ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Moderátori: mirosne, Moderátori
-
- Ultimate člen
- Príspevky: 6203
- Dátum registrácie: 20 Júl 2007, 00:00
- Vek: 41
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
nemas nahodou email na gmail? a pred zavinacom nieco ako menopriezvisko?
totiz v byvalej firme sme riesili pripady, ked posta isla niekomu inemu. a pritom u nas bolo vsetko spravne zadane, aj v logoch smtp bol spravny email.
az sme zistili, ze gmail ignoruje bodky. cize ak su 2 emaily, jeden ma bodku a druhy nie, tak gmail to bud doruci obom, alebo tomu bez bodky.
totiz v byvalej firme sme riesili pripady, ked posta isla niekomu inemu. a pritom u nas bolo vsetko spravne zadane, aj v logoch smtp bol spravny email.
az sme zistili, ze gmail ignoruje bodky. cize ak su 2 emaily, jeden ma bodku a druhy nie, tak gmail to bud doruci obom, alebo tomu bez bodky.
0
Jedním z největších projevů nedůvěry v Boha je hromosvod na kostele.
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 522
- Dátum registrácie: 31 Júl 2014, 05:27
- Bydlisko: Kusok od Cahnova, Brno
- Vek: 42
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Jasne, gmail. Pred cca 15 rokmi už moje <meno.priezvisko@gmail..> bolo obsadené tak som si dal <meno.priez@gmail..>
O bodkovej konvencii na maily od googlu viem. Je možné použiť bodku kdekoľvek snáď okrem začiatku a konca reťazca pred zavináčom a stále to príde do toho istého mailboxu. Pri registrácii už sa google pozerá do DB registrovaných mailboxov a nepovolí duplicitu.
Proste môžem len hádať kde sa stala chyba. Keďže má rovnaké meno a priezvisko, tak buď to bol omyl personálu poisťovne, alebo poistenec sa pomýlil pri nahlasovaní mailového kontaktu, alebo sa jedná o podvod z radov poisťovne.
Prípadne otázka znie, ako majú zabezpečenú komunikáciu s klientom? Hypoteticky ak poviem, že mám mailovú adresu jasomto@contoso.com tak mi bez problémov na tú mailovku pošlú všetky zmluvy s osobnými údajmi stačiacimi na založenie pôžičky u nebankovky, bez predchádzajúceho potvrdenia komunikácie (predom dohovoreného hesla v odpovedi, tokenu, jednorázového linku kam sa zadá dohodnuté heslo..).
O bodkovej konvencii na maily od googlu viem. Je možné použiť bodku kdekoľvek snáď okrem začiatku a konca reťazca pred zavináčom a stále to príde do toho istého mailboxu. Pri registrácii už sa google pozerá do DB registrovaných mailboxov a nepovolí duplicitu.
Proste môžem len hádať kde sa stala chyba. Keďže má rovnaké meno a priezvisko, tak buď to bol omyl personálu poisťovne, alebo poistenec sa pomýlil pri nahlasovaní mailového kontaktu, alebo sa jedná o podvod z radov poisťovne.
Prípadne otázka znie, ako majú zabezpečenú komunikáciu s klientom? Hypoteticky ak poviem, že mám mailovú adresu jasomto@contoso.com tak mi bez problémov na tú mailovku pošlú všetky zmluvy s osobnými údajmi stačiacimi na založenie pôžičky u nebankovky, bez predchádzajúceho potvrdenia komunikácie (predom dohovoreného hesla v odpovedi, tokenu, jednorázového linku kam sa zadá dohodnuté heslo..).
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
To je jako se škrábat levou rukou za pravým uchem.
Nechápu, proč to řešíš na fóru (kde stejně nic nevyřešíš) a neřešíš to přímo s pojišťovnou?
Nechápu, proč to řešíš na fóru (kde stejně nic nevyřešíš) a neřešíš to přímo s pojišťovnou?
