Indukčná cievka

VN, tesla coil, a podobne veci týkajuce sa VN

Moderátori: mirosne, Moderátori

Používateľov profilový obrázok
majki
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 00:00
Bydlisko: Košice
Vek: 32
Kontaktovať používateľa:

Indukčná cievka

Príspevok od používateľa majki » 16 Mar 2009, 15:12

Zdravim mohli by ste my poradit ako zapojit dve cievky.
http://paja-trb.unas.cz/elektronika/kon ... adnik.html
mam to spravene na 12V to je nieco ako paralyzer ale zistil som ze ked to pripojim na 25-30V tak to uz taha obluk lenze sa my pri tom vzdy odpali tranzistor takze ci by ste my poradili
1: aky tranzistor
2: ako zapojit cievky
Dakujem
0
Nie som začiatočník ale ani pokročilý tak niečo medzi.

Používateľov profilový obrázok
spin90
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 4642
Dátum registrácie: 12 Jan 2008, 00:00
Bydlisko: Kosice
Vek: 33

Príspevok od používateľa spin90 » 16 Mar 2009, 15:15

No ja mam naj. skusenosti s IRFP460 Len treba patricne ochrany zrobit. A zapoj ich ak ze primare paralelne ale jednu daj naopak akoze. Skusim najs schemu na jednej polskej stranke
0
"Je to smutná epocha, keď je ľahšie rozbiť atóm ako predsudky."
A. Einstein

Používateľov profilový obrázok
majki
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 00:00
Bydlisko: Košice
Vek: 32
Kontaktovať používateľa:

cievka

Príspevok od používateľa majki » 16 Mar 2009, 15:20

Okej mam cievky takze ich spojim tak ako keby som scen napr z dvoch 9 V bateriek 18V??? alebo ako?
A co ako si mal na mysli citujem: Len treba patricne ochrany zrobit?
0
Nie som začiatočník ale ani pokročilý tak niečo medzi.

Používateľov profilový obrázok
spin90
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 4642
Dátum registrácie: 12 Jan 2008, 00:00
Bydlisko: Kosice
Vek: 33

Príspevok od používateľa spin90 » 16 Mar 2009, 15:26

ochrany http://danyk.wz.cz/mosfety.html