Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
Moderátori: mirosne, Moderátori
- bobo87
- Ultimate člen
- Príspevky: 1913
- Dátum registrácie: 15 Feb 2007, 00:00
- Vek: 36
- Kontaktovať používateľa:
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
Takže áno.Prdiaci dymiaci zúfalec.
0
float l,I,Q,_,o;int E;main(){I=1.125;while(I>=-1.225){for(l=-2;l<=1;l+=3/79.0){Q=_=0;for(E=127;Q*Q+_*_<4.0&&--E>32;){o=Q;Q=Q*Q-_*_+l;_=2*o*_+I;}putchar(E);}putchar(10);I-=9/88.0;}}
- Drakoush
- Ultimate člen
- Príspevky: 10964
- Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
- Bydlisko: Nitra
- Vek: 28
- Kontaktovať používateľa:
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
Počuli sme slovo odborníka...
EGR nie je žiadny obmedzovač výkonu, jeho primárna úloha je použiť odpadový vzduch znova, pokiaľ ešte obsahuje kyslík. Je to niečo ako ohrev vody zo stratového (odpadového) tepla elektrárne, on vlastne zvyšuje účinnosť motora.
A už Ti vravím, že dízel dnes už nedymí... A môže to byť aj 100 liter. Je proste nastavený tak, aby nestriekal palivo, ktoré nedokáže spáliť. Od toho sú tam vlastne sondy typu váha vzduchu, lambda sonda a pod. Jedinou výnimkou sú stacionárne motory, kde je mapa vstrekov úplne iná, zameraná na okamžitý nábeh do otáčok a okamžitý nástup krútiaceho momentu a výkonu, ako súčasť technického zariadenia, kde sa toto vyžaduje, napr. motorgenerátor, kde má byť zachovaná frekvenčná stabilita. Z hľadiska zvýšenej prevádzkovej spoľahlivosti nebývajú tieto motory ani vybavené váhou vzduchu a lambda sondou, prípadne je tam iba váha vzduchu.
Preto ak Ti nový dízel dymí a nejedná sa o stacionárny motor, tak niečo nemáš v poriadku. Ale to je zbytočné, Ty patríš zrejme k tým, čo auto používajú na kompenzovanie si iného komplexu a majú potrebu ukázať všetkým na ceste, že sedia v aute. Žiaľ, ja z takých nepadám na riť, ja sa im smejem
EGR nie je žiadny obmedzovač výkonu, jeho primárna úloha je použiť odpadový vzduch znova, pokiaľ ešte obsahuje kyslík. Je to niečo ako ohrev vody zo stratového (odpadového) tepla elektrárne, on vlastne zvyšuje účinnosť motora.
A už Ti vravím, že dízel dnes už nedymí... A môže to byť aj 100 liter. Je proste nastavený tak, aby nestriekal palivo, ktoré nedokáže spáliť. Od toho sú tam vlastne sondy typu váha vzduchu, lambda sonda a pod. Jedinou výnimkou sú stacionárne motory, kde je mapa vstrekov úplne iná, zameraná na okamžitý nábeh do otáčok a okamžitý nástup krútiaceho momentu a výkonu, ako súčasť technického zariadenia, kde sa toto vyžaduje, napr. motorgenerátor, kde má byť zachovaná frekvenčná stabilita. Z hľadiska zvýšenej prevádzkovej spoľahlivosti nebývajú tieto motory ani vybavené váhou vzduchu a lambda sondou, prípadne je tam iba váha vzduchu.
Preto ak Ti nový dízel dymí a nejedná sa o stacionárny motor, tak niečo nemáš v poriadku. Ale to je zbytočné, Ty patríš zrejme k tým, čo auto používajú na kompenzovanie si iného komplexu a majú potrebu ukázať všetkým na ceste, že sedia v aute. Žiaľ, ja z takých nepadám na riť, ja sa im smejem
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.
-
- Stály člen
- Príspevky: 302
- Dátum registrácie: 02 Jún 2016, 17:15
- Bydlisko: Trenčín
- Vek: 24
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
učinnosť zvyšuje ale nezvyšuje výkon a ťah motora.prečo by sa to zaslepovalo keby to má zlý vplyv na motor ? ano to že tam v podstate ide ešte raz odpadový vzuch tým ten motor dusíš prečo mu nepustiť iba čistý vzduch ?....Drakoush napísal:Počuli sme slovo odborníka...