0
-
- Ultimate člen
- Príspevky: 6203
- Dátum registrácie: 20 Júl 2007, 00:00
- Vek: 41
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
jezevec: on pisal predsa, ze to skusal niekolkokrat riesit s tou poistovnou.
no, vsetky citlive veci maju byt zaheslovane, prave aj pre taketo pripady. co asi zjavne nerobia.
a nemalo by stacit, ze mas taky email, ale maju to robit stylom: ja som ten a ten, mam tu take zmluvy, takyto je moj kod na overenie (pripadne zvyknu pytat jedno-dve cisla z rc), a oni povedia ok, posielame na email, ktory mame v systeme pri vasom konte.
taka pikoska, ja som si v jednej poistovni chcel zmenit adresu a email. tak reku cez telefon. a oni hned, ze poslite emailom co potrebujete zmenit a do prilohy sken OP.
tak som im pekne podakoval a uz 2 roky tam mam zle udaje, lebo osobne nemam cas.
no, vsetky citlive veci maju byt zaheslovane, prave aj pre taketo pripady. co asi zjavne nerobia.
a nemalo by stacit, ze mas taky email, ale maju to robit stylom: ja som ten a ten, mam tu take zmluvy, takyto je moj kod na overenie (pripadne zvyknu pytat jedno-dve cisla z rc), a oni povedia ok, posielame na email, ktory mame v systeme pri vasom konte.
taka pikoska, ja som si v jednej poistovni chcel zmenit adresu a email. tak reku cez telefon. a oni hned, ze poslite emailom co potrebujete zmenit a do prilohy sken OP.
tak som im pekne podakoval a uz 2 roky tam mam zle udaje, lebo osobne nemam cas.
0
Jedním z největších projevů nedůvěry v Boha je hromosvod na kostele.
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 522
- Dátum registrácie: 31 Júl 2014, 05:27
- Bydlisko: Kusok od Cahnova, Brno
- Vek: 42
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Jasne, ospravedlňuje sa, končím s otravovaním, nemá to zmysel v tejto téme. Riešiť to isto budem, ak nájdem niekde vôľu. Takto posielať hala bala osobné údaje a vyrušovať/ stresovať toho, kto sa nevie odvolať, porušujú zákon a bodka!
S poisťovňou som to riešil už x krát mailom, ako mali v disclaimer-i, to že budem volať na call-centrum a po hodine počúvania hudby v slučke si miniem svoj čas, a kredit to určite nechcem. Opakujem. Po tom, čo som opakovane naliehal mailom aby si to preverili, tak už to nie je problém medzi mou a poisťovňou. Len chcem aby ma pracovne a finančne neobmedzoval kvôli ich problémom.
S poisťovňou som to riešil už x krát mailom, ako mali v disclaimer-i, to že budem volať na call-centrum a po hodine počúvania hudby v slučke si miniem svoj čas, a kredit to určite nechcem. Opakujem. Po tom, čo som opakovane naliehal mailom aby si to preverili, tak už to nie je problém medzi mou a poisťovňou. Len chcem aby ma pracovne a finančne neobmedzoval kvôli ich problémom.
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Takové problémy se řeší osobně na pobočce, kde by si měl nechat písemně potvrdit tvou stížnost i se jménem a podpisem pracovníka(ce), s kým jsi jednal.
Na emaily se vykašli a pokud je ti zatěžko jet na pobočku, kontaktuj dotyčného, se kterým jsi sjednával pojistku.
Na emaily se vykašli a pokud je ti zatěžko jet na pobočku, kontaktuj dotyčného, se kterým jsi sjednával pojistku.
0
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 522
- Dátum registrácie: 31 Júl 2014, 05:27
- Bydlisko: Kusok od Cahnova, Brno
- Vek: 42
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
JEZEVEC: Už som to hovoril... Zopakujem... zavolá Vám niekto z SK a povie Vám, aby ste šli do poisťovne a zmenili alebo zaregistrovali mail? Odpoveď je krátka - Tú - tú - tú - tú - tú ...
Nebudem si vybavovať dovolenku, aby som šiel na Slovensko do BA, aby som tam zaplatil naftu, parkovné, aby som tam riešil ich problém niekoľko hodín, to je moja čistá strata pre niečo, čo mi nepatrí, nikto mi to nenahradí.
