ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Moderátori: mirosne, Moderátori
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Nápad dobrý, len ťažko zrealizovatelný,lebo neviem, ako by si jedným motorom ťahal cez Hardyspojku dva kompresory,jedine ak by mal hriadele na oboch koncoch.
Remene by posunulo, jedine ak ,tak ozubené.
Ozubené kolesá by boli spolalivé,ale hlučné, takže rieši sa to dvojpiestovým kompresorom, čo je najjednoduchšie.
Môžeš to skúsiť aj paralelne, nespoliehať sa na synchronizáciu,oni sa rozbehnú aj tak, niekedy lahšie niekedy natvrdo ak budú oba piesty tlačiť a nie nasávať.
Remene by posunulo, jedine ak ,tak ozubené.
Ozubené kolesá by boli spolalivé,ale hlučné, takže rieši sa to dvojpiestovým kompresorom, čo je najjednoduchšie.
Môžeš to skúsiť aj paralelne, nespoliehať sa na synchronizáciu,oni sa rozbehnú aj tak, niekedy lahšie niekedy natvrdo ak budú oba piesty tlačiť a nie nasávať.
0
Lenivosť je matka pokroku.Lenivý človek rozmýšla,ako by si robotu uľahčil a tak niečo vynájde.
Ku každému čínskemu výrobku by mali pribaliť jedného číňana, aby som ho mohol nakopať do ....,ked sa to pokazí.
Ku každému čínskemu výrobku by mali pribaliť jedného číňana, aby som ho mohol nakopať do ....,ked sa to pokazí.
- Milos66
- Ultimate člen
- Príspevky: 4730
- Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 11:31
- Bydlisko: Turčianska kotlina
- Vek: 57
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Ozubený remeň a posun tak ako v motorke dvojvalci. Teda nejakých 30-45 stupňov. motor to prežije a aj tak to musí tlačiť do nejakej nádoby, teda žiadny problém.5ko napísal:Ozubené kolesá by boli spolalivé,ale hlučné
0
PC = Foobar2k = TEAC UD-H01 = Willi HA v.2.1 = Beyerdynamic T1 2g.
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Veď hej, ale lahšie je zohnať či vysústružiť normálnu remenicu ako ozubenú na ozubený remeň,ak nemá možnosť to niekde ,,zohnať,,.
0
Lenivosť je matka pokroku.Lenivý človek rozmýšla,ako by si robotu uľahčil a tak niečo vynájde.
Ku každému čínskemu výrobku by mali pribaliť jedného číňana, aby som ho mohol nakopať do ....,ked sa to pokazí.
Ku každému čínskemu výrobku by mali pribaliť jedného číňana, aby som ho mohol nakopať do ....,ked sa to pokazí.
- oskar3236
- Nový člen
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06 Mar 2011, 00:00
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Ahojte. Je tu nejaký automechanik alebo niekto, čo by mi vedel zistiť presne, že aký náhradný diel potrebujem na auto? Na e-shope sa dá zistiť ale líšia sa v detaijloch a tak neviem...
Ďakujem.
Ďakujem.
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Každý predajca ti zisti presný diel podľa VIN čísla autá...
Majú na to katalógy a sw
Majú na to katalógy a sw
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Zalezi aj od toho ake auto mas. Na takej Dacii nepomoze ani VIN
A aky diel to potrebujes na ake auto? A budes si to robit sam?
A aky diel to potrebujes na ake auto? A budes si to robit sam?
0
- oskar3236
- Nový člen
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06 Mar 2011, 00:00
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Ďakujem za odpoveď.
Jedná sa o auto KIA Soul 1,6l CVVT 93kW 2009. Dávnejšie bola zlá jedna lambda sonda (zadná?) a menila sa za univerzálnu a to bola chyba...lebo RJ ju stále berie ako chybnú...Potrebujem tam dať takú ako treba a mám problém zistiť, že presne... V technickom je napísané, že je auto EURO4 norma ale čo väčšinou nájdem je buď univerzálna alebo EURO5 aj keď mám vo vyhľadávaní správne auto nastavené, EURO4 je trošku problém. Som dlhodobo v zahraničí a keď som tu bol v obchode (dvoch) so slovenským technickým, tak mi nevedeli poradiť. Originál z výroby nechcem (najmä cena) ale chcem originál náhradu, ktorú RJ vyhodnotí ako funkčnú. Keď som na iné auto bral veci, tak nikdy nebol problém podľa vyhľadávania ale tu pri sonde neviem na isto...
Ďakujem, pekný večer.
Jedná sa o auto KIA Soul 1,6l CVVT 93kW 2009. Dávnejšie bola zlá jedna lambda sonda (zadná?) a menila sa za univerzálnu a to bola chyba...lebo RJ ju stále berie ako chybnú...Potrebujem tam dať takú ako treba a mám problém zistiť, že presne... V technickom je napísané, že je auto EURO4 norma ale čo väčšinou nájdem je buď univerzálna alebo EURO5 aj keď mám vo vyhľadávaní správne auto nastavené, EURO4 je trošku problém. Som dlhodobo v zahraničí a keď som tu bol v obchode (dvoch) so slovenským technickým, tak mi nevedeli poradiť. Originál z výroby nechcem (najmä cena) ale chcem originál náhradu, ktorú RJ vyhodnotí ako funkčnú. Keď som na iné auto bral veci, tak nikdy nebol problém podľa vyhľadávania ale tu pri sonde neviem na isto...
Ďakujem, pekný večer.
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Tak som to pre zaujimavost pozrel a volajaky som z toho zmeteny...
