Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Kecajte o čom chcete...

Moderátori: mirosne, Moderátori

Používateľov profilový obrázok
bobo87
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 1913
Dátum registrácie: 15 Feb 2007, 00:00
Vek: 36
Kontaktovať používateľa:

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa bobo87 » 13 Máj 2018, 09:12

Takže áno.Prdiaci dymiaci zúfalec. :D
0
float l,I,Q,_,o;int E;main(){I=1.125;while(I>=-1.225){for(l=-2;l<=1;l+=3/79.0){Q=_=0;for(E=127;Q*Q+_*_<4.0&&--E>32;){o=Q;Q=Q*Q-_*_+l;_=2*o*_+I;}putchar(E);}putchar(10);I-=9/88.0;}}

Používateľov profilový obrázok
Drakoush
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 10964
Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
Bydlisko: Nitra
Vek: 28
Kontaktovať používateľa:

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa Drakoush » 13 Máj 2018, 09:14

Počuli sme slovo odborníka...

EGR nie je žiadny obmedzovač výkonu, jeho primárna úloha je použiť odpadový vzduch znova, pokiaľ ešte obsahuje kyslík. Je to niečo ako ohrev vody zo stratového (odpadového) tepla elektrárne, on vlastne zvyšuje účinnosť motora.

A už Ti vravím, že dízel dnes už nedymí... A môže to byť aj 100 liter. Je proste nastavený tak, aby nestriekal palivo, ktoré nedokáže spáliť. Od toho sú tam vlastne sondy typu váha vzduchu, lambda sonda a pod. Jedinou výnimkou sú stacionárne motory, kde je mapa vstrekov úplne iná, zameraná na okamžitý nábeh do otáčok a okamžitý nástup krútiaceho momentu a výkonu, ako súčasť technického zariadenia, kde sa toto vyžaduje, napr. motorgenerátor, kde má byť zachovaná frekvenčná stabilita. Z hľadiska zvýšenej prevádzkovej spoľahlivosti nebývajú tieto motory ani vybavené váhou vzduchu a lambda sondou, prípadne je tam iba váha vzduchu.

Preto ak Ti nový dízel dymí a nejedná sa o stacionárny motor, tak niečo nemáš v poriadku. Ale to je zbytočné, Ty patríš zrejme k tým, čo auto používajú na kompenzovanie si iného komplexu a majú potrebu ukázať všetkým na ceste, že sedia v aute. Žiaľ, ja z takých nepadám na riť, ja sa im smejem :D
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.

AnoNym1337
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 302
Dátum registrácie: 02 Jún 2016, 17:15
Bydlisko: Trenčín
Vek: 24

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa AnoNym1337 » 13 Máj 2018, 09:31

Drakoush napísal:Počuli sme slovo odborníka...

EGR nie je žiadny obmedzovač výkonu, jeho primárna úloha je použiť odpadový vzduch znova, pokiaľ ešte obsahuje kyslík. Je to niečo ako ohrev vody zo stratového (odpadového) tepla elektrárne, on vlastne zvyšuje účinnosť motora.
učinnosť zvyšuje ale nezvyšuje výkon a ťah motora.prečo by sa to zaslepovalo keby to má zlý vplyv na motor ? ano to že tam v podstate ide ešte raz odpadový vzuch tým ten motor dusíš prečo mu nepustiť iba čistý vzduch ?....


