€/100km s úsmevom na tvári. Toľko máš aj ty na tom 3,0 (bežne majú 7l spotrebu a to je 10€/100km) ale to wrrrrrr čo to šialené auto urobí....nenormálne niečo. Nabudúce choď do V8. Ja to mám na dennodenné jazdenie. Doslova aj na rožky.
Napster050 - 286 koní. V8, zvuk toho 3,0l dízla nenahradíš ničím. Navyše tam mám legálne LPG takže spotreba max 10€/100km s úsmevom na tvári. Toľko máš aj ty na tom 3,0 (bežne majú 7l spotrebu a to je 10€/100km) ale to wrrrrrr čo to šialené auto urobí....nenormálne niečo. Nabudúce choď do V8. Ja to mám na dennodenné jazdenie. Doslova aj na rožky.
0
učíme sa každý deň. Vidím to sám na sebe - ponuka výroby DPS http://svetelektro.com/Forum/ponukam-vy ... 25071.html
- Wili
- Ultimate člen
- Príspevky: 1699
- Dátum registrácie: 13 Sep 2010, 00:00
- Bydlisko: Praha - CR
- Vek: 34
Re: Na čem zrovna pracujete? IV.
Naco je dobre skoro 2tonove auto s velkym neefektivnym motorom, ked to iste spravi moderny 2litrovy motor? Vidim v tom same nevyhody od vysokej spotreby cez vysoku poistku a celkovo vsetko...
0
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 546
- Dátum registrácie: 28 Jún 2008, 00:00
- Bydlisko: Prievidza
- Vek: 31
- Kontaktovať používateľa:
- muziker
- Ultimate člen
- Príspevky: 6267
- Dátum registrácie: 10 Mar 2009, 00:00
- Bydlisko: BA, KE, RV, Praha, Toronto,
- Vek: 75
Re: Na čem zrovna pracujete? IV.
Wili, to by si pochopil iba vtedy ak by si sa previezol na aute s motorom 4,5 - 6litrov (benziňák). Je jasné že to ide do peňazí, ale ten pocit keď ťa zatlačí do sedadla pri rozbehu, alebo pri predbiehaní ak zošliapneš plynový pedál a "vystrelíš" vpred sa musí zažiť. V Kanade si to vždy užijem za volantom, lebo tu veľmi nie sú také kubatúry (syn mal Jeep Chero.... s takým benziňákom - bola to krása (ale spotreba tak 14 - 18 litrov) a dobrý pocit za volantom. Nie je to však na vozenie sa do práce. Motory s kubatúrou do 2,5 litra sú o niečom úplne inom a nedá sa to porovnávať.
0
muziker
- Wili
- Ultimate člen
- Príspevky: 1699
- Dátum registrácie: 13 Sep 2010, 00:00
- Bydlisko: Praha - CR
- Vek: 34
Re: Na čem zrovna pracujete? IV.
Muziker, zijeme v modernej dobe a ano praveze som sa vozil na vela autach a roznych... a nezaujima ma ci ma nejake auto tolko a tolko litrov. Jediny a najdolezitejsi parameter pre mna je aky ma pomer vykon/hmotnost a potom tocivy moment aby som si vedel predstavit pri akych otackach motor priblizne pracuje. Existuju aj 2 - 2,5 litrove motory, ktore sa velmi jednoducho vyrovnaju 4-6 litrovym neefektivnym monstram z pred 10tich rokov, pretoze maju o 500kg menej a su efektivnejsie. Skus si zajazdit na 200 konovom aute ktore ma 1200kg a na 300konovom bmw ktore ma 1500-1700kg, bol by si velmi prekvapeny vysledkom. A to nehovorim este o spotrebe.
Ak zdenko4017 narazas na nejaky pozitok z jazdy alebo nieco podobne to je velmi velmi velmi individualne a osobne viem ze z 90% to zalezi na vodicovi ako vie vyuzit potencial auta, nie o aute. Mna osobne by napriklad bavil 9000 otackovy benzinak s nizkym tocivym momentom tak isto ako dizlak co ma 500Nm..
Je to ale velky OT a do tejto temy to vobec nepatri preto na tuto diskusiu budem reagovat jedine v inom vlakne alebo cez SS.
Ak zdenko4017 narazas na nejaky pozitok z jazdy alebo nieco podobne to je velmi velmi velmi individualne a osobne viem ze z 90% to zalezi na vodicovi ako vie vyuzit potencial auta, nie o aute. Mna osobne by napriklad bavil 9000 otackovy benzinak s nizkym tocivym momentom tak isto ako dizlak co ma 500Nm..
