Vývoj starých hier

Ak hľadáte nejaký softvér do PC prípadne ak s ním máte nejaký problém.

Moderátori: psichac, Moderátori

Používateľov profilový obrázok
Samuel
Nový člen
Nový člen
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 07 Júl 2014, 08:20
Vek: 41

Vývoj starých hier

Príspevok od používateľa Samuel » 28 Júl 2014, 10:53

Dobrý deň, vie niekto v akom prostredí sa vyvíjali staré hry ako napríklad : Earth 2150: The Moon Project / Lost Soul, Age of Empires II alebo Rayman 2 ?
0

Používateľov profilový obrázok
bobo87
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 1915
Dátum registrácie: 15 Feb 2007, 00:00
Vek: 36
Kontaktovať používateľa:

Re: Vývoj starých hier

Príspevok od používateľa bobo87 » 28 Júl 2014, 11:02

Co sa tyka verzii pre Win, tak s pravdepodobnostou hraniciacou s istotou je to Microsoft Visual Studio. :)
0
float l,I,Q,_,o;int E;main(){I=1.125;while(I>=-1.225){for(l=-2;l<=1;l+=3/79.0){Q=_=0;for(E=127;Q*Q+_*_<4.0&&--E>32;){o=Q;Q=Q*Q-_*_+l;_=2*o*_+I;}putchar(E);}putchar(10);I-=9/88.0;}}

Používateľov profilový obrázok
dxr
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 3968
Dátum registrácie: 05 Aug 2013, 20:21
Bydlisko: V strede nicoho
Kontaktovať používateľa:

Re: Vývoj starých hier

Príspevok od používateľa dxr » 28 Júl 2014, 20:49

Skus pohladat "Earth-3 alebo 4 engine from Reality Pump Studio"
Raymana som sa hraval ak mas binarku tak sa da zistit aky compiller to vyplul
ale vcom to pisali je asi o inom tie studia okrem IDE maju este rozne frameworky a nastroje vlastna vyroba

preto treba skusit dohladat nieco o vyvoji daneho Enginu pre danu hru obcas sa pochvalia studia
vcom to pisali ako to pisali kolko toho vypili kym to vypustili na trh :)
0
Mahátma Ghándí: „Nejdřív tě budou ignorovat. Pak se ti budou smát. Pak proti tobě budou bojovat. Potom zvítězíš.“
čo viac dodať som taký a možeš to skúsiť vyhrať aj tak to vzdáš.. Obrázok
Arduino is popular becouse allow complex task with minimum investment

Používateľov profilový obrázok
BFX
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 2506
Dátum registrácie: 04 Sep 2013, 19:41
Bydlisko: Košice
Vek: 50

Re: Vývoj starých hier

Príspevok od používateľa BFX » 28 Júl 2014, 23:31

sedim s kolegom co pisal tieto hry v kancli :)
a co hovoril bolo to sporadicke ... najviac v MSVS, ale boli aj take ze linux a vlastny framework a potom refactoring do MS, alebo opacne :)
0
“Nice looking” circuit construction doesn't always equate to good circuit performance.
http://www.arrl.org/files/file/Product% ... pter_1.pdf
Na predaj: p-bfx-predava-kto-zavaha-prerobi-t41148.html

Používateľov profilový obrázok
dxr
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 3968
Dátum registrácie: 05 Aug 2013, 20:21
Bydlisko: V strede nicoho
Kontaktovať používateľa:

Re: Vývoj starých hier

Príspevok od používateľa dxr » 29 Júl 2014, 00:14

K raymanovi http://raymanpc.com/wiki/en/Michel_Ancel
je tam napisane ze UBIart je opensource akurat nevypusteny :? ak ziskas ubi-art vies vcom je to napisane
0
Mahátma Ghándí: „Nejdřív tě budou ignorovat. Pak se ti budou smát. Pak proti tobě budou bojovat. Potom zvítězíš.“
čo viac dodať som taký a možeš to skúsiť vyhrať aj tak to vzdáš.. Obrázok
Arduino is popular becouse allow complex task with minimum investment

Používateľov profilový obrázok
Samuel
Nový člen
Nový člen
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 07 Júl 2014, 08:20
Vek: 41

Re: Vývoj starých hier

Príspevok od používateľa Samuel » 31 Júl 2014, 20:46

Ďakujem
0

Napísať odpoveď
  • Podobné témy
    Odpovedí
    Zobrazení
    Posledný príspevok