Tam od základu nefunguje spätná väzba. Ja som ich o nič nežiadal, oni mi to stále posielajú aj keď sa ohradím voči tomu. Jednoznačné porušenie GDPR.
Koniec nebudem reagovať, nápady prosím len do DM, ďakujem.
Howgh
Nebudem si vybavovať dovolenku, aby som šiel na Slovensko do BA, aby som tam zaplatil naftu, parkovné, aby som tam riešil ich problém niekoľko hodín, to je moja čistá strata pre niečo, čo mi nepatrí, nikto mi to nenahradí.
Tam od základu nefunguje spätná väzba. Ja som ich o nič nežiadal, oni mi to stále posielajú aj keď sa ohradím voči tomu. Jednoznačné porušenie GDPR.
Koniec nebudem reagovať, nápady prosím len do DM, ďakujem.
Howgh
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Roky som fungoval ako DPO (zodpovedná osoba). Napíš poisťovni mail, že došlo k úniku osobných údajov a že sa jedná o bezpečnostný incident, keďže os. údaje niekoho iného skončili u Teba ak som to správne pochopil. Tým došlo k porušeniu ochrany os. údajov dotknutej osoby. Keďže došlo k bezp. incidentu, poisťovňa má povinnosť do 72 hodín sa sama bonznúť Úradu, ktorý incident musí prešetriť. Obvykle po takomto maily každá firma pustí do gatí a okamžite zjedná nápravu.
Zvlášť ak im ešte pripíšeš, že ak to nebudú riešiť, tak to oznámiš úradu Ty.
Ak by nič neriešili, vypíš formulár (je tuším na webke úradu), kde ohlásiš Úradu únik os. údajov a oni to začnú s poisťovňou riešiť.
Zvlášť ak im ešte pripíšeš, že ak to nebudú riešiť, tak to oznámiš úradu Ty.
Ak by nič neriešili, vypíš formulár (je tuším na webke úradu), kde ohlásiš Úradu únik os. údajov a oni to začnú s poisťovňou riešiť.
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Ahojte,
Neviete náhodou, akú anténu má Hyundai i20 r.2018, aktívnu či pasívnu? Menil som orginal radio na čínsky android a slabý signál. Ďakujem za info
Neviete náhodou, akú anténu má Hyundai i20 r.2018, aktívnu či pasívnu? Menil som orginal radio na čínsky android a slabý signál. Ďakujem za info
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
To dudoo
....... len to, čo si myslím, ale na rovinu. Si zvláštna povaha a okrem toho neskutočný srblík, ktorý bude vypisovať po fórach a čakať, že za teba niekto dvihne telefón a vyrieši to, lebo tebe by ubudlo z kreditu 50 centov. Takto to nefunguje, rob niečo aj sám a nevyplakávaj tu.......
....... len to, čo si myslím, ale na rovinu. Si zvláštna povaha a okrem toho neskutočný srblík, ktorý bude vypisovať po fórach a čakať, že za teba niekto dvihne telefón a vyrieši to, lebo tebe by ubudlo z kreditu 50 centov. Takto to nefunguje, rob niečo aj sám a nevyplakávaj tu.......
0
Pochopený omyl je cennejší, ako vlastná pravda vedúca do slepej uličky.........
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 522
- Dátum registrácie: 31 Júl 2014, 05:27
- Bydlisko: Kusok od Cahnova, Brno
- Vek: 42
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Potreboval som to zo seba vyventilovať
Doba je ťažká, bude ešte horšia, tak sa mi zíde každé euro, ktoré nezahodím Ale niečo sa pohlo, lebo dnes mi poslali ospravedlnenie za omylom zaslaný testovací mail
Doba je ťažká, bude ešte horšia, tak sa mi zíde každé euro, ktoré nezahodím Ale niečo sa pohlo, lebo dnes mi poslali ospravedlnenie za omylom zaslaný testovací mail
0
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 522
- Dátum registrácie: 31 Júl 2014, 05:27
- Bydlisko: Kusok od Cahnova, Brno
- Vek: 42
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
To VIViktor
Ak je to nejaká plutvička na streche, tak na 100% je aktívna. Fabrické rádia som vymieňal za činské dve a oboje mali hrozný príjem. Od vtedy dávam od toho ruky preč, škoda času a mne to je tak ľúto, že sa niečo spraví je to na prd.
