Auto - výber (benzín? dízel?)

Ak máte problém s elektronikou v aute a motorke, alebo proste chcete do auta a motorky niečo zapojiť

Moderátori: mirosne, Moderátori

Používateľov profilový obrázok
Drakoush
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 10964
Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
Bydlisko: Nitra
Vek: 28
Kontaktovať používateľa:

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Drakoush » 25 Máj 2014, 12:57

Benál zas nevie točiť pri nízkych ;)

Fakt rozumný argument. Ak budeme ďalej takto argumentovať, zistíme, že oba motory sú na pi.u a najlepší bol parný.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.

Používateľov profilový obrázok
Robio
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 5398
Dátum registrácie: 11 Sep 2007, 00:00
Bydlisko: Bratislava
Vek: 34
Kontaktovať používateľa:

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Robio » 25 Máj 2014, 13:13

Tak nevie tocit na nizkych...No moderne benziny maju max krutak uz aj pri 1500 otackach...tak potom neviem neviem.

Kazde ma svoje vyhody nevyhody....Je uz na konkretnom cloveku ktora vyhoda alebo nevyhoda ma vacsiu vahu prenho.

Benzin je proste benzin a ziadny petrolhead nieje priaznivec nafty... a o tom to je o pozitku a zazitku z jazdy nie o tom ze jazdim na 1000otackach cez mesto a som vysmiaty ako leco ze jazdim za 4 litre.
0
Ponukam: 3D tlac, CNC frezovanie, Kalibracia teplotnych cidiel, pre viac info SS.

Používateľov profilový obrázok
Drakoush
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 10964
Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
Bydlisko: Nitra
Vek: 28
Kontaktovať používateľa:

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Drakoush » 25 Máj 2014, 13:29

Ale veď to je v pohode, že nevie, ale nie je to argument. To sú také veci jak so žiarovkami. Tie svietili nažlto, ale nevedeli svietiť na oranžovo ako sodíkovky. A sodíkovky nevedeli nažlto. Teraz ktorá z nich je tá napi.u a ktorá tá pravá? A môžeš sa do krvi hádať, pravda bude vždy inde. Ale keď začneš točiť o spotrebe energie a životnosti výbojky vs. žiarovky, tak tam to dovedie k inému záveru.

Ale keď hovoríš, že je to o pôžitku jazdy... To ani nie je vec motora, nie? Ja som sa o alfe až potom dozvedel, že je dízlová. Mala tichučký zvuk, dobrý odpich, človek by povedal, že je to benzín a prd. Dízel to bol. Skôr si myslím, že pôžitok z jazdy je daný hlavne priestorom vnútri a spracovaním samotného auta, ako "dvigatela". Lebo embéčka je benzínová a pôžitok z jazdy tam nie je, to sa zhodneme. Ale napr. tá alfa, to bol dízel a pôžitok tam bol, lebo šla krásne. Taký istý pôžitok by si mal pri benzíne. Je jedno, čo tankuješ. A tak isto, keby si do embéčky dal dízlak, stále by si nemal pôžitok z jazdy.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.

martin knocik
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 1639
Dátum registrácie: 23 Jan 2008, 00:00
Bydlisko: Trenčianska Turná
Vek: 33
Kontaktovať používateľa:

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa martin knocik » 25 Máj 2014, 13:34

A výskušal si si zajazdiť na benzínovom aute, tak okolo 5000 otáčok ? Je to vačšia zábava.
0
http://mkbci.com

FEL UNIZA 2015, Ing.

ľudstvo je vírus ktorý napadol Zem

nerobme si ťažkú hlavu z debilov čo nám ani po členky nesiahajú, buďme radi že my dačo dokážeme a smejme sa im akí sú sprostí

Používateľov profilový obrázok
Robio
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 5398
Dátum registrácie: 11 Sep 2007, 00:00
Bydlisko: Bratislava
Vek: 34
Kontaktovať používateľa:

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Robio » 25 Máj 2014, 13:37

Ved netreba to vidiet cernobielo...