Je to ale velky OT a do tejto temy to vobec nepatri preto na tuto diskusiu budem reagovat jedine v inom vlakne alebo cez SS.
0
- Drakoush
- Ultimate člen
- Príspevky: 10964
- Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
- Bydlisko: Nitra
- Vek: 28
- Kontaktovať používateľa:
Re: Na čem zrovna pracujete? IV.
Pretože slovensko je postkomunistická krajina a ako to bolo kedysi, tak je tomu aj dnes - u nás je to ešte vcelku neznáma vec, i keď v okolitom svete je to temer bežné
Jedná sa o Diesel GAS, na rozdiel od klasického Benzín/LPG, tento motor funguje inak - do sania vzduchu sa pridáva LPG (alebo CNG) a ďalej motor pracuje s dízlom.
Jedná sa o Diesel GAS, na rozdiel od klasického Benzín/LPG, tento motor funguje inak - do sania vzduchu sa pridáva LPG (alebo CNG) a ďalej motor pracuje s dízlom.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.
- jojo9432
- Pokročilý člen
- Príspevky: 951
- Dátum registrácie: 12 Mar 2010, 00:00
- Bydlisko: Martin
- Vek: 30
Re: Na čem zrovna pracujete? IV.
No jo, niekto tu rád nové autá
Nedopustím na starú škodovečku (Š130 Rapid) . Zvuk nádherný, spotreba nízka, dostanem sa s tým všade, kde chcem, je to aj na každodenné dochádzanie do roboty. A na rozdiel od nových áut je oveľa spoľahlivejšia a náhradné diely sú skoro zadarmo, oproti dielom na nové autá.
P.S. Človek, ktorý v takom niečom nikdy nesedel neuverí, čo také auto dokáže
Edit: Aby sa nepovedalo, že mimo tému píšem.. Tak práve som dokončoval nejaké elektro súčasti okolo motora a teraz idem namontovať interiérové spätné zrkadlo s kontrolkami smeroviek (tie kontrolky sú priamo v zrkadle ).
Nedopustím na starú škodovečku (Š130 Rapid) . Zvuk nádherný, spotreba nízka, dostanem sa s tým všade, kde chcem, je to aj na každodenné dochádzanie do roboty. A na rozdiel od nových áut je oveľa spoľahlivejšia a náhradné diely sú skoro zadarmo, oproti dielom na nové autá.
P.S. Človek, ktorý v takom niečom nikdy nesedel neuverí, čo také auto dokáže
Edit: Aby sa nepovedalo, že mimo tému píšem.. Tak práve som dokončoval nejaké elektro súčasti okolo motora a teraz idem namontovať interiérové spätné zrkadlo s kontrolkami smeroviek (tie kontrolky sú priamo v zrkadle ).
0
Re: Na čem zrovna pracujete? IV.
muziker, presne ako si písal , teda tá spotreba , inak je to ako píše Wili . Nedávno ma tu ukameňovávali, lebo podľa tunajších machrov je benzíňak efektívnejší , menší a má večší výkon ... a samozrejme výhodnejší a bla, bla, bla . Tak som myslel že do tých BMWčiek sa ozaj dávajú fajnové výkonné motory, ale v poslednej dobe som sa presvedčil, že tam dávali len neefektívne monštrá s kristepane neskutočnou spotrebou benzínu. Teda vravím asi o tých starších. Hentie parametre čo sem písal, teda 6valec 5,7l a 300 PS a nejakých cca 420nm to ma zaskočilo , predpokladal som že to bude aspoň dvojnásobok, ak nie trojnásobok týchto hodnôt. Ja mám 3,0TDi s 240PS a 450nm, teda o polovicu menší motor s večším výkonom a bežnou kombinovanou spotrebou cca 7,5-8,5l v tých največších horúčavách to bolo 9-9,5l.
Takže neviem, ja by som takú veľkú ohavu tan nedával , ale inak je to pekná práca a viem to oceniť .
muzikier, fajnová zbierka
Takže neviem, ja by som takú veľkú ohavu tan nedával , ale inak je to pekná práca a viem to oceniť .
muzikier, fajnová zbierka
0
osvitka: http://tinyurl.com/7e58nul
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
- dxr
- Ultimate člen
- Príspevky: 3968
- Dátum registrácie: 05 Aug 2013, 20:21
- Bydlisko: V strede nicoho
- Kontaktovať používateľa:
Re: Na čem zrovna pracujete? IV.
