Auto - výber (benzín? dízel?)
Moderátori: mirosne, Moderátori
Re: Auto - výber (benzín? dízel?)
Mno zda sa, ze znacku mas vybratu. Teraz si len pozistuj, co ta na jazdenke tohto typu caka, az sa vyhnes prekvapeniam. Podobne je to s nahonom, ktore toto auti ma. Ak chodis lyzovat, pozistuj si priechodnost snehom.
0
Re: Auto - výber (benzín? dízel?)
Ad. BMW
v poslednom období som vlastnil 2 kúsky z rady E39, najskôr 530i a neskôr 535i. Autá som si kúpil ako potrebu na jazdenie dlhých trás a urobenie si radosti, či vyskúšanie nemeckej školy. Poznamenám ešte, že E39 mi bola doporučená viacerými ľuďmi, kôli tomu, že je to ešte kus poctivého auta, čo sa už vraj o nasledujúcej generácii nedá povedať.
K veci. veľkoobjemový bawor nikdy nežerie málo, na to treba pamätať, keď budete to auto preklínať pri návštevách benzíniek. na 530ke som mal priemer cca 12/100 a na 535ke okolo 14/100. Ono, aj s tým osemhncom sa dalo ísť za necelých 9 litrov pri ceste z Viedne na stredné slovensko, ale jazdy bola silne letargická a človek mohol oberať jablká vedľa cesty. Oba tátoše si vypýtali v meste o dosť viac. Myslím tým normálne mesto, nie nejakú derevňu z dvomi ulicami a jedným kruháčom. 530 v meste 14, 535 v meste do 17 litrov.530 bol manuál, 535 automat. Drísty o tom, že to jazdí za 8 sú len teplé a mokré sny.
Obe autá som kupoval za ceny okolo 5t euro, čo nejak zodpovedá veku, kedy boli porodené. Pohodlie nie je až taká sláva, skôr je u tohoto modelu k osohu agilita podvozku, motora a jazdné výkony. Subjektívne sa mi ale javila 530ka živšia a agresívnejšia ako ten osemhrniec. Tertaz v rýchlosti, brzdy jedovaté, riadenie strmé jak sfiňa, plavnú jazdu od podvozku nečakajte, v kabíne ticho (hlavne 535 v normálnom režime), sedačky sa dajú, tam by som si vedel predstaviť niečo lepšie, výhľad super, spracovanie výborné, aj keď na 530ke som mal v kabíne svetlé drevo, ktoré šlo do rici, lebo mi to ťahalo oči a bolo nahradené čiernym paketom ad Alpiny. 530ku som predal preto, lebo ma lákal osemhrniec a ten som si užíval pár mesiacov, pokiaľ som sa nevybral do Ledníc, kde nedobrovolne zmenil majiteľa. (Ako sa zistilo, kradli ho na orgány). Pred 530kou som mal Lanciu Kappa 3.0 24V, taliana, čo sa hral na premiovú limo, no vypracovanie, imidž na hadr. ALE! Čo sa týka zrýchlenia a reakcii podvozku, tak bol isto na tom lepšie, ako 530ka (keď beriem do úvahy objem). 530ka išla v nemecku bez zadýchania po 250, 535 tak isto, Lancia len nejakých 240 tachometrových, ale zrýchlovala lepšie. Len pre info, ako náhradu za tú 535ku som zobral zas trojlitrovú Lanciu, dočasne, pokiaľ sa pozriem po niečom novšiom a lepšiom. Záver tejto minirecenzie, BMW E39 ano, ale treba byť zhovievavý ku spotrebe a nesrať na údržbu...
v poslednom období som vlastnil 2 kúsky z rady E39, najskôr 530i a neskôr 535i. Autá som si kúpil ako potrebu na jazdenie dlhých trás a urobenie si radosti, či vyskúšanie nemeckej školy. Poznamenám ešte, že E39 mi bola doporučená viacerými ľuďmi, kôli tomu, že je to ešte kus poctivého auta, čo sa už vraj o nasledujúcej generácii nedá povedať.