EGR nie je žiadny obmedzovač výkonu, jeho primárna úloha je použiť odpadový vzduch znova, pokiaľ ešte obsahuje kyslík. Je to niečo ako ohrev vody zo stratového (odpadového) tepla elektrárne, on vlastne zvyšuje účinnosť motora.
DPF v podstate sa dáva tiež von alebo sa vymláti ten porcelán a sa vymaže z riadiacej... lebo zas keď sa ti zanesie tak treba ho dávať čistiť ano viem že sa vypaluje ale aj tak zaniesť sa môže aj tak.
šak ok to že maš na ceste auto ktoré v podstate neprejde ani EK nerobí s teba horšieho človeka na cestách... každý kto chce môže tak učiniť a dať si naftové auto dokopy aby bolo spolahlivé.Drakoush napísal:Preto ak Ti nový dízel dymí a nejedná sa o stacionárny motor, tak niečo nemáš v poriadku. Ale to je zbytočné, Ty patríš zrejme k tým, čo auto používajú na kompenzovanie si iného komplexu a majú potrebu ukázať všetkým na ceste, že sedia v aute. Žiaľ, ja z takých nepadám na riť, ja sa im smejem
a ešte ku tej dymivosti dnešných motorov prečo staré passaty golfy 1.9 2.0. vydržali aj nájazd 500000 Km dal sa spraviť repas skontrolovať vôle a mohol najazdiť daľších 500000 km teraz niektoré motory vydržia 10000 km a sa menia poznám také auto a.k.a Mazda cx 6 a pod...
0
- Milos66
- Ultimate člen
- Príspevky: 4728
- Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 11:31
- Bydlisko: Turčianska kotlina
- Vek: 57
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
No, ono EGR je hlavne vecou emisií. EGR zasahuje do palivovej sústavy viacmenej pri voľnobežných otáčkach motora, kedy sa splodiny z výfuku čiastočne miešajú s klasickým prívodom vzduchu a paliva. Tým sa vlastne zníži množstvo emisií. Akonáhle na šľiapne trochu na plyn EGR sa prepne do normálneho režimu. To len trochu teórie po lopate.
PS: a zaslepiť dokurvené EGR na nejakej búčore, čo má najazdené viacej ako pol mega, nie je riešenie.
PS: a zaslepiť dokurvené EGR na nejakej búčore, čo má najazdené viacej ako pol mega, nie je riešenie.
0
PC = Foobar2k = TEAC UD-H01 = Willi HA v.2.1 = Beyerdynamic T1 2g.
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan
- Drakoush
- Ultimate člen
- Príspevky: 10964
- Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
- Bydlisko: Nitra
- Vek: 28
- Kontaktovať používateľa:
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
To sa nezaslepuje, zaslepujú to len kreténi, nie je to bežná prax, neviem, o čom hovoríš.AnoNym1337 napísal:.prečo by sa to zaslepovalo keby to má zlý vplyv na motor ?
Ani DPF sa nedáva von, neviem, o čom hovoríš...AnoNym1337 napísal: DPF v podstate sa dáva tiež von alebo sa vymláti ten porcelán a sa vymaže z riadiacej... lebo zas keď sa ti zanesie tak treba ho dávať čistiť ano viem že sa vypaluje ale aj tak zaniesť sa môže aj tak.
Životnosť motora nemá s dymivosťou nič spoločné. Nevieš, o čom hovoríš.AnoNym1337 napísal: a ešte ku tej dymivosti dnešných motorov prečo staré passaty golfy 1.9 2.0. vydržali aj nájazd 500000 Km dal sa spraviť repas skontrolovať vôle a mohol najazdiť daľších 500000 km teraz niektoré motory vydržia 10000 km a sa menia poznám také auto a.k.a Mazda cx 6 a pod...
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.