1.9SDI 4.3l/100km tiez mozem potvrdit ze je to silne ze ked idem do kopca ani plynovy pedal netrebamato3000 napísal:Ja mám 3,0TDi s 240PS a 450nm, teda o polovicu menší motor s večším výkonom a bežnou kombinovanou spotrebou
kedze je to SDI tak je to pomale ako traktor pri rozbehu. Da sa ist aj na 3.8l ale cisty tempomat a R1/D2
Benzin mi zere teraz v lete asi 7.3l/100km tie iste trasy ale zase tahaa
0
Re: Pokec o motoroch
ja ale nespomínam papierovú spotrebu, ale reálnu, dokonca som to aj meral, na počítači som mal 7,3l a podla výpočtu ( plná nádrž až po ustálený okraj - prázdna a znova dotankované až po kraj ) to bolo 7,4l. V papieroch to má tuším 6,1l/100km už neviem, stávalo sa mi že po zaparkovaní doma po celom dni na jar ( bez klímy ) som mal spotrebu 6,3 - 6,5, úplne bežne. A to nijako sa nesnažím šetriť, lebo nemám prečo.
Ale pre mňa to neni podstatné, podstatné sú úplne iné veci, najme bezpečnosť a pohodlie.
Ja môžem mať na tachometri čokolvek, vždy keď pridám tak sa dostaví dosť živá akcelerácia , teda samozrejme ak sa nepribližujem jeho MAX rýchlosti, ale taký macher bez pudu sebazáchovy som neni.
Ale pre mňa to neni podstatné, podstatné sú úplne iné veci, najme bezpečnosť a pohodlie.
Ja môžem mať na tachometri čokolvek, vždy keď pridám tak sa dostaví dosť živá akcelerácia , teda samozrejme ak sa nepribližujem jeho MAX rýchlosti, ale taký macher bez pudu sebazáchovy som neni.
0
osvitka: http://tinyurl.com/7e58nul
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
- dxr
- Ultimate člen
- Príspevky: 3968
- Dátum registrácie: 05 Aug 2013, 20:21
- Bydlisko: V strede nicoho
- Kontaktovať používateľa:
Re: Pokec o motoroch
Napisal som realne hodnoty ziaden opisany prospekt.
moja metoda merania bola ina nie tato kde vyteka benzin v zakrute
dam do nadrze 10l a jazda kym nezacne motor krochkat
nieje to stastna metoda ale obcas sa to stane potom dalsi kanister priblizne rovnaka trasa pripadne to iste tam a spat.
Plnu nadrz nedam kedze sa striedame ja by som natankoval a niekto iny odtankoval kludne aj do svojho.
nerobim to casto cize to cerpadlo maximalne zasere dnom nadrze ten pal. filter ale to si viem spravit aj sam.
moja metoda merania bola ina nie tato kde vyteka benzin v zakrute
dam do nadrze 10l a jazda kym nezacne motor krochkat
nieje to stastna metoda ale obcas sa to stane potom dalsi kanister priblizne rovnaka trasa pripadne to iste tam a spat.
Plnu nadrz nedam kedze sa striedame ja by som natankoval a niekto iny odtankoval kludne aj do svojho.
nerobim to casto cize to cerpadlo maximalne zasere dnom nadrze ten pal. filter ale to si viem spravit aj sam.
0
Re: Pokec o motoroch
ale načo sa s týmto mrdať, je lepšie keď najazdíš bežných 1000km a potom to vyhodnotíš, ako kúsok vystrihnutej cesty.Teda aspoň podla mňa. nič mi z nádrže nevyteká.
0
osvitka: http://tinyurl.com/7e58nul
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
Re: Pokec o motoroch
Další spam?
Nejlepší auto na jezdění
Jeden chlap u nás to má. Totální rachot. S dobrým řidičem tomu neujede ani litrová motorka.
Nejlepší auto na jezdění
Jeden chlap u nás to má. Totální rachot. S dobrým řidičem tomu neujede ani litrová motorka.
0
- AndiCibula
- Ultimate člen
- Príspevky: 2494
- Dátum registrácie: 29 Nov 2009, 00:00
- Bydlisko: Brno
- Vek: 33
- Kontaktovať používateľa:
Re: Pokec o motoroch
Wili - existujú totiž ľudia ktorí majú spotrebu u prdele a auto si vyberajú na základe toho či sa im páči alebo nepáči bez toho aby to bolo na základe nejakého racionálneho uvažovania.
ondex - hinta mašina zastavila kamošovi pri stopovaní vo Švajčiarsku.
ondex - hinta mašina zastavila kamošovi pri stopovaní vo Švajčiarsku.
0
Performance in nanospace.