DPF v podstate sa dáva tiež von alebo sa vymláti ten porcelán a sa vymaže z riadiacej... lebo zas keď sa ti zanesie tak treba ho dávať čistiť ano viem že sa vypaluje ale aj tak zaniesť sa môže aj tak.
Drakoush napísal:Preto ak Ti nový dízel dymí a nejedná sa o stacionárny motor, tak niečo nemáš v poriadku. Ale to je zbytočné, Ty patríš zrejme k tým, čo auto používajú na kompenzovanie si iného komplexu a majú potrebu ukázať všetkým na ceste, že sedia v aute. Žiaľ, ja z takých nepadám na riť, ja sa im smejem :D
šak ok to že maš na ceste auto ktoré v podstate neprejde ani EK nerobí s teba horšieho človeka na cestách... každý kto chce môže tak učiniť a dať si naftové auto dokopy aby bolo spolahlivé.


a ešte ku tej dymivosti dnešných motorov prečo staré passaty golfy 1.9 2.0. vydržali aj nájazd 500000 Km dal sa spraviť repas skontrolovať vôle a mohol najazdiť daľších 500000 km teraz niektoré motory vydržia 10000 km a sa menia poznám také auto a.k.a Mazda cx 6 a pod...
0

Používateľov profilový obrázok
Milos66
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 4728
Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 11:31
Bydlisko: Turčianska kotlina
Vek: 57

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa Milos66 » 13 Máj 2018, 09:32

No, ono EGR je hlavne vecou emisií. EGR zasahuje do palivovej sústavy viacmenej pri voľnobežných otáčkach motora, kedy sa splodiny z výfuku čiastočne miešajú s klasickým prívodom vzduchu a paliva. Tým sa vlastne zníži množstvo emisií. Akonáhle na šľiapne trochu na plyn EGR sa prepne do normálneho režimu. To len trochu teórie po lopate.

PS: a zaslepiť dokurvené EGR na nejakej búčore, čo má najazdené viacej ako pol mega, nie je riešenie.
0
PC = Foobar2k = TEAC UD-H01 = Willi HA v.2.1 = Beyerdynamic T1 2g.
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan

Používateľov profilový obrázok
Drakoush
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 10964
Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
Bydlisko: Nitra
Vek: 28
Kontaktovať používateľa:

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa Drakoush » 13 Máj 2018, 10:00

AnoNym1337 napísal:.prečo by sa to zaslepovalo keby to má zlý vplyv na motor ?
To sa nezaslepuje, zaslepujú to len kreténi, nie je to bežná prax, neviem, o čom hovoríš.
AnoNym1337 napísal: DPF v podstate sa dáva tiež von alebo sa vymláti ten porcelán a sa vymaže z riadiacej... lebo zas keď sa ti zanesie tak treba ho dávať čistiť ano viem že sa vypaluje ale aj tak zaniesť sa môže aj tak.
Ani DPF sa nedáva von, neviem, o čom hovoríš...
AnoNym1337 napísal: a ešte ku tej dymivosti dnešných motorov prečo staré passaty golfy 1.9 2.0. vydržali aj nájazd 500000 Km dal sa spraviť repas skontrolovať vôle a mohol najazdiť daľších 500000 km teraz niektoré motory vydržia 10000 km a sa menia poznám také auto a.k.a Mazda cx 6 a pod...
Životnosť motora nemá s dymivosťou nič spoločné. Nevieš, o čom hovoríš.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.

AnoNym1337
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 302
Dátum registrácie: 02 Jún 2016, 17:15
Bydlisko: Trenčín
Vek: 24

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa AnoNym1337 » 13 Máj 2018, 10:55

mám čo napísať ku tvojej reakcíí no nechce sa mi tu písať sloh taže tak sú to moje názory a ten kto by ich zmenil musel by byť na neviem akom postavení :)
0

Používateľov profilový obrázok
hpeter
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 1782
Dátum registrácie: 16 Jún 2013, 10:32
Vek: 40

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa hpeter » 13 Máj 2018, 11:00

AnoNym1337 napísal:treba kúpiť poriadnú naftu 3000 cm3+ alebo benzín 3500 cm3+ ak naftu tak nech dymí a ak benzín tak poriadný výkon :) a teraz pojte všteci do mňa s ekológiou :D rád si prečítam :D
dajme tomu ze sa vysereme na ekologiu, ale na zdravie sa vysrat neda. (pochopis casom)
vdaka prisnym emisnym normam a technickemu pokroku sa uz davno nepouziva olovnate aditiva (a jeho "bezpecnejsie" nahrady) s fatalnym dosledkom na zdravie. od zrusenia doslo k meratelnemu zlepseniu na ludskom zdravi.
ad2-onania z dymiacich aut a vykuchanych filtrov- ked sa to ludom paci, fajn tak nech si to pustaju v zavretej garazi.
ked budu casom riesit zdravotne problemy ci chemoterapie, smiech ich prejde.. my ostatni mame dost problemov aj bez toho.