Neviem co by to ukazalo podla VIN-ka
Neviem co by to ukazalo podla VIN-ka
0
- oskar3236
- Nový člen
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06 Mar 2011, 00:00
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Presne tak som na tom...
Tá so screenu je univerzálna, niektoré auto to vezme, iné nie. Je tam aj, že na obe strany, ja potrebujem tu zadnú, teda za katalyzátorom. Napíšem Vin, som zvedavý či niečo ine vyskočí.
KNAJG551297018957
Tá so screenu je univerzálna, niektoré auto to vezme, iné nie. Je tam aj, že na obe strany, ja potrebujem tu zadnú, teda za katalyzátorom. Napíšem Vin, som zvedavý či niečo ine vyskočí.
KNAJG551297018957
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Asi hlupa otazka... da sa pouzit pokazeny iMac (oprava sa neoplati) len ako monitor?
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Krátka odpoved je nie ..
Dlhšia odpoved je áno, keď sa Ti podarí zohnať k LCD čo je vovnútri vhodnú dosku drivera a ovládania podsvietenia ..
Aký je to typ Imacu ?
Dlhšia odpoved je áno, keď sa Ti podarí zohnať k LCD čo je vovnútri vhodnú dosku drivera a ovládania podsvietenia ..
Aký je to typ Imacu ?
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
aky dovod mas na 30-40°? ked uz das dva valce a ozubeny remen tak to predsa das oproti , aj v motorke by to dali oproti , ak by sa nejednalo o "V" motor. Ak je to konstrukcne mozne , tak vzdy dva oproti sebe.Milos66 napísal:Ozubený remeň a posun tak ako v motorke dvojvalci. Teda nejakých 30-45 stupňov. motor to prežije a aj tak to musí tlačiť do nejakej nádoby, teda žiadny problém.5ko napísal:Ozubené kolesá by boli spolalivé,ale hlučné
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
iMac 2017, 21.5 inch a rozlisenie to malo 4096x2304 a krasny obraz...deepspace napísal:Krátka odpoved je nie ..
Dlhšia odpoved je áno, keď sa Ti podarí zohnať k LCD čo je vovnútri vhodnú dosku drivera a ovládania podsvietenia ..
Aký je to typ Imacu ?
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
2017 , to by sa snáď aj oplatilo opraviť , a čo mu vlastne chýba k funkčnosti ?
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Je ta zhorena zakladna doska, dostala vyboj cez sietovu cast. Bolo to v znackovo servise a odhad ceny 600-700€...
0
-
- Ultimate člen
- Príspevky: 6242
- Dátum registrácie: 20 Júl 2007, 00:00
- Vek: 41
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
pozri si oznacenie displeja (niekde vnutri) a skus pogooglit univerzalny controller pre lcd. ja mam tak rozbehany displej z 32" telky a starych notasov. stalo ma to asi 20 eur lenze vsetko bolo max full hd.
0
Jedním z největších projevů nedůvěry v Boha je hromosvod na kostele.
-
- Ultimate člen
- Príspevky: 2594
- Dátum registrácie: 20 Júl 2010, 00:00
- Bydlisko: okolie KE
- Vek: 27
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
A koľko stál imac keď sa môžem spýtať? 700 je ešte dobre, mne na macbooku externý monitor skántril porty, 900 eur. Tiež ročník 2017.Sinuhet napísal:Je ta zhorena zakladna doska, dostala vyboj cez sietovu cast. Bolo to v znackovo servise a odhad ceny 600-700€...
0
- Milos66
- Ultimate člen
- Príspevky: 4730
- Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 11:31
- Bydlisko: Turčianska kotlina
- Vek: 57
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Kôli vybráciam a hladkému chodu motora.misocko napísal:aky dovod mas na 30-40°? ked uz das dva valce a ozubeny remen tak to predsa das oproti , aj v motorke by to dali oproti , ak by sa nejednalo o "V" motor. Ak je to konstrukcne mozne , tak vzdy dva oproti sebe.Milos66 napísal:Ozubený remeň a posun tak ako v motorke dvojvalci. Teda nejakých 30-45 stupňov. motor to prežije a aj tak to musí tlačiť do nejakej nádoby, teda žiadny problém.5ko napísal:Ozubené kolesá by boli spolalivé,ale hlučné
0
PC = Foobar2k = TEAC UD-H01 = Willi HA v.2.1 = Beyerdynamic T1 2g.
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
ked nebudeme uvazovat 4 takty (predsalen kompresor ma kazdy zdvih pracovny , tak ako dvojtakt) , u ktorych to bude este zlozitejsie s hladkym chodom ,
este stale tvrdis ze koli vybraciam a hladkemu chodu by si dal 30-40° pootocenie? ja by som dal 180° (presne oproti sebe) a garantujem Ti ze ten moj by mal ovela hladsi chod a nizsie vybracie ako ten Tvoj.
este stale tvrdis ze koli vybraciam a hladkemu chodu by si dal 30-40° pootocenie? ja by som dal 180° (presne oproti sebe) a garantujem Ti ze ten moj by mal ovela hladsi chod a nizsie vybracie ako ten Tvoj.
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 11
Prepac, nevsimol som si ze si poslal VIN. Posielam foto z TecDoc, tu zadnu mi ponuklo len tu jednu.oskar3236 napísal:Presne tak som na tom...
Tá so screenu je univerzálna, niektoré auto to vezme, iné nie. Je tam aj, že na obe strany, ja potrebujem tu zadnú, teda za katalyzátorom. Napíšem Vin, som zvedavý či niečo ine vyskočí.
KNAJG551297018957
- Prílohy
0