rady , základy.. atd ....
Moderátori: psichac, Moderátori
- Peťus
- Ultimate člen
- Príspevky: 3940
- Dátum registrácie: 07 Mar 2009, 00:00
- Bydlisko: Praha
- Vek: 34
- Kontaktovať používateľa:
lidi tu určitě budou, ale bylo by lepší napsat co nevíš...
0
https://chiptron.cz - novinky ze světa elektro (Arduino, Raspberry Pi, STM32, ESP8266, ESP32,...)
Toto je pekne , len ak napisal C#, tak toto je skor zamerane na C++, ale ako zaklad sa mu to urcite zideNajgel napísal:Poštuduj možno pomôže: http://ucitel.spsbv.cz/kotlarik/index_soubory/C02.pdf
0
-
- Stály člen
- Príspevky: 212
- Dátum registrácie: 28 Okt 2010, 00:00
- Vek: 36
mas pravdu, je tam troska dost rozlicny syntax na niektore veci. Ked uz sa to vezme len v skratke... C++ pre namapovenie RS232 musis napisat niekolko riadkovu funkciu, C# ma na to jeden prikaz . C# sa skor pouziva na databazy s plnou podporou dotNET.bobo87 napísal:besttracker:
Kto toto napise, nemoze poriadne ovladat ani jedno.
0
- bobo87
- Ultimate člen
- Príspevky: 1914
- Dátum registrácie: 15 Feb 2007, 00:00
- Vek: 36
- Kontaktovať používateľa:
Andy99:
Nesuhlasim velmi. C# je podla mna gulas. Syntax Javy, nazov od C/C++, system kniznic podobny Delphi. A vsetko beziace v podstate len na M$.
Nesuhlasim velmi. C# je podla mna gulas. Syntax Javy, nazov od C/C++, system kniznic podobny Delphi. A vsetko beziace v podstate len na M$.
0
float l,I,Q,_,o;int E;main(){I=1.125;while(I>=-1.225){for(l=-2;l<=1;l+=3/79.0){Q=_=0;for(E=127;Q*Q+_*_<4.0&&--E>32;){o=Q;Q=Q*Q-_*_+l;_=2*o*_+I;}putchar(E);}putchar(10);I-=9/88.0;}}
- daqq
- Power user
- Príspevky: 2528
- Dátum registrácie: 10 Jún 2008, 00:00
- Bydlisko: Bratislava
- Vek: 36
- Kontaktovať používateľa:
Ano je.je tu niekto kto to ovláda c# ???
apson trocha?
Tiez si myslim, ze banany a pomarance su vlastne to iste.rozdiel medzi C# a c++ je maly
Mono? http://www.mono-project.com/Main_PageA vsetko beziace v podstate len na M$.
0
Outsource your thinking: Get religious!
Zistenie: Ked robite sucasne v C, C++, C#, Matlabe, trocha pokukujete po VHDL, sialenstvo nemoze byt daleko...este stastie, ze som lietadlo a nemam tieto problemy.
Zistenie: Ked robite sucasne v C, C++, C#, Matlabe, trocha pokukujete po VHDL, sialenstvo nemoze byt daleko...este stastie, ze som lietadlo a nemam tieto problemy.
- bobo87
- Ultimate člen
- Príspevky: 1914
- Dátum registrácie: 15 Feb 2007, 00:00
- Vek: 36
- Kontaktovať používateľa:
daqq:
O projekte mono viem, ale nie je to nativne a priamo M$ podporovane pokial viem. Proti jazyku ako takemu nemam nic, len nech to nikto nemiesa s C/C++ kvoli nazvu.
O projekte mono viem, ale nie je to nativne a priamo M$ podporovane pokial viem. Proti jazyku ako takemu nemam nic, len nech to nikto nemiesa s C/C++ kvoli nazvu.
0
float l,I,Q,_,o;int E;main(){I=1.125;while(I>=-1.225){for(l=-2;l<=1;l+=3/79.0){Q=_=0;for(E=127;Q*Q+_*_<4.0&&--E>32;){o=Q;Q=Q*Q-_*_+l;_=2*o*_+I;}putchar(E);}putchar(10);I-=9/88.0;}}
Rozprava
Hej. Ale otazka je dokedy vydrzi jazyk C++ . Neda sa povedat, ze je niektori lepsi jazyk nez iny, kazdy ma svoje klady/zapory.
Kedysi, ked sa "vynasiel" jazyk Assembler sa to povazovalo za najrychlejsi jazyk planety, vsetko sa v nom pisalo, aj ked sa niektorim nepacil, ine velmi neboli, alebo neboli take rozsirene ako tento. Potom prisiel jazyk C/C++. Vyvojari boli skepticky voci tomuto jazyku, verili tomu, ze urcite nebude rychlejsi nez Assembler. A mali pravdu. Nebol a nie je rychlejsi. Postupom casu ale technologie pocitacov napredovali. Vznikla dilema: Na jednej strane bol sice assembler rychlejsi nez jazyk C, na strane druhej, bola tato rychlost potrebna ? . Technologia to zrovnala, takze assembler sa prestal pouzivat na siroke programovanie, ostal uz len na speciality...ostatne je tomu tak aj dodnes
Analogicky to plati aj v pripade jazykov C++ a C#. Kazdy z tychto jazykov ma specificke urcenie, a teda jazyk C++ je prakticky nesmrtelny. Ale co sa tyka v niektorych vykonovych aspektoch tychto jazykov, opet otazka na mieste: Je vykon skutocne dolezity, alebo dame prednost strukturovanosti a volnejsim narabanim s pametou ? . Technologia napreduje vzdy, jazyk C++ bude vzdy rychlejsi, ale je to potrebne pri dnesnej technologii ?
Kedysi, ked sa "vynasiel" jazyk Assembler sa to povazovalo za najrychlejsi jazyk planety, vsetko sa v nom pisalo, aj ked sa niektorim nepacil, ine velmi neboli, alebo neboli take rozsirene ako tento. Potom prisiel jazyk C/C++. Vyvojari boli skepticky voci tomuto jazyku, verili tomu, ze urcite nebude rychlejsi nez Assembler. A mali pravdu. Nebol a nie je rychlejsi. Postupom casu ale technologie pocitacov napredovali. Vznikla dilema: Na jednej strane bol sice assembler rychlejsi nez jazyk C, na strane druhej, bola tato rychlost potrebna ? . Technologia to zrovnala, takze assembler sa prestal pouzivat na siroke programovanie, ostal uz len na speciality...ostatne je tomu tak aj dodnes
Analogicky to plati aj v pripade jazykov C++ a C#. Kazdy z tychto jazykov ma specificke urcenie, a teda jazyk C++ je prakticky nesmrtelny. Ale co sa tyka v niektorych vykonovych aspektoch tychto jazykov, opet otazka na mieste: Je vykon skutocne dolezity, alebo dame prednost strukturovanosti a volnejsim narabanim s pametou ? . Technologia napreduje vzdy, jazyk C++ bude vzdy rychlejsi, ale je to potrebne pri dnesnej technologii ?
-
- Podobné témy
- Odpovedí
- Zobrazení
- Posledný príspevok
-
- 24 Odpovedí
- 4269 Zobrazení
-
Posledný príspevok od používateľa MrWifiHifi