Nazdar
Na tejto
stránke rozoberajú zrejme toto servo, ale asi to veľmi nepomôže.... najskor to má vlastnú hlavu takže napájanie a dáta, buď od RJ alebo len priamo senzor otáčok motora....
celkom je to tam vystihnuté
Hmmm. I should probably have been more specific, the old Sinclair ZX80 has the sort of computing power that Audi now devotes to running the cigar lighter...
Naj jednoduchšie by bolo to servo rozobrať, vyhodiť z neho elektroniku a zapojiť ho na priamo len cez koncové spínače ktoré predpokladám že obsahuje.... Menší problém je v tom že dané servo je zatavené v plaste a bez poškodenia ho zrejme nerozoberieš. Riešením by bolo objednať to
diaľkové ovládanie ktoré v prvom odkaze spomínajú a napojiť ho iba na + a - a dáta nechať voľné (prípadne napichnúť tiež na mínus) ale to len za predpokladu že to ovládanie generuje signál potrebný na otvorenie ventilu, rsp. na otočenie serva....
Všetko je to ale len úvaha a za nič neručím... Skôr by to chcelo zistiť čo a ako priamo na fóre kde sa rozoberajú autá, do ktorých sa toto servo montuje...