-
- Stály člen
- Príspevky: 302
- Dátum registrácie: 02 Jún 2016, 17:15
- Bydlisko: Trenčín
- Vek: 24
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
mám čo napísať ku tvojej reakcíí no nechce sa mi tu písať sloh taže tak sú to moje názory a ten kto by ich zmenil musel by byť na neviem akom postavení
0
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
dajme tomu ze sa vysereme na ekologiu, ale na zdravie sa vysrat neda. (pochopis casom)AnoNym1337 napísal:treba kúpiť poriadnú naftu 3000 cm3+ alebo benzín 3500 cm3+ ak naftu tak nech dymí a ak benzín tak poriadný výkon a teraz pojte všteci do mňa s ekológiou rád si prečítam
vdaka prisnym emisnym normam a technickemu pokroku sa uz davno nepouziva olovnate aditiva (a jeho "bezpecnejsie" nahrady) s fatalnym dosledkom na zdravie. od zrusenia doslo k meratelnemu zlepseniu na ludskom zdravi.
ad2-onania z dymiacich aut a vykuchanych filtrov- ked sa to ludom paci, fajn tak nech si to pustaju v zavretej garazi.
ked budu casom riesit zdravotne problemy ci chemoterapie, smiech ich prejde.. my ostatni mame dost problemov aj bez toho.
dpč mna fascinuje ako slovaci chcu byt in, podobat sa zapadu a zit ich famozny zivot.
ruku na srdce ci si to vobec zasluzime
prijde jednoducha situacia ci financny problemik v zivote, a proste behom mihnutia oka daju vykuchat vyfuk/egr, jazdia na olej zerucich pleckach, palia stary nabytok/plasty/bordel; vyhodia stare pneu/baterie do potoka, .. to by ziadneho svajciara ci nemca nenapadlo urobit.
v ociach zapadu sme len narod hlupych oviec (cest vynimkam), aj tak s nami potom narabaju.
vid same "lacne montazne dielne" a zisky tecu von mimo republiku, len na to sme im dobrí
ceresnickou na torte su potom volby a kauzy, politika je zrkadlo naroda..
0
-
- Stály člen
- Príspevky: 302
- Dátum registrácie: 02 Jún 2016, 17:15
- Bydlisko: Trenčín
- Vek: 24
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
toto čo si napísal sa týka tak nafty ale keď niekto chce športové auto [benzín] tak tam moc nieje čo riešiť na emisiach keby nebol benzín taký drahý keby to bolo aspoň v pomere spotreba-cena benzínu voči nafte 1:1 tak by viac išiel benzín . ale zas zaleží kto čo obľubuje ak krútiaci moment tak Nafta ak akceleracia tak benzín a zas benzín nieje taký agresívny na zdravie ako nafta. ale ma uplne sere že sa prestali vyrábať v takom množstve ako kedysi veľko objemové motory
! Zmazanie zbytočnej citácie príspevku. upravil: 15.5.2018 mirosne !
! Zmazanie zbytočnej citácie príspevku. upravil: 15.5.2018 mirosne !
0
- Merak
- Moderator
- Príspevky: 7696
- Dátum registrácie: 10 Júl 2012, 22:04
- Bydlisko: Bratislava - Vrakuňa
- Vek: 44
Re: Čo vás dnes potešilo (3)
Ešteže nás je päť a máme len jedno autoMilos66 napísal:Tak tak. Ekologia je davno v Stvorclenna rodina ma styri auta.
0
život je ako sínusovka, raz si hore, raz si dolu, a medzitým si dvakrát na nule
P.S.: skôr som vedel zapojiť vidlicu a zásuvku ako rozprávať
P.S.: skôr som vedel zapojiť vidlicu a zásuvku ako rozprávať
- Drakoush
- Ultimate člen
- Príspevky: 10964
- Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
- Bydlisko: Nitra
- Vek: 28
- Kontaktovať používateľa:
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
Nemusel, názory časom zmeníš sám, keď dospeješ. Ešte je možné, že ostaneš vypatlaný do konca života, ale nevidel by som to hneď tak šedo, týmto si prešlo veľa ľudí a veľa od toho už upustiloAnoNym1337 napísal:ten kto by ich zmenil musel by byť na neviem akom postavení
Najhoršie na tom ale je, že im v žilách koluje sedliacka krv. Takže si dopraje veľké auto, ale keďže na to nemá, tak kúpi starý geret a potom nemá ani na jeho servis, tak vykuchá EGR a podobné prvky.hpeter napísal: dpč mna fascinuje ako slovaci chcu byt in, podobat sa zapadu a zit ich famozny zivot.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.
