Neviem aký motor tam je,nepoznám typy motorov,len viem,že je tam kondenzátor.
V prílohe je štítok motora.
![Obrázok](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191007/c0e4d13e8889662a9a5ebb5592b86a09.jpg)
![Obrázok](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191007/aec739d39628ff90ef4efb2b1cbc4be9.jpg)
![Obrázok](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191007/09cb74ccd8be1561862eb0f93590ed6c.jpg)
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Moderátori: Drakoush, Moderátori
Mozno na to ides nespravne. Preco chces regulovat otacky motora na olejovych kachliach?potreboval by som regulovať ventilátor na olejových kachlach.
Riesim to kvôli tomu,že je to hlučné...romiadam napísal:Mozno na to ides nespravne. Preco chces regulovat otacky motora na olejovych kachliach?potreboval by som regulovať ventilátor na olejových kachlach.
Netuším,prečo je tam 190V ,tiež mi to mozog neberie,ale netrápil sa nad tým,funguje zatiaľ normálne,možno preto tak strašne silno fúka,neni ani rádio počuť..Dolfi napísal:Zaujímavé je, že ten motor má na štítku len 190 V. Ako je zrazených tých 40 V ? A prečo to takto konštruktér riešil ? (Že by ten sklz ?)
Mám rešpekt voči mechanike. Z obrázkov nie je jasné, ako je to tam spravené. No ak nechceš investovať do frekvenčného meniča, porozmýšľaj, či sa tam nedá dať DC motor alebo DC ventilátor. Ten sa dá ľahko regulovať.
Ešte otázka. Hluk je mechanický, (čosi drnčí), či počuť turbulencie vzduchu. Ak druhé, tak nejaký firónový filter by nepomohol ?
Zajtra to môžem rozobrat na nafotili,je tam troska zlý prístup,tak uvidíme ako sa mi to podarí.5ko napísal:Nevidím ako je zapojený ten behový kondenzátor a akú má kapacitu.
Na starých akumulačkách boli otáčky motorčeka na menšie otáčky riešené zapájaním výkonového odporu do série,
možno by to pomohlo aj tebe,len treba najsť takú hodnotu, aby sa ešte vládal roztočiť.