Iste ze to nieje len o motore...ako v starej skodovke to je zazitok ale neprijemny :lol:
Ale zasa take reci ze si sedel v aute a ani si nevedel ze to je dizel....bitch pls. A preco vlastne vravis ze si ani o tom nevedel, ze si si myslel ze to je benzin, teda ze to je kultivovanejsie, prijemnejsie a celkove kladne vlastnosti benzinu.

No hej, sodikovu by som si do lampicky na ucenie nedal, tak ako by som si nedal do auta motor z kamionu/traktoru aj ked mi to bude svietit do konca zivota a s vysokou ucinnostou. Proste to svetlo nebude nikdy ako ziarovka a moze sa snazit ako chce.
0
Ponukam: 3D tlac, CNC frezovanie, Kalibracia teplotnych cidiel, pre viac info SS.

elmoto
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 3155
Dátum registrácie: 15 Aug 2011, 00:00
Bydlisko: Žilina
Vek: 44

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa elmoto » 25 Máj 2014, 13:46

je to tu len hádka.
Ja pracujem s motormi 11 rokov a musím povedať, ze je jedno ci máte diesel alebo benzín!
Stále ide o to ako sa k nemu chovate a ako ho počúvate ci mu nieco nieje a nepotrebuje skontrolovať.

tu ďalej som mal napísaný veľký článok ale je to zbytočne aj tak diskusia je len o tom kto ho ma väčší.
Skoda prispievať ze?
0
nie som tu

Používateľov profilový obrázok
boraicho
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 12417
Dátum registrácie: 03 Feb 2007, 00:00
Bydlisko: Prešov
Vek: 35
Kontaktovať používateľa:

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa boraicho » 25 Máj 2014, 13:47

ondo napisal vyhodu benzinaku že dokaže točiť vysoko nič o vykone. aspon tak som to pochopil a zvuk je krajši jednoznačne.
0
"Aj nevinne vyzerajúca súčiastka, môže byť príčinou nefunkčnosti zariadenia a tou kondenzator 100% je"
3D REBEL II + PLA + PETG
CNC 1810 na DPS

Používateľov profilový obrázok
Juroo
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 698
Dátum registrácie: 24 Feb 2007, 00:00
Bydlisko: Bratislava/Prievidza
Vek: 34

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Juroo » 25 Máj 2014, 13:55

Keď už chcete porovnávať priamo tak porovnávajte hladký diesel s hladkým benzínom a turbo-benzín s turbo-dieslom a láskavo neporovnávajte osobák s kamiónom. To je úplne ale úplne iná kategória.
Vtedy prídete na to že benzín má naozaj väčší výkon či s turbom či bez. Keby ostaneme pri koncerne VW, porovnajte si novšie 1.8T a 1.9TDi. Alebo aj obyčajnú 1.8 a 1.9SDi. Tak isto ceny samotného auta, neporovnávajme však ceny bazárových áut, sú značne skreslené. Diesel je jednoznačne drahší (ale teraz už v porovnaní hladký benzín a turbo-diesel).
Keď už spomínam ten výkon (jeho samotná hodnota nie je až taká dôležitá ako jeho priebeh) tak sa diesel javí ako lepší. Má nižšie položený vrchol krútiaceho momentu ako benzín (záťah odspodu), avšak za týmto vrcholom zvykne prudšie padať ako napr. na benzíne kde je síce vrchol položený vyššie ale celkový priebeh je subjektívne vyrovanejší (akurát tam není ten waw efekt ako to zatiahne). Pri turbo motore sa ten rozdiel stiera a je 0,000nič, preto že záleží od toho ako sa naladí turbo (aký veľký tlak - naklápanie lopatiek) voči otáčkam. Typický príklad tej 1.8T ktorá ťahá odspodu pomaly ako dízlak a v otáčkach ma výkon benziňáku. Naopak pri dízlaku je snaha turbom dohnať padajúci krúťak a vyrovnať ho do roviny. Čiže môžme povedať že samotným turbom sa dajú neduhy oboch motorov značne odstrániť. Nastáva však ďalší nežiadúci efekt a to je turbo-efekt, resp. oneskorenie kým sa roztočí turbo a natlačí dostatok vzduchu do motora, a toto tam bude vždy pokiaľ niečo nasilu neroztáča turbo. Pri bežnej jazde to nemusí vadiť, ale pri športovom aute to je katastrofa. Šliapnuť na plyn a čakať kľudne aj 1s kým to začne ťahať, špeciálne na výjazdoch atď, bežný človek sa na to nehrá ale tam už ide o čas a sekundy utekajú.