Ak je to nejaká plutvička na streche, tak na 100% je aktívna. Fabrické rádia som vymieňal za činské dve a oboje mali hrozný príjem. Od vtedy dávam od toho ruky preč, škoda času a mne to je tak ľúto, že sa niečo spraví je to na prd.
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Prosim, vie niekto ako vycistit plexisklo (=polymetylmetakrylat) ? V davnejsej dobe som pouzival zubnu pastu Fluora, ale islo o male plochy. Teraz potrebujem vycistit asi 10 tabuliek rozmeru priblizne 30x25 cm. Neviem aku chemikaliu alebo cistiaci prostriedok mozem pouzit, aby povrch nezostal matny.
Dakujem za znalecke odpovede.
Dakujem za znalecke odpovede.
0
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Nemyslím si, že nejaká chemikália pomôže. Skús sa popýtať vo firmách, ktoré renovujú krycie sklá predných svetlometov na autách. Alebo skús iba filcový kotúč a otáčky karbiny..... Neviem, či som ti pomohol....
0
Pochopený omyl je cennejší, ako vlastná pravda vedúca do slepej uličky.........
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Nejlevněji tě vyjde nechat si těch deset tabulek uříznout ve sklenářství.
Existují a běžně se prodávají sady na leštění zažloutlých světlometů, ale není to trvalé řešení, žloutnou znova.
Existují a běžně se prodávají sady na leštění zažloutlých světlometů, ale není to trvalé řešení, žloutnou znova.
0
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 522
- Dátum registrácie: 31 Júl 2014, 05:27
- Bydlisko: Kusok od Cahnova, Brno
- Vek: 42
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Vzhľadom na značnú plochu a nevyjadrenia sa o aké leštenie, resp. čo má byť výsledkom, tak odhadujem, že najlepšie bude navštíviť hobimarket, tak kúpiť nové tabule tie ti tam aj narežú.
0
-
- Power user
- Príspevky: 11654
- Dátum registrácie: 17 Aug 2008, 00:00
- Bydlisko: Prešporok (BA)
- Vek: 71
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Zdravím ! Rozhodol som sa, že vymením v kuchyni pod linkou (mnohokrát) vyhorenú lineárnu žiarivku G5 21W/827, (850 mm), za LED "žiarivku". No čuduj sa svete, nič som nenašiel ! Niekoľkokrát som sa však presvedčil, že sú tu "lepší hľadači". Pomôžete ?
0
Druhotriedny nadriadený si nikdy nevyberie prvotriedneho ale treťotriedneho podriadeného.
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Ledkovú náhradu pre tieto 55 cm žiarivky s päticou T5/G5 som nenašiel ani ja, aj keď som pomerne silno hľadal. Neviem prečo je to tak, ale niesú. Sú len celé svietidlá s nevymeniteľným svetelným zdrojom.
0
-
- Power user
- Príspevky: 11654
- Dátum registrácie: 17 Aug 2008, 00:00
- Bydlisko: Prešporok (BA)
- Vek: 71
Re: ZBYTOČNÉ OTÁZKY VŠETKÉHO DRUHU 12
Tá neónka je dlhá 85 cm ...
No čo už, tak zas lúpim klasickú neónku, (radšej zo dve). Hrať sa s LED pásom sa mi nechce. A kupovať a hlavne prehadzovať celé LED svietidlo, sa mi v tomto teple fakt nechce.
Vďaka za pomoc !
No čo už, tak zas lúpim klasickú neónku, (radšej zo dve). Hrať sa s LED pásom sa mi nechce. A kupovať a hlavne prehadzovať celé LED svietidlo, sa mi v tomto teple fakt nechce.
Vďaka za pomoc !
0
Druhotriedny nadriadený si nikdy nevyberie prvotriedneho ale treťotriedneho podriadeného.