krutiaci moment a vykon

Kecajte o čom chcete...

Moderátori: mirosne, Moderátori

Používateľov profilový obrázok
DODO252
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 502
Dátum registrácie: 03 Máj 2008, 00:00
Bydlisko: Topoľčany
Vek: 30

Príspevok od používateľa DODO252 » 12 Feb 2009, 22:04

No tatko sa musi rozhodnut ci chce chodi ako pirat alebo uposrne :lol: :lol: az usporne tak urcite deisel a ked pirat tak asi ten benzin :?
0

Kofo

Príspevok od používateľa Kofo » 12 Feb 2009, 22:07

ale veď aj diesel má čo-to do seba...

(čo myslíš, je otec, má rodinu, ju bude voziť, pôjde ako pirát? :D )

Používateľov profilový obrázok
DODO252
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 502
Dátum registrácie: 03 Máj 2008, 00:00
Bydlisko: Topoľčany
Vek: 30

Príspevok od používateľa DODO252 » 12 Feb 2009, 22:10

kofo napísal:ale veď aj diesel má čo-to do seba...

(čo myslíš, je otec, má rodinu, ju bude voziť, pôjde ako pirát? :D )
mno tak diesel :lol: :lol:
0

Ragnol

Príspevok od používateľa Ragnol » 12 Feb 2009, 22:28

jo¾i napísal:si 17rocny, prd vies o tom ako sa jazdi na LPG, by si sa divil, kaleraby netlac do hlavy, auta sa seriovo nevyrajabaju zo splynovacmi, to je pravda, a vykon sa znizi tak o 5 percent, ale setri to motor a aj penazenku. na plyne sa daju takisto robit divi, a navyse ma az 110 oktanove cislo. pokial to neskusis, nevypravaj.
to ¾e má 110 oktanù je úplnì k nièemu kdy¾ to ten motor neumí vyu¾ít. A to sériový motory neumìj.

breta1
Power user
Power user
Príspevky: 9332
Dátum registrácie: 06 Feb 2009, 00:00
Bydlisko: brno

Príspevok od používateľa breta1 » 12 Feb 2009, 23:02

Puvodni dotaz byl na vykon a kroutici moment.
Plati, ze Mk=konst x P/n
kde Mk je kroutici moment [Nxm]
P je vykon [W nebo kW]
n otacky
Z toho napr.plyne, ze pokud vykon roste linearne s otackami, bude Mk konstantni.
0

Andrej
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 832
Dátum registrácie: 04 Dec 2007, 00:00
Bydlisko: GA/BA
Vek: 38

Príspevok od používateľa Andrej » 12 Feb 2009, 23:39

Nedavno bola tema ohladom auta - kde som upozornoval ze udaje vykonu a krutiaceho momoentu su k nicomu pokial sa nuvedie pri ktorych otackach je namerany. breta pekne uviedol vztah na vypocet. A teda ze cisla si medzi sebou prepojene - ze jeden zavisi od druheho. TSI mam taky tichy pocit, ze by sa mohlo jednat o obdobu TFSI cize turbom preplnany motor s priamym vstrekovanim - a to je neskutocny divoch - ma perfektny tah od spodku. Ja osobne by som zobral ten TSI . benzin. Teraz nedavno som bol na par testovacich jazdach a tieto preplnane benziny maji skvely vykon a aj pomerne duchaplnu spotrebu..Ale aj ten diesel nie je zla varianta - asi zohra najvaciu ulohu prvy dojem z testdrive...Inac fajn volba - otec ma novu oktavku a je to velmi podarene vozitko - len ta tvoja cena je dost vysoka...Nuz pochvalil si sa a je to... :?

Edit: hopa neviem,preco som si myslel,ze si uviedol cenu 900 000 a dake drobne...JJ cena 500 000 moze byt...
0

Napísať odpoveď
  • Podobné témy
    Odpovedí
    Zobrazení
    Posledný príspevok