krutiaci moment a vykon
Moderátori: mirosne, Moderátori
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 564
- Dátum registrácie: 13 Dec 2006, 00:00
- Bydlisko: Smolenice
- Vek: 33
- Kontaktovať používateľa:
krutiaci moment a vykon
fotrik ide kupovat novu octavku a rozhoduje sa medzi dvomi motormi, nevie ktory bude lepsi, mohli by ste mi to nejako vysvetlit?
1.4 TSI 90 kW (122 k), 200/1 500-4 000- krutiaci moment
1.9 TDI PD 77 kW (105 k), 250/1 900- krutiaci moment
dilema je v tom ze to TDI-cko ma vyssi krutiaci moment ako benzin, ale zato benzin ma vacsi vykon
1.4 TSI 90 kW (122 k), 200/1 500-4 000- krutiaci moment
1.9 TDI PD 77 kW (105 k), 250/1 900- krutiaci moment
dilema je v tom ze to TDI-cko ma vyssi krutiaci moment ako benzin, ale zato benzin ma vacsi vykon
0
jednoznacne by som isiel do 1,9TDI, diesel je diesel....hmm este je dobre vediet ci je auto denne vyuzivane, na sviatocne vozenie staci aj 1,4benzin, v tomto pripade nema diesel vyznam....
0
Návrh zapojení s jednočipovými mikropočítačmi, tvorba programového vybavenia pre mikropočítače
http://www.jk-elektronika.info/index.html
predaj !!
http://svetelektro.com/modules.php?name ... 54#p549154
http://www.jk-elektronika.info/index.html
predaj !!
http://svetelektro.com/modules.php?name ... 54#p549154
TSI by malo byt s turbom. Ak je rozdiel v cene a ta 1,9 by bola drahsia, tak by som kupil tu 1,4ku a dal si to prerobit na LPG. So sekvenčnym vstrekovanim ti plne nahradi benzin, ani nebudes vediet ze ides na plyn. prepina sa to automaticky, ked sa splynovac zohreje na 40stupnov. A navyse nebudes ten plyn ani citit, pretoze vstrekuje sa palivo rovno pred valec a nie do sanaia pred skrtiacu klapku. diesel sa v dnesnej dobre uz skratka neoplati
mne je úplne jedno, na čo jazdia mhdčky v blave, v košiciach, v prahe
ak tak, nájdi mi sériovo montované splynovače v autách... nemáš... pretože to znižuje výkon
a ak diesel, tak hlavne kvôli nižšej cene proti benzínu a kvôli vyššiemu krútiacemu momentu
to, čo dokážeš s dieselom, na plyne asi ťažko spravíš...
edit: prečo sa vyrábajú autobusy na naftu a nie na plyn?
ps: autor: niet o čom, diesel jednoznačne
ak tak, nájdi mi sériovo montované splynovače v autách... nemáš... pretože to znižuje výkon
a ak diesel, tak hlavne kvôli nižšej cene proti benzínu a kvôli vyššiemu krútiacemu momentu
to, čo dokážeš s dieselom, na plyne asi ťažko spravíš...
edit: prečo sa vyrábajú autobusy na naftu a nie na plyn?
ps: autor: niet o čom, diesel jednoznačne
si 17rocny, prd vies o tom ako sa jazdi na LPG, by si sa divil, kaleraby netlac do hlavy, auta sa seriovo nevyrajabaju zo splynovacmi, to je pravda, a vykon sa znizi tak o 5 percent, ale setri to motor a aj penazenku. na plyne sa daju takisto robit divi, a navyse ma az 110 oktanove cislo. pokial to neskusis, nevypravaj.
ked pozeram na tie ceny, tak by som isiel jednoznacne do TDIcka,
0
Návrh zapojení s jednočipovými mikropočítačmi, tvorba programového vybavenia pre mikropočítače
http://www.jk-elektronika.info/index.html
predaj !!
http://svetelektro.com/modules.php?name ... 54#p549154
http://www.jk-elektronika.info/index.html
predaj !!
http://svetelektro.com/modules.php?name ... 54#p549154
ja ma 1,3 na splynovaci a dal by som si ho aj do ineho auta keby som kupoval. potom nevies dostatok, kamarati plynari nedavno montovali do mitcubichi Lancera plyn chalanisko s tym bol neskutocne spokony, sice nemohol blaznit ako dilino, ale predsa sa chalanom podarilo dosiahnut vstrek plynu o dlzke skoro jak pro benzine a tzo 1,5ms, kdez to normalny autanaju okolo 3ms, ale tak to je o tom ze to vedia aj robit nie len vypravat. mne je jedno ako sa Borisov otec rozhodne, ja som mu doporucil, a myslm ze dobre.kofo napísal:vieš, tu nejde o vek... možno som neodjazdil toľko čo ty, ale čo-to o autách viem a aspoň trošku rozumiem tomu, čo píšem... ale benziňák o objeme 1,4 litra a ešte na splynovač? nechcem ho nikdy...