dpč mna fascinuje ako slovaci chcu byt in, podobat sa zapadu a zit ich famozny zivot.
ruku na srdce ci si to vobec zasluzime
prijde jednoducha situacia ci financny problemik v zivote, a proste behom mihnutia oka daju vykuchat vyfuk/egr, jazdia na olej zerucich pleckach, palia stary nabytok/plasty/bordel; vyhodia stare pneu/baterie do potoka, .. to by ziadneho svajciara ci nemca nenapadlo urobit.
v ociach zapadu sme len narod hlupych oviec (cest vynimkam), aj tak s nami potom narabaju.
vid same "lacne montazne dielne" a zisky tecu von mimo republiku, len na to sme im dobrí
ceresnickou na torte su potom volby a kauzy, politika je zrkadlo naroda..
0

AnoNym1337
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 302
Dátum registrácie: 02 Jún 2016, 17:15
Bydlisko: Trenčín
Vek: 24

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa AnoNym1337 » 13 Máj 2018, 11:12

toto čo si napísal sa týka tak nafty ale keď niekto chce športové auto [benzín] tak tam moc nieje čo riešiť na emisiach keby nebol benzín taký drahý keby to bolo aspoň v pomere spotreba-cena benzínu voči nafte 1:1 tak by viac išiel benzín . ale zas zaleží kto čo obľubuje ak krútiaci moment tak Nafta ak akceleracia tak benzín a zas benzín nieje taký agresívny na zdravie ako nafta. ale ma uplne sere že sa prestali vyrábať v takom množstve ako kedysi veľko objemové motory

! Zmazanie zbytočnej citácie príspevku. upravil: 15.5.2018 mirosne !
0

Používateľov profilový obrázok
Merak
Moderator
Moderator
Príspevky: 7696
Dátum registrácie: 10 Júl 2012, 22:04
Bydlisko: Bratislava - Vrakuňa
Vek: 44

Re: Čo vás dnes potešilo (3)

Príspevok od používateľa Merak » 13 Máj 2018, 11:48

Milos66 napísal:Tak tak. Ekologia je davno v :butthead: Stvorclenna rodina ma styri auta.
Ešteže nás je päť a máme len jedno auto :D
0
život je ako sínusovka, raz si hore, raz si dolu, a medzitým si dvakrát na nule
P.S.: skôr som vedel zapojiť vidlicu a zásuvku ako rozprávať

Používateľov profilový obrázok
Drakoush
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 10964
Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
Bydlisko: Nitra
Vek: 28
Kontaktovať používateľa:

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa Drakoush » 13 Máj 2018, 13:01

AnoNym1337 napísal:ten kto by ich zmenil musel by byť na neviem akom postavení :)
Nemusel, názory časom zmeníš sám, keď dospeješ. Ešte je možné, že ostaneš vypatlaný do konca života, ale nevidel by som to hneď tak šedo, týmto si prešlo veľa ľudí a veľa od toho už upustilo :)
hpeter napísal: dpč mna fascinuje ako slovaci chcu byt in, podobat sa zapadu a zit ich famozny zivot.
Najhoršie na tom ale je, že im v žilách koluje sedliacka krv. Takže si dopraje veľké auto, ale keďže na to nemá, tak kúpi starý geret a potom nemá ani na jeho servis, tak vykuchá EGR a podobné prvky.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.