Ale aj napriek tomu by som povedal že diesel sa na krátke trasy nehodí a radšej by som vybral benzín. Prečo ? Reči ako že za 2km má zohriaty motor si nechajte do krčmi :) Blok dieslu je robustnejší, má hrubšie steny a v neposlednom rade diesel má menšiu tepelnú výhrevnosť ako benzín. Taktiež má väčší objem vody aj oleja (jednotlivé okruhy - hlavne kvôli turbu popr. chladiču oleja) tak že pokiaľ motor nie je el.vyhrievaný to nie je fyzikálne možné. Pokiaľ viem tak el. vyhrievanie je, ale akurát tak na radiátor kúrenia a nie samotného motora (i keď všetko je možné). Nepredpokladám že máte diaľkové ktoré vám samé od seba naštartuje motor keď ešte len ráno vstávate z postele :) A taktiež, ak niekedy nahliadnete do nadstavenia riadiacej jednotky, zistíte že pri studenom motore tam ide bohatá zmes (benzín aj diesel), z toho dôvodu na krátkych trasách dízlak žere viac lebo sa nestihne zohriať (povedzme ak mám prácu 10-15km od domu). Naopak keď už sa diesel zohreje začína mať navrch on, z toho dôvodu že ma vďaka vyššej kompresii väčšiu efektívnosť (väčšia sila v N na každý valec pri porovnateľnom množstve paliva). Z toho dôvodu má aj o niečo nižšiu spotrebu. Avšak až po spomínanom nájazde, nie je nevídané že prvých 10km to žere aj 10l na 100km. Benzín sa zohreje podstatne rýchlejšie (menej robustný blok (v podstate aj hlava), vyššia výhrevnosť, vyššie otáčky-viac zapalovacích cyklov) a preto na krátke trasy môže žrať dokonca aj menej. (Osobne mám ben. 1.4i ešte 8V - 55kW (r.v.2002) a nemám problém na krátke vziadlenosti (zväčša mesto) mať spotrebu 6l, samozrejme s nie s nejak ťažkou nohou)

Čo sa týka porúch, tak je to všade individuálne. Záleží kto sa ako o auto stará a ako na ňom aj jazdí. V rodine máme ako benzín aj diesel a čudujme sa nekazí sa ani jedno. (teda až na jednu závadu na dízli, ale to z dôvodu natankovania sračkoidnej nafty - zanieslo vstreky a úplne ich nezatváralo) Taktiež keď je človek hlúpy a vytáča studený motor alebo po "nakladačke" nenechá dochladiť motor (špeciálne motor s turbom) a vypne ho hneď, nečudo že čo nevidieť kľakne, a je jedno či to je benzín alebo diesel (z dôvodu rozťažnosti materiálov, chudák ložiská). Keby sa vrátim k tým vstrekom, áno na diesli sú háklivejšie ako na benzíne a to hlavne z dôvodu že celý palivový systém pracuje pri podstatne väčšom tlaku, inak je to prakticky ten istý systém ako na benzíne (porovnávajme moderné motory s priamym vstrekovaním). To isté platí o tesnení pod hlavou. Sorry Drakoush, ale jazdiť na štvorke po meste (čo je pri dízli a bežnom sprevodovaní 1500-1600ot.) tak si koleduješ o nové tesnenie pod hlavou, špeciálne ak si zvykneš užívať záťah odspodu. Či díesel či benzín oba treba vytáčať, a jazdiť v mieste najlepšieho krútiaceho momentu. T.j. pri dízli okolo 2000ot a benzíne 2500ot (štatisticky sa práve tam nachádza najväčší krútiaci moment) a maximálny výkon využívať od tohto miesta vyššie. Vytáčať však s rozumom, preto že motor je navrhnutý na presnú oblasť pohybu piestov (odborne sa tomu tuším nadáva stredná rýchlosť pohybu piestov) a nad túto rýchlosť už nemusí napr. dostatočne mazať motor, môže dochádzať k nadmernému opotrebovaniu atď (avšak toto je už hádam dómena starých motorov, neviem však povedať a radšej to neskúšam, i keď každý z nás musí poznať kedy už motor nevládze(resp. začne padať výkon) a vždy to je ešte nejaký kus pred červenou zónou).

