Tú druhú Bosch, som odložil zo služobnej Fábie, tiež mala rok výroby 2003 a dovlani tam bola ako originál pôvodná. /garážovaná, mesačne najazdené cca 200-500km/takže sa dožila tiež hodne,ale zrejme v zime sa ,,uvolňoval ,,nejaký spoj v článkoch, takže strácala kapacitu,ale teraz je v teple,občas ju nabijem a stále ešte drží a používam ju občas ako skúšobný zdroj, alebo bodovačku na NiCd...
V starej STW 1202ke som mal Štiavnickú AKUSIT a tá vydržala 12 rokov,ale tú som si skladal z článkov sám,vtedy sa to ešte dalo.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Viem, že ak by sa dalo baterke v aute prikurovať,alebo udržiavať maličké dobíjanie, mala by svoju teplotu stále a neklesala by jej zbytočne kapacita samovybíjaním, bolo by to ideálne, ale myslím, že jej aspoň trochu pomôže to zateplenie.Niekedy stačí naozaj pár stupňov ,hlavne okolo nuly a baterka to cíti.
Ale už dlho píšeme OT,nie k téme,ale určite to tiež súvisí aj s režimom nabíjania a starostlivosti o baterku,tak hádam autor privrie oko.