Mikrokontroléry a FreeRTOS nebo jiné

Všetko to čo sa inde nehodí

Moderátori: psichac, Moderátori

Používateľov profilový obrázok
jirka.jirka.
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 1538
Dátum registrácie: 17 Okt 2008, 00:00
Bydlisko: Uherské Hradiště
Kontaktovať používateľa:

Mikrokontroléry a FreeRTOS nebo jiné

Príspevok od používateľa jirka.jirka. » 27 Aug 2015, 18:13

Zdravím pány a dámy,

Sice nejsem top programátor a mám se toho ještě móóóóóc učit, ale nedá mi to a musím se zeptat.

Co si myslíte o FreeRTOS nebo jiných OS na mikrokontrolérech?? Zde asi 8-b MCU nemá cenu vzpomínat (sice to není vyloučeno, ale....). Jinak podle mě k nějakým ARM procesorům by to mohlo ulehčit práci, ne?? Pěkně to oddělí HW od SW.

Nyní si hraju s deskou FRDM-KL46Z, kde jsem rozjel FreeRTOS, ale teprve jej ošahávám a zjišťuju co kde je v kinetis design studiu, ...... Takže velký amatér........... :D :D :D :D

No a hned se nabízí. Má cenu se tím zabývat?? Nebo je to zbytečná věc. A jestli to má cenu, tak nevíte o nějaké literatuře o FreeRTOS?? Používá se to vůbec??
0

Používateľov profilový obrázok
Tribec Zacks
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 709
Dátum registrácie: 26 Jún 2010, 00:00
Bydlisko: Levice / Cork IRL