AnoNym1337
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 302
Dátum registrácie: 02 Jún 2016, 17:15
Bydlisko: Trenčín
Vek: 24

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa AnoNym1337 » 13 Máj 2018, 13:45

ja hovorím že niesom najväčší fanúšik nafty ale veľko objemových motorov radšej kupim Nissan 350Z ako dajaký rozhrkaný passat alebo ešte lepšie nejaké naftové bmw .... som skôr v autách japonec ako nemec :)
0

Používateľov profilový obrázok
Milos66
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 4728
Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 11:31
Bydlisko: Turčianska kotlina
Vek: 57

Re: Čo vás dnes potešilo (3)

Príspevok od používateľa Milos66 » 13 Máj 2018, 14:53

Merak napísal:
Milos66 napísal:Tak tak. Ekologia je davno v :butthead: Stvorclenna rodina ma styri auta.
Ešteže nás je päť a máme len jedno auto :D
Marcel, vieš ako som to myslel. Keď ti dorastú a budú mať vodičáky, tak aj teba to čaká.
0
PC = Foobar2k = TEAC UD-H01 = Willi HA v.2.1 = Beyerdynamic T1 2g.
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan

Používateľov profilový obrázok
Merak
Moderator
Moderator
Príspevky: 7696
Dátum registrácie: 10 Júl 2012, 22:04
Bydlisko: Bratislava - Vrakuňa
Vek: 44

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa Merak » 13 Máj 2018, 14:55

Viem, pravdaže že viem. :agree:
0
život je ako sínusovka, raz si hore, raz si dolu, a medzitým si dvakrát na nule
P.S.: skôr som vedel zapojiť vidlicu a zásuvku ako rozprávať

PatrikMckane
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 29 Jan 2017, 21:48
Bydlisko: Hadaj

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa PatrikMckane » 15 Máj 2018, 09:21

zdenko4017 napísal:
PatrikMckane napísal:Mojím snom je omega b 3.2 v6 alebo vectra c 2.0 16V turbo benzín.
Boze, kolko mas rokov? Eventuelne kde pracujes? :confused:
A čo aký máš problém? Ja si kupujem auto aké sa mne páči a aké poznám nie aké sa páči stadu. Tie auta poznám motory vydržia nekonečné a hlavne ta omega na diaľnici má menšiu spotrebu ako tie moderné náhrady motorou.Mozes rozprávať čo chceš ale u mňa audi,VW a hlavne škoda nemá šancu.
0

Amaterr
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 08 Jún 2014, 09:17
Bydlisko: Bratislava

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa Amaterr » 15 Máj 2018, 11:23

Sa ti cudujem ´ ze do tohoto stada chodis ´ :)
0

lacog
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 302
Dátum registrácie: 27 Mar 2007, 00:00

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa lacog » 15 Máj 2018, 13:54

Len tak mimochodom - pohodlím v tej Omege sa máloktoré auto môže rovnať.
0

Používateľov profilový obrázok
hpeter
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 1782
Dátum registrácie: 16 Jún 2013, 10:32
Vek: 40

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa hpeter » 15 Máj 2018, 17:49

Milos66 napísal:No, ono EGR je hlavne vecou emisií. EGR zasahuje do palivovej sústavy viacmenej pri voľnobežných otáčkach motora, kedy sa splodiny z výfuku čiastočne miešajú s klasickým prívodom vzduchu a paliva. Tým sa vlastne zníži množstvo emisií. Akonáhle na šľiapne trochu na plyn EGR sa prepne do normálneho režimu. To len trochu teórie po lopate.