Ešte jedna perlička, díesel nedymí ? :D Prosím o vysvetlenie čo sa deje keď prudko zošliapnem plyn, vstreky mi do valcov navalia množstvo nafty a chudák turbo nešťastne pozerá, že ten vzduch tam ale ešte nedostanem :D Áno presne vtedy vyletí z výfuku čierny dym, ala nedostatočne spálená nafta alebo nespálená a dymiť to prestane až keď tam je dostatok vzduchu. Z časti to je pri moderných motoroch ošetrené, sleduje sa tlak turba a podľa toho sa vstrekuje množtvo paliva, avšak stále sa vstrekuje bohatá zmes s dymom s výfuku, i keď menším :) Benzín z princípu toto nemá (pokiaľ to nie je turbo-benzín, to sme potom na jednej lodi).
0
SOMETHING WILL NEVER CHANGE !!
Takto to vyzerá keď sa Stavbár montuje do elektra ...

Používateľov profilový obrázok
Ond3x
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 2240
Dátum registrácie: 10 Mar 2010, 00:00
Vek: 32

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Ond3x » 25 Máj 2014, 14:28

Benzin je proste benzin a ziadny petrolhead nieje priaznivec nafty
Přesně tak :wink:

Drakoush ty argumentuješ jako kdyby ti nekdo vzal zmrzlinu :lol:
0

Používateľov profilový obrázok
Wicker
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 849
Dátum registrácie: 05 Máj 2013, 17:26
Bydlisko: Kremnica
Vek: 33

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Wicker » 25 Máj 2014, 14:35

Drakoush napísal:Benál zas nevie točiť pri nízkych ;)

Fakt rozumný argument. Ak budeme ďalej takto argumentovať, zistíme, že oba motory sú na pi.u a najlepší bol parný.
Namontuj si do benálu kompresor a bude tlačiť od nuly... bože tu sa tak lamentuje niekedy, každý si proste bude stáť za svojím, už si to uvedomte.
0

Používateľov profilový obrázok
Juroo
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 698
Dátum registrácie: 24 Feb 2007, 00:00
Bydlisko: Bratislava/Prievidza
Vek: 34

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Juroo » 25 Máj 2014, 14:41

O tom hovorím, porovnávate turbo motor s motorom bez turba, hrušky s jablkami :wink:
0
SOMETHING WILL NEVER CHANGE !!
Takto to vyzerá keď sa Stavbár montuje do elektra ...

Používateľov profilový obrázok
xmilos
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 3671
Dátum registrácie: 04 Máj 2011, 00:00
Bydlisko: Povazie

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa xmilos » 25 Máj 2014, 16:39

Juroo
spatne
0

Ememe
Nový člen
Nový člen
Príspevky: 71
Dátum registrácie: 05 Jan 2014, 19:17

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Ememe » 25 Máj 2014, 16:39

aj tak najlepsie je audi 1.9 TDI super, presiel som uz vyse 1000km, a auto slape neskutocne, lepsie ovela ako nova dacia.

Takze dacia je opravena platil som 768e, uz to je vyse 1000e za servis co som nato auto dal, nema este ani 20 000km nabehane.
Toto auto predam, tomu co mi da tu audinu ak vsetko pojde ako doteraz nemam problem mu zato dat 2500e, pytal som sa ho na daciu a ze mi zato vie dat tak cca 8500e, ja som zato dal 10300e, oficialna cenikova cena bola nad 11000e.

