Dobrý deň, neviem ako to presne opísať, a ani google my veľmi nepomohol a preto to napíšem tak ako napíšem. Jedná sa o to že dnes som šiel autom a počas jazdy zaznelo pípnutie 2x po sebe, samozrejme varovná ikona žiadna, pričom na palubovke svietia všetky kontrolky ako majú a aj auto sa sprava normálne (prešiel som spolu cez 20 km). Stretol sa s tým niekto, respektíve vedeli by ste ma nasmerovať čo by to mohlo byť.
Vopred vďaka.
Škoda Fabia 1 combi
Moderátori: mirosne, Moderátori
Re: Škoda Fabia 1 combi
obavam sa ze bez diagnostiky Ti nikto neporadi , moze toho byt vela co pipa (olej , brzdy, pasy,....)
a mozno aj diagnostika nic neukaze , ak to bol napr. pas
normalne jazdi, bud sa to prejavi alebo nie
ja takto jazdim s troma "poruchami" na octavii 3 a z toho je jedna taka ze raz ostanem visiet a bude to na nalozenie na odtahovku
a mozno aj diagnostika nic neukaze , ak to bol napr. pas
normalne jazdi, bud sa to prejavi alebo nie
ja takto jazdim s troma "poruchami" na octavii 3 a z toho je jedna taka ze raz ostanem visiet a bude to na nalozenie na odtahovku
0
- Merak
- Moderator
- Príspevky: 7696
- Dátum registrácie: 10 Júl 2012, 22:04
- Bydlisko: Bratislava - Vrakuňa
- Vek: 44
Re: Škoda Fabia 1 combi
jednoducho fábia, koľko km má najazdených, o aký typ ide? HTP či MPI? trpjvalec či štvorvalec
mne to takto nejako pípavalo na firemnej fábii HTP 1,2 trojvalec, keď som išiel do ostrejšej zákruty, kde ma naklápalo a v motore sa mi rozlieval olej do jednej strany
jednoducho po 100.000km s ňou začali byť také problémy, že radšej sa jej zbaviť
ale tebe to môže pípať pravdaže niečo iné
mne to takto nejako pípavalo na firemnej fábii HTP 1,2 trojvalec, keď som išiel do ostrejšej zákruty, kde ma naklápalo a v motore sa mi rozlieval olej do jednej strany
jednoducho po 100.000km s ňou začali byť také problémy, že radšej sa jej zbaviť
ale tebe to môže pípať pravdaže niečo iné
0
život je ako sínusovka, raz si hore, raz si dolu, a medzitým si dvakrát na nule
P.S.: skôr som vedel zapojiť vidlicu a zásuvku ako rozprávať
P.S.: skôr som vedel zapojiť vidlicu a zásuvku ako rozprávať
Re: Škoda Fabia 1 combi
Dakujem za rady, ale nakoniec to bol len uvolneny kablik na konektore ako je nadrzka na brzdovu kvapalinu. Zistil to znamy co ma diagnostiku.
0
Re: Škoda Fabia 1 combi
na Fabiach su caste problemy s kabelazou a konektormi.Hlavne v prechode medzi motorovym priestorom a palubovkou lebo tam lubi stat voda a kabliky ako slamka od dzusiku.Ale ak ti to pipalo z dovodu konektora merania hladiny brzd.kvapaliny tak to urcite muselo aj rozsvecovat pri pipnuti kontrolku.
0