-
- Stály člen
- Príspevky: 302
- Dátum registrácie: 02 Jún 2016, 17:15
- Bydlisko: Trenčín
- Vek: 24
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
ja hovorím že niesom najväčší fanúšik nafty ale veľko objemových motorov radšej kupim Nissan 350Z ako dajaký rozhrkaný passat alebo ešte lepšie nejaké naftové bmw .... som skôr v autách japonec ako nemec
0
- Milos66
- Ultimate člen
- Príspevky: 4728
- Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 11:31
- Bydlisko: Turčianska kotlina
- Vek: 57
Re: Čo vás dnes potešilo (3)
Marcel, vieš ako som to myslel. Keď ti dorastú a budú mať vodičáky, tak aj teba to čaká.Merak napísal:Ešteže nás je päť a máme len jedno autoMilos66 napísal:Tak tak. Ekologia je davno v Stvorclenna rodina ma styri auta.
0
PC = Foobar2k = TEAC UD-H01 = Willi HA v.2.1 = Beyerdynamic T1 2g.
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan
- Merak
- Moderator
- Príspevky: 7696
- Dátum registrácie: 10 Júl 2012, 22:04
- Bydlisko: Bratislava - Vrakuňa
- Vek: 44
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
Viem, pravdaže že viem.
0
život je ako sínusovka, raz si hore, raz si dolu, a medzitým si dvakrát na nule
P.S.: skôr som vedel zapojiť vidlicu a zásuvku ako rozprávať
P.S.: skôr som vedel zapojiť vidlicu a zásuvku ako rozprávať
-
- Stály člen
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 29 Jan 2017, 21:48
- Bydlisko: Hadaj
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
A čo aký máš problém? Ja si kupujem auto aké sa mne páči a aké poznám nie aké sa páči stadu. Tie auta poznám motory vydržia nekonečné a hlavne ta omega na diaľnici má menšiu spotrebu ako tie moderné náhrady motorou.Mozes rozprávať čo chceš ale u mňa audi,VW a hlavne škoda nemá šancu.zdenko4017 napísal:Boze, kolko mas rokov? Eventuelne kde pracujes?PatrikMckane napísal:Mojím snom je omega b 3.2 v6 alebo vectra c 2.0 16V turbo benzín.
0
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
Len tak mimochodom - pohodlím v tej Omege sa máloktoré auto môže rovnať.
0
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
...s vyssim kompresnym pomerom (dneska benz aj 11:1) a hlavne chudobnejsou zmesou sa da aj s malym motorom ziskat viac.Milos66 napísal:No, ono EGR je hlavne vecou emisií. EGR zasahuje do palivovej sústavy viacmenej pri voľnobežných otáčkach motora, kedy sa splodiny z výfuku čiastočne miešajú s klasickým prívodom vzduchu a paliva. Tým sa vlastne zníži množstvo emisií. Akonáhle na šľiapne trochu na plyn EGR sa prepne do normálneho režimu. To len trochu teórie po lopate.
PS: a zaslepiť dokurvené EGR na nejakej búčore, čo má najazdené viacej ako pol mega, nie je riešenie.
ak dnes metalurgiu mame zvladnutu, chemiu neodrbeme - vplyvom vyssich teplot vznika vela nox a ten je velky smogovy a zdravotny problem. (vid aj dizelgate)
problem je riesitelny egr, externy ci interny. alebo adblue
napr neslavny htp na dialnici zral moc vela, len preto aby bohatsou zmesou znizil teplotu katu. premrhany benzin..
dneska motory maju vyfukove zvody v hlave a su chladene vodou, a kat je nalepeny hned pri motore.
taktiez dlc vrstvy na valcoch proti treniu, ci vyosena klukovka (debut pred rokmi na honde insight),premenlive olej.cerpadlo co tlaci podla aktualnej potreby, freewheeling alternator, a dalsie blbosti co setria v malych mnozstvach palivo.