Peugeot bude do konca mesiaca hotovy, odhadovana cena komplet bude 3800e, s tim ze to vypada neskutocne paradne, pritom takmer ziadny tuning, ako nova z vyroby, vnutri trosku prepracovany interier, viacej elektroniky, neviem ci ho zoberiem este, cena je dost vysoka... ale zato ak predam daciu tak jedno auto by som urcite potreboval este.

Co este planujem:
dodavku, cabriolet, skuter, prives - teda aspon nieco z toho, potom co predam daciu.

audi ak takto pojde dalej bude hlavne auto na cesty, na doma nejake auto bud dodavka alebo peugeot s privesom, doma este taky maly skuter by sa zisiel chcel som povodne cabriolet ale tolko aut naozaj uz je dost, tak skuter staci, alebo elektro bike tiez mozna alternativa ku skutru, ale asi ten skuter skor.
0

alidedko
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 3963
Dátum registrácie: 04 Feb 2013, 22:04
Bydlisko: U alibabky v Poprade
Vek: 32

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa alidedko » 25 Máj 2014, 16:55

Latanie stareho pazouta za 3800, preco nie ... :lol:
Co si pisal, ze to je? 206tka?
0
Motto: Nikto nie je tak velky, aby sa nevosiel do truhly.

Používateľov profilový obrázok
boraicho
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 12417
Dátum registrácie: 03 Feb 2007, 00:00
Bydlisko: Prešov
Vek: 35
Kontaktovať používateľa:

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa boraicho » 25 Máj 2014, 17:01

ememe, a jaky skuter? piaggo mam nejaky na predaj 50tka 70kmh, da v pohode dvaja. viac ne.
0
"Aj nevinne vyzerajúca súčiastka, môže byť príčinou nefunkčnosti zariadenia a tou kondenzator 100% je"
3D REBEL II + PLA + PETG
CNC 1810 na DPS

Používateľov profilový obrázok
Milos66
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 4730
Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 11:31
Bydlisko: Turčianska kotlina
Vek: 57

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Milos66 » 25 Máj 2014, 17:15

Juroo napísal: Ešte jedna perlička, díesel nedymí ? :D Prosím o vysvetlenie čo sa deje keď prudko zošliapnem plyn, vstreky mi do valcov navalia množstvo nafty a chudák turbo nešťastne pozerá, že ten vzduch tam ale ešte nedostanem :D Áno presne vtedy vyletí z výfuku čierny dym, ala nedostatočne spálená nafta alebo nespálená a dymiť to prestane až keď tam je dostatok vzduchu. Z časti to je pri moderných motoroch ošetrené, sleduje sa tlak turba a podľa toho sa vstrekuje množtvo paliva, avšak stále sa vstrekuje bohatá zmes s dymom s výfuku, i keď menším :) Benzín z princípu toto nemá (pokiaľ to nie je turbo-benzín, to sme potom na jednej lodi).
Najprv v príspevku píšeš, že nemôžeš porovnávať staré motory s novými a teraz si písal o starom diesly.
Moderné Commonrail majú na plynovom pedály potenciometer, ak sa nemýlim. A ten dáva povel do RJ. Prečo by RJ zadrbala palivový systém množstvom nafty, keď tam nie je tlak?
Ako som písal vyššie, mám Dci motor a dymivost úplne v poho. Ujo na STK bol prekvapený, keď to napichol na hadicu.
Už to tu niekto napísal, ak diesel dymí, je to zle. Niečo je posraté. Buď RJ, zlá lacná nafta, bordel v sústave, vylágrovaný motor s pol mega km, EGR atď. . .
0
PC = Foobar2k = TEAC UD-H01 = Willi HA v.2.1 = Beyerdynamic T1 2g.
Gramo Rega Planar 3 = Audio-technica AT440Mlb = Actidamp MK3 v.2 = AKAI AM59 = Shan Aztec 100
The Mandalorian fan