K veci. veľkoobjemový bawor nikdy nežerie málo, na to treba pamätať, keď budete to auto preklínať pri návštevách benzíniek. na 530ke som mal priemer cca 12/100 a na 535ke okolo 14/100. Ono, aj s tým osemhncom sa dalo ísť za necelých 9 litrov pri ceste z Viedne na stredné slovensko, ale jazdy bola silne letargická a človek mohol oberať jablká vedľa cesty. Oba tátoše si vypýtali v meste o dosť viac. Myslím tým normálne mesto, nie nejakú derevňu z dvomi ulicami a jedným kruháčom. 530 v meste 14, 535 v meste do 17 litrov.530 bol manuál, 535 automat. Drísty o tom, že to jazdí za 8 sú len teplé a mokré sny.
Obe autá som kupoval za ceny okolo 5t euro, čo nejak zodpovedá veku, kedy boli porodené. Pohodlie nie je až taká sláva, skôr je u tohoto modelu k osohu agilita podvozku, motora a jazdné výkony. Subjektívne sa mi ale javila 530ka živšia a agresívnejšia ako ten osemhrniec. Tertaz v rýchlosti, brzdy jedovaté, riadenie strmé jak sfiňa, plavnú jazdu od podvozku nečakajte, v kabíne ticho (hlavne 535 v normálnom režime), sedačky sa dajú, tam by som si vedel predstaviť niečo lepšie, výhľad super, spracovanie výborné, aj keď na 530ke som mal v kabíne svetlé drevo, ktoré šlo do rici, lebo mi to ťahalo oči a bolo nahradené čiernym paketom ad Alpiny. 530ku som predal preto, lebo ma lákal osemhrniec a ten som si užíval pár mesiacov, pokiaľ som sa nevybral do Ledníc, kde nedobrovolne zmenil majiteľa. (Ako sa zistilo, kradli ho na orgány). Pred 530kou som mal Lanciu Kappa 3.0 24V, taliana, čo sa hral na premiovú limo, no vypracovanie, imidž na hadr. ALE! Čo sa týka zrýchlenia a reakcii podvozku, tak bol isto na tom lepšie, ako 530ka (keď beriem do úvahy objem). 530ka išla v nemecku bez zadýchania po 250, 535 tak isto, Lancia len nejakých 240 tachometrových, ale zrýchlovala lepšie. Len pre info, ako náhradu za tú 535ku som zobral zas trojlitrovú Lanciu, dočasne, pokiaľ sa pozriem po niečom novšiom a lepšiom. Záver tejto minirecenzie, BMW E39 ano, ale treba byť zhovievavý ku spotrebe a nesrať na údržbu...
0
Re: Auto - výber (benzín? dízel?)
Šťastny novy rok zelam.
Toť som zahliadol film, v ktorom bol drako tam ma napadol priatel odtialto drako ush.
Nehliadiac na to, že každý normalny inteligentný človek v tvojom veku este sedi v lavici v skole a ty sa stale nahanas za robotami dizlom tvojho otca /z ktorej triedy si vysiel?/ z odstupom casu co povies na zakladnu otazku dyzlak ci benzin? Aj iny co hovoril, ze si vymyslam, lebo nevedel, ale uz si mohol dostudovat, ked uz nemoze mat prakticke skusenosti, co povie? Nechali sme to odlezat. Zaujimave, ze cim dalej tym viac ludi z mojho okolia presedlava na benzin plyn. Neviem ci mam na to ja vplyv, ale kazdy je spokojny a dokonca predavaju dizlaky az si zaobstaraju b/lpg.
Toť som zahliadol film, v ktorom bol drako tam ma napadol priatel odtialto drako ush.
Nehliadiac na to, že každý normalny inteligentný človek v tvojom veku este sedi v lavici v skole a ty sa stale nahanas za robotami dizlom tvojho otca /z ktorej triedy si vysiel?/ z odstupom casu co povies na zakladnu otazku dyzlak ci benzin? Aj iny co hovoril, ze si vymyslam, lebo nevedel, ale uz si mohol dostudovat, ked uz nemoze mat prakticke skusenosti, co povie? Nechali sme to odlezat. Zaujimave, ze cim dalej tym viac ludi z mojho okolia presedlava na benzin plyn. Neviem ci mam na to ja vplyv, ale kazdy je spokojny a dokonca predavaju dizlaky az si zaobstaraju b/lpg.
0
Re: Auto - výber (benzín? dízel?)
hej, aj ja už mám dokonca LPG ... vysokozdvižný vozík ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
0
osvitka: http://tinyurl.com/7e58nul
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
- Drakoush
- Ultimate člen
- Príspevky: 10964
- Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
- Bydlisko: Nitra
- Vek: 28
- Kontaktovať používateľa:
Re: Auto - výber (benzín? dízel?)
