Vývoj starých hier
Moderátori: psichac, Moderátori
Vývoj starých hier
Dobrý deň, vie niekto v akom prostredí sa vyvíjali staré hry ako napríklad : Earth 2150: The Moon Project / Lost Soul, Age of Empires II alebo Rayman 2 ?
0
- bobo87
- Ultimate člen
- Príspevky: 1915
- Dátum registrácie: 15 Feb 2007, 00:00
- Vek: 36
- Kontaktovať používateľa:
Re: Vývoj starých hier
Co sa tyka verzii pre Win, tak s pravdepodobnostou hraniciacou s istotou je to Microsoft Visual Studio. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
0
float l,I,Q,_,o;int E;main(){I=1.125;while(I>=-1.225){for(l=-2;l<=1;l+=3/79.0){Q=_=0;for(E=127;Q*Q+_*_<4.0&&--E>32;){o=Q;Q=Q*Q-_*_+l;_=2*o*_+I;}putchar(E);}putchar(10);I-=9/88.0;}}
- dxr
- Ultimate člen
- Príspevky: 3968
- Dátum registrácie: 05 Aug 2013, 20:21
- Bydlisko: V strede nicoho
- Kontaktovať používateľa:
Re: Vývoj starých hier
Skus pohladat "Earth-3 alebo 4 engine from Reality Pump Studio"
Raymana som sa hraval ak mas binarku tak sa da zistit aky compiller to vyplul
ale vcom to pisali je asi o inom tie studia okrem IDE maju este rozne frameworky a nastroje vlastna vyroba
preto treba skusit dohladat nieco o vyvoji daneho Enginu pre danu hru obcas sa pochvalia studia
vcom to pisali ako to pisali kolko toho vypili kym to vypustili na trh![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Raymana som sa hraval ak mas binarku tak sa da zistit aky compiller to vyplul
ale vcom to pisali je asi o inom tie studia okrem IDE maju este rozne frameworky a nastroje vlastna vyroba
preto treba skusit dohladat nieco o vyvoji daneho Enginu pre danu hru obcas sa pochvalia studia
vcom to pisali ako to pisali kolko toho vypili kym to vypustili na trh
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
0
Re: Vývoj starých hier
sedim s kolegom co pisal tieto hry v kancli ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a co hovoril bolo to sporadicke ... najviac v MSVS, ale boli aj take ze linux a vlastny framework a potom refactoring do MS, alebo opacne![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a co hovoril bolo to sporadicke ... najviac v MSVS, ale boli aj take ze linux a vlastny framework a potom refactoring do MS, alebo opacne
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
0
“Nice looking” circuit construction doesn't always equate to good circuit performance.
http://www.arrl.org/files/file/Product% ... pter_1.pdf
Na predaj: p-bfx-predava-kto-zavaha-prerobi-t41148.html
http://www.arrl.org/files/file/Product% ... pter_1.pdf
Na predaj: p-bfx-predava-kto-zavaha-prerobi-t41148.html
- dxr
- Ultimate člen
- Príspevky: 3968
- Dátum registrácie: 05 Aug 2013, 20:21
- Bydlisko: V strede nicoho
- Kontaktovať používateľa:
Re: Vývoj starých hier
K raymanovi http://raymanpc.com/wiki/en/Michel_Ancel
je tam napisane ze UBIart je opensource akurat nevypusteny
ak ziskas ubi-art vies vcom je to napisane
je tam napisane ze UBIart je opensource akurat nevypusteny
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
0
-
- Podobné témy
- Odpovedí
- Zobrazení
- Posledný príspevok
-
- 3 Odpovedí
- 188 Zobrazení
-
Posledný príspevok od používateľa Palcino22