Používateľov profilový obrázok
Juroo
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 698
Dátum registrácie: 24 Feb 2007, 00:00
Bydlisko: Bratislava/Prievidza
Vek: 34

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Juroo » 25 Máj 2014, 18:45

To Milos66, máš pravdu, na nových motoroch je to do značnej miery ošetrené. Plyn je riešený elektronicky. avšak pri zrýchľovaní (rozumej prudšej zmeny nadstavenia záťaže/plynu) tam bude vždy bohatá zmes, je to z princípu. Ide práve o tu chvíľu prudkého zrýchlenia, to sa na STK neskúša. Dá sa však aj toto ošetriť, ale potom je reakcia na plyn pomerne tupá (oneskorená), čo však tiež nemusí vadiť ak sa jedná o motor ladení skôr do spotreby ako výkonu. Že majú modernejšie diesle nižšie emisie o tom sa nehádam. Viem že to tak je, i keď porovnávať to s benzínom ...

To xmilos, môžem ťa poprosiť aby si aj napísal čo je špatne ? Resp. čo je zlé na tom čo som napísal ? Možno sa niečomu zase raz priučím :wink:
0
SOMETHING WILL NEVER CHANGE !!
Takto to vyzerá keď sa Stavbár montuje do elektra ...

Používateľov profilový obrázok
xmilos
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 3671
Dátum registrácie: 04 Máj 2011, 00:00
Bydlisko: Povazie

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa xmilos » 25 Máj 2014, 18:54

Takmer vsetko. Teoretizujes.
Juroo napísal: Plyn je riešený elektronicky. avšak pri zrýchľovaní (rozumej prudšej zmeny nadstavenia záťaže/plynu) tam bude vždy bohatá zmes, je to z princípu
hovadina
Juroo napísal:Taktiež má väčší objem vody aj oleja (jednotlivé okruhy - hlavne kvôli turbu popr. chladiču oleja)
dalsia
Juroo napísal: A taktiež, ak niekedy nahliadnete do nadstavenia riadiacej jednotky, zistíte že pri studenom motore tam ide bohatá zmes (benzín aj diesel), z toho dôvodu na krátkych trasách dízlak žere viac lebo sa nestihne zohriať (povedzme ak mám prácu 10-15km od domu).
zda sa, ze ti nie je jasny princip diesla
0

Používateľov profilový obrázok
Juroo
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 698
Dátum registrácie: 24 Feb 2007, 00:00
Bydlisko: Bratislava/Prievidza
Vek: 34

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa Juroo » 25 Máj 2014, 19:07

Možno teoretizujem ale moje teórie sú na niečom založené. Zaujímavé že mi všetko sedí aj v praxi.

Že má diesel väčší objem vody aj oleja, za tým si budem stáť. Nehovorím že to je 100% pravidlo ale inak to vo väčšine prípadov platí. Že je robustnejší blok aj hlava (kvôli pracovným tlakom) tobôž.

Ak mi zbytok vysvetlíš prečo je to hovadina, tak ti možno aj dám za pravdu, každopádne napísať že je niečo hovadina môžem aj ja.
0
SOMETHING WILL NEVER CHANGE !!
Takto to vyzerá keď sa Stavbár montuje do elektra ...

Používateľov profilový obrázok
xmilos
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 3671
Dátum registrácie: 04 Máj 2011, 00:00
Bydlisko: Povazie

Re: Auto - diesel - vyber

Príspevok od používateľa xmilos » 25 Máj 2014, 20:40

Juroo
Tak na zaciatok, cim je dana bohatost zmesi u benzinaka a co sa stane, ak je zmes chudobna?
A daj kolko l oleja a chladiacej zmesi potrebuej tvoje auto.
0
Naposledy upravil/-a xmilos v 25 Máj 2014, 21:05, upravené celkom 1 krát.

Napísať odpoveď
  • Podobné témy
    Odpovedí
    Zobrazení
    Posledný príspevok