Aj ja mám LPG a nesťažujem sa. Vlastne možno je to kvôli Tebe, ako si napísal, že sa Ti páči LPG, aj mne sa páči, prikurujem s ním v dielni cez prechodné obdobia.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.
Re: Auto - výber (benzín? dízel?)
po necelych 2 rokoch som tu opat pozrel, a som strassne prekvapeny, aka velka diskusia z toho mojho prvehoho nevinneho prispevku tu vznikla...
stale jazdim, a pri tolkych km co dam za mesiac, alebo rok, tak casto menim auta, kedze nekupujem nove, a tiez dalsimi autami jazdim v robote,
na take co som dlhsie jazdil, az kym som sa ich nezbavil su tieto:
toyota corolla - aj benzin aj diesel cca 10 a viac rocne, obe velmi spolahlive, jedno mam este, velmi spolahlive auto do mesta a na kratke trasy
mazda 3 benzin - paradne auto, trosku sportovo naladene, zacalo moc hrdzaviet, bohuzial som ho jazdil cez zimu v inych klimatickych podmienkach ako na SR, tak som ho rychlo potom predal
audi a3, a4, a5, a7 a trosku aj A8 - niektore som vlastnil, vlastnim alebo su to firemne, rozne rocniky diesel aj benzin, diesel trosku horsi (servis), ale benzin super aj s turbami parada, tam prevazne nie je problem, dlhe cesty super
dacia sandero, dokker - vo firme ich mame uz takmer komplet vsetky auta, mensie dodavky vsetko dacia, diesel aj benzin, obe celkom v ok, fakt vydrzia vela, za tie peniaze, raz pri objednavke viacerovo kusov, nam vlastne vyslo ze za rovnake auto inej znacky podobnych parametrov by sme dostali 1 nove auto, ale daciu az 2 nove, niektore su stale na cestach, takze pomaly niektore maju uz 200 000km.
Najlepsie auto co som jazdil bolo Audi A7 3.0 benzin, vo vsetkom a na vsetko, priestorom, dizajnom, pohodlim, sportovostou, auto na vsetko.
Najhorsie auto co som jazdil bolo trojvalec objemom po 1l, asi 0.9 alebo menej este, a boli to myslim aj 2 znacky, neviem uz presne nieco korejske jedno a druhe asi francuzke, to boli firemne, a kupovane pocas krizy, a jednak sa ich kupilo malo nastasie lenze boli furt na cestach, lebo chybali nam vtedy vacsie auta alebo dodavky, to bol riadny test 3 valcov aspon 2 znaciek, bolo casto tak, ak sme to zratali ze z 24h isli tie auta aj cez 20h denne, ani jedno sa nedozilo ani 100 000km zdaleka.
ale uz som si dal tento rok pre seba slub, ze s autami co vlastnim, predam co mam a necham len 2 uplne stacia, jedno na bezne cesty,a druhe rezerva a pripadne doma ak som.
pravdepodobne to spravim asi takto, ze daciu dokker z firmy odkupim, to bude na doma, rezerva a na vacsie veci
a na bezne dni, dlhsie cesty, praca, dovolenky pripadne by som chcel audi benzin, a rozhodujem sa medzi mensim A3 (zas pre mna take male nie je), A5 sportback alebo A7 sportback (cenovo sme uz ale inde), alebo klasiku A4 avant benzin, sedan nemam rad...
jo, jazdil som chvilu s mustangom 5L V8, taky iny zazitok z jazdy co ine auta co som jazdil mi neponukli, a nie je to iba vykonom.
Celkovo ak uz som tu vsetko vymenoval, tak nemozno zabudnut na peugeot 309, prve moje auto, zial a uz je viac nez iste, ze taketo auto tohto ako by som povedal, jazdnymi vlastnostami, jednoduchostou uz ziadne auto zrejme nebudem mat, ale ani to uz dnes viac menej neni moc mozne, len ak by som nasiel nejaky archivny kusok.
Este statistiky, za rok dam iba vlastnymi autami cez 50 000km, zvysok este vo firme co je tiez dost, uz poslednu dobu menej jazdim, skor uz robim len interne vo firme zariadenia, a dopravu uz menej casto riesim.
Rychlosti, niekto z vas uz isiel zapornou rychlostou ? uz sa mi raz stalo ze digital v aute ukazoval -56km/h
najvyssia cez 340km/h
a este by nejake zaujimavositi, len uz musim ist, tak sa zatial majte.
stale jazdim, a pri tolkych km co dam za mesiac, alebo rok, tak casto menim auta, kedze nekupujem nove, a tiez dalsimi autami jazdim v robote,
na take co som dlhsie jazdil, az kym som sa ich nezbavil su tieto:
toyota corolla - aj benzin aj diesel cca 10 a viac rocne, obe velmi spolahlive, jedno mam este, velmi spolahlive auto do mesta a na kratke trasy
mazda 3 benzin - paradne auto, trosku sportovo naladene, zacalo moc hrdzaviet, bohuzial som ho jazdil cez zimu v inych klimatickych podmienkach ako na SR, tak som ho rychlo potom predal
audi a3, a4, a5, a7 a trosku aj A8 - niektore som vlastnil, vlastnim alebo su to firemne, rozne rocniky diesel aj benzin, diesel trosku horsi (servis), ale benzin super aj s turbami parada, tam prevazne nie je problem, dlhe cesty super
dacia sandero, dokker - vo firme ich mame uz takmer komplet vsetky auta, mensie dodavky vsetko dacia, diesel aj benzin, obe celkom v ok, fakt vydrzia vela, za tie peniaze, raz pri objednavke viacerovo kusov, nam vlastne vyslo ze za rovnake auto inej znacky podobnych parametrov by sme dostali 1 nove auto, ale daciu az 2 nove, niektore su stale na cestach, takze pomaly niektore maju uz 200 000km.
Najlepsie auto co som jazdil bolo Audi A7 3.0 benzin, vo vsetkom a na vsetko, priestorom, dizajnom, pohodlim, sportovostou, auto na vsetko.
Najhorsie auto co som jazdil bolo trojvalec objemom po 1l, asi 0.9 alebo menej este, a boli to myslim aj 2 znacky, neviem uz presne nieco korejske jedno a druhe asi francuzke, to boli firemne, a kupovane pocas krizy, a jednak sa ich kupilo malo nastasie lenze boli furt na cestach, lebo chybali nam vtedy vacsie auta alebo dodavky, to bol riadny test 3 valcov aspon 2 znaciek, bolo casto tak, ak sme to zratali ze z 24h isli tie auta aj cez 20h denne, ani jedno sa nedozilo ani 100 000km zdaleka.
ale uz som si dal tento rok pre seba slub, ze s autami co vlastnim, predam co mam a necham len 2 uplne stacia, jedno na bezne cesty,a druhe rezerva a pripadne doma ak som.
pravdepodobne to spravim asi takto, ze daciu dokker z firmy odkupim, to bude na doma, rezerva a na vacsie veci
a na bezne dni, dlhsie cesty, praca, dovolenky pripadne by som chcel audi benzin, a rozhodujem sa medzi mensim A3 (zas pre mna take male nie je), A5 sportback alebo A7 sportback (cenovo sme uz ale inde), alebo klasiku A4 avant benzin, sedan nemam rad...
jo, jazdil som chvilu s mustangom 5L V8, taky iny zazitok z jazdy co ine auta co som jazdil mi neponukli, a nie je to iba vykonom.
Celkovo ak uz som tu vsetko vymenoval, tak nemozno zabudnut na peugeot 309, prve moje auto, zial a uz je viac nez iste, ze taketo auto tohto ako by som povedal, jazdnymi vlastnostami, jednoduchostou uz ziadne auto zrejme nebudem mat, ale ani to uz dnes viac menej neni moc mozne, len ak by som nasiel nejaky archivny kusok.
Este statistiky, za rok dam iba vlastnymi autami cez 50 000km, zvysok este vo firme co je tiez dost, uz poslednu dobu menej jazdim, skor uz robim len interne vo firme zariadenia, a dopravu uz menej casto riesim.
Rychlosti, niekto z vas uz isiel zapornou rychlostou ? uz sa mi raz stalo ze digital v aute ukazoval -56km/h
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
a este by nejake zaujimavositi, len uz musim ist, tak sa zatial majte.
0
-
- Podobné témy
- Odpovedí
- Zobrazení
- Posledný príspevok
-
- 0 Odpovedí
- 2535 Zobrazení
-
Posledný príspevok od používateľa loksiklubos