nesuhlasim s nazorom ze vyvoj sa zastavil a ze nove auta stoja za prd
0
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 677
- Dátum registrácie: 10 Máj 2009, 00:00
- Bydlisko: Novosad
- Vek: 29
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
Mňa by inak zaujímalo, prečo väčšina ľudí nadáva na adblue. Ide mi teda o autá, kde s tým nie sú takmer žiadne problémy, spotreba adblue je nízka a emisie sú, aspoň na papieri, nižšie ako pri benzíne. Ešte raz podotknem, že sa bavíme o autách, nie o ťažkej technike, kde je spotreba adblue v litroch na deň a občas sa niečo pokazí. Chápem, že sa niekomu nepáči, že musí dolievať adblue, ktorého cena na benzínke je 1€ za liter, ale zasa ako často sa dolieva?
Ďalej sa chcem spýtať, aký názor máte na hybridy? Sú tu ľudia, ktorí auta aj opravujú, tak ma zaujíma, či s tým nie sú problémy. Keďže sa tu spomínajú autá s veľkým objemom a vysokým výkonom, tak aký názor je napríklad na takú toyotu RAV4, ktorá má 2,5l benzín, 200 koní, zrýchlenie ako podobné autá s naftou a s reálnou spotrebou tiež porovnateľnou s naftovým motorom. Čo sa spoľahlivosti týka, tak si myslím, že to nemusí byť vôbec zlé, keďže taký prius je tu už pekných pár rokov a taktiež lexus používa hybridný pohon tiež snáď odjakživa a nejako nepočuť o tom, žeby sa to kazilo.
Ďalej sa chcem spýtať, aký názor máte na hybridy? Sú tu ľudia, ktorí auta aj opravujú, tak ma zaujíma, či s tým nie sú problémy. Keďže sa tu spomínajú autá s veľkým objemom a vysokým výkonom, tak aký názor je napríklad na takú toyotu RAV4, ktorá má 2,5l benzín, 200 koní, zrýchlenie ako podobné autá s naftou a s reálnou spotrebou tiež porovnateľnou s naftovým motorom. Čo sa spoľahlivosti týka, tak si myslím, že to nemusí byť vôbec zlé, keďže taký prius je tu už pekných pár rokov a taktiež lexus používa hybridný pohon tiež snáď odjakživa a nejako nepočuť o tom, žeby sa to kazilo.
0
- Milos66
- Ultimate člen
- Príspevky: 4728
- Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 11:31
- Bydlisko: Turčianska kotlina
- Vek: 57
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
Adblue je močovina. A z toho vyvstáva problém pri dobehu motora naprázdno. Teda keď vypneš motor, a ono tam ešte niečo toho sajrajtu vstrekne. Je to v podstate pre motor ako kyselina. Čo si pamätám z minulosti, tak BMW s tým malo extrémne problémy. Enormne prehriate motory pri dobehu a nasatí malého množstva močoviny, boli po pár tisíc km rozbité na mraky. Vo vnútri vyžraté ako lúky po jesennej pastve.
Posledné info od Audi boli také, že motor ešte pár otáčok pootočí pri spustení stop tlačítka a nebude nasávať Adblue, ale väčšie množstvo nafty pre premazanie. Či je to pravda, to neviem.
Posledné info od Audi boli také, že motor ešte pár otáčok pootočí pri spustení stop tlačítka a nebude nasávať Adblue, ale väčšie množstvo nafty pre premazanie. Či je to pravda, to neviem.
0
PC = Foobar2k = TEAC UD-H01 = Willi HA v.2.1 = Beyerdynamic T1 2g.
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 546
- Dátum registrácie: 28 Jún 2008, 00:00
- Bydlisko: Prievidza
- Vek: 31
- Kontaktovať používateľa:
Re: Aké auto,názory,postrehy-všeobecne
Tak obsiahle napisane hluposti som dlho nevidel. AdBlue sa vstrekuje do vyfuku za DPF filter pred SCR katalizator a nijak sa neucastni spalovacieho procesu. Takze hej, nieje to pravda co si pocul.
0
-
- Podobné témy
- Odpovedí
- Zobrazení
- Posledný príspevok