otackomer do auta
Moderátori: mirosne, Moderátori
otackomer do auta
cawte nevedeli by ste o nejakom otackomere na auto aby to signalizovalo pomocou bud led alebo dyspleya
dik
dik
0
dik moc a ozaj nemas foto jak to vyzera???zelmann napísal:No tak som to upol http://www.svetelektro.com/upload/PE0196.pdf
0
- Hurvo
- Svetelektro FOTOGRAF
- Príspevky: 351
- Dátum registrácie: 13 Dec 2006, 00:00
- Bydlisko: Všadeprítomný
Tu máš otáčkomer do favorita, ale môžeš ho použiť aj na iné auto.
Je tam aj foto. Mne sa páči.
http://www.svetelektro.com/upload/Otack ... 3_2003.pdf
V budúcnosti si ho plánujem prerobiť na naftový motor.
Je tam aj foto. Mne sa páči.
http://www.svetelektro.com/upload/Otack ... 3_2003.pdf
V budúcnosti si ho plánujem prerobiť na naftový motor.
0
FIHA DIKY MOC HODILO BY SA TO JA NA SKODA 120 TROSKU JE TO ZLOZITE OHLADNE CESTICIEK PLOSNYCH SPOJOV TOTIZ MALA PLOCHA A TOLKO VELA ICH TAM JEHurvo napísal:Tu máš otáčkomer do favorita, ale môžeš ho použiť aj na iné auto.
Je tam aj foto. Mne sa páči.
http://www.svetelektro.com/upload/Otack ... 3_2003.pdf
V budúcnosti si ho plánujem prerobiť na naftový motor.
0
- Hurvo
- Svetelektro FOTOGRAF
- Príspevky: 351
- Dátum registrácie: 13 Dec 2006, 00:00
- Bydlisko: Všadeprítomný
Na dieslový motor sa to dá prispôsobiť, len sa treba nad tým zamyslieť. Záleží aj na aký dieslák to chceš dať. Ak má motor nútené chladenie (ventilátor sa točí stále) tak by sa to dalo vyriešiť ledkou a fototranzistorom a deličom. (ak viete o nejakej schéme fotosnímača dajte link - pre inšpiráciu). Niekde som videl schému, ktorá spracovávala impulzy z alternátora, ale to bolo ešte zložitejšie. Tak ak náhodou na nejakú tú schému natrafíte, šup sem s ňou.
0
No LENZE JA CHCEM NA BENZINAK nie diesel na www. sos.sk maju presne taky isty digitalny ako na www.avelmak.sk lenze pozrite cenybobor1992 napísal:V pohode ale skoda ze to nefunguje na dieselovom motore No neva najdem daku inu
sos::www.sos.sk/?str=371&artnum=45301
avelmak:www.avelmak.sk/index.php?lm=149&pg=det&article=6525
lenze ten displej mi nesedi 3 miestyn to skor 4miestny nie
0
Zdravím,
našiel som cez google, že sa tu preberá téma otáčkomera. Všetky stavebnice čo som zatiaľ videl majú vstup prispôsobený na kontakt prerušovača, resp. na elektronické zapaľovanie.
Potreboval by som schému na vstupný obvod takéhoto otáčkomeru pre dieslový motor. Snímanie úplne najjednoduchšie - z čidla na zotrvačníku, odkiaľ berie otáčky aj pôvodný otáčkomer (pokiaľ je vo výbave).
Vyriešil túto problematiku už niekto? Kým sa pustím do laborovania a navrhovania, chcel by som prejsť osvedčené varianty
našiel som cez google, že sa tu preberá téma otáčkomera. Všetky stavebnice čo som zatiaľ videl majú vstup prispôsobený na kontakt prerušovača, resp. na elektronické zapaľovanie.
Potreboval by som schému na vstupný obvod takéhoto otáčkomeru pre dieslový motor. Snímanie úplne najjednoduchšie - z čidla na zotrvačníku, odkiaľ berie otáčky aj pôvodný otáčkomer (pokiaľ je vo výbave).
Vyriešil túto problematiku už niekto? Kým sa pustím do laborovania a navrhovania, chcel by som prejsť osvedčené varianty
0
No tak halova sonda to veru nie je. Hallova sonda je takéto niečo: http://www.fpv.umb.sk/~pfeffer/Fyzprakt ... _sonda.pdfjoži napísal:ja viem co je to halova sonda. Ved i ta pracuje s logickyma hodnotammi bod log0 alebo 1. co este treba na spracovanie procesorom? ve ma na vystupe jasne definovane napatia. pouziva sa jak v aute, tak i v motorcekoch pre spinanie vinuti, bezne ventilatoroch.
Je to indukčný magnetický snímač. Má 3 vývody: dva zo samotného čidla(cievky) a jeden ako tienenie. logická 0 a 1 na výstupe nie je určite (to by nebol tento problém).
Podobný snímač majú aj vstrekovania, minimálne staršie Motronic, Magnetti Marelli a pod. Lenže u vstrekovania sa dá solídny signál zobrať z výstupu ktorý spína indukčnú cievku (pokiaľ nie je na ECU, tak je tam extra modul zapaľovania, ktorý to zosilňuje).
Na diesli má otáčkomer vstup priamo z tohto indukčného snímača. Lenže signál z neho je u tých bežných otáčkomerov nepoužiteľný.
0