PS: a zaslepiť dokurvené EGR na nejakej búčore, čo má najazdené viacej ako pol mega, nie je riešenie.
...s vyssim kompresnym pomerom (dneska benz aj 11:1) a hlavne chudobnejsou zmesou sa da aj s malym motorom ziskat viac.
ak dnes metalurgiu mame zvladnutu, chemiu neodrbeme - vplyvom vyssich teplot vznika vela nox a ten je velky smogovy a zdravotny problem. (vid aj dizelgate)
problem je riesitelny egr, externy ci interny. alebo adblue

napr neslavny htp na dialnici zral moc vela, len preto aby bohatsou zmesou znizil teplotu katu. premrhany benzin..
dneska motory maju vyfukove zvody v hlave a su chladene vodou, a kat je nalepeny hned pri motore.
taktiez dlc vrstvy na valcoch proti treniu, ci vyosena klukovka (debut pred rokmi na honde insight),premenlive olej.cerpadlo co tlaci podla aktualnej potreby, freewheeling alternator, a dalsie blbosti co setria v malych mnozstvach palivo.
nesuhlasim s nazorom ze vyvoj sa zastavil a ze nove auta stoja za prd
0

Ďuri12
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 677
Dátum registrácie: 10 Máj 2009, 00:00
Bydlisko: Novosad
Vek: 29

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa Ďuri12 » 15 Máj 2018, 19:18

Mňa by inak zaujímalo, prečo väčšina ľudí nadáva na adblue. Ide mi teda o autá, kde s tým nie sú takmer žiadne problémy, spotreba adblue je nízka a emisie sú, aspoň na papieri, nižšie ako pri benzíne. Ešte raz podotknem, že sa bavíme o autách, nie o ťažkej technike, kde je spotreba adblue v litroch na deň a občas sa niečo pokazí. Chápem, že sa niekomu nepáči, že musí dolievať adblue, ktorého cena na benzínke je 1€ za liter, ale zasa ako často sa dolieva? :roll:
Ďalej sa chcem spýtať, aký názor máte na hybridy? Sú tu ľudia, ktorí auta aj opravujú, tak ma zaujíma, či s tým nie sú problémy. Keďže sa tu spomínajú autá s veľkým objemom a vysokým výkonom, tak aký názor je napríklad na takú toyotu RAV4, ktorá má 2,5l benzín, 200 koní, zrýchlenie ako podobné autá s naftou a s reálnou spotrebou tiež porovnateľnou s naftovým motorom. Čo sa spoľahlivosti týka, tak si myslím, že to nemusí byť vôbec zlé, keďže taký prius je tu už pekných pár rokov a taktiež lexus používa hybridný pohon tiež snáď odjakživa a nejako nepočuť o tom, žeby sa to kazilo.
0

Používateľov profilový obrázok
Milos66
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 4728
Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 11:31
Bydlisko: Turčianska kotlina
Vek: 57

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa Milos66 » 15 Máj 2018, 20:06

Adblue je močovina. A z toho vyvstáva problém pri dobehu motora naprázdno. Teda keď vypneš motor, a ono tam ešte niečo toho sajrajtu vstrekne. Je to v podstate pre motor ako kyselina. Čo si pamätám z minulosti, tak BMW s tým malo extrémne problémy. Enormne prehriate motory pri dobehu a nasatí malého množstva močoviny, boli po pár tisíc km rozbité na mraky. Vo vnútri vyžraté ako lúky po jesennej pastve.
Posledné info od Audi boli také, že motor ešte pár otáčok pootočí pri spustení stop tlačítka a nebude nasávať Adblue, ale väčšie množstvo nafty pre premazanie. Či je to pravda, to neviem.
0
PC = Foobar2k = TEAC UD-H01 = Willi HA v.2.1 = Beyerdynamic T1 2g.
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan

zdenko4017
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 546
Dátum registrácie: 28 Jún 2008, 00:00
Bydlisko: Prievidza
Vek: 31
Kontaktovať používateľa:

Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne

Príspevok od používateľa zdenko4017 » 15 Máj 2018, 21:01

Tak obsiahle napisane hluposti som dlho nevidel. AdBlue sa vstrekuje do vyfuku za DPF filter pred SCR katalizator a nijak sa neucastni spalovacieho procesu. Takze hej, nieje to pravda co si pocul.
0

Napísať odpoveď
  • Podobné témy
    Odpovedí
    Zobrazení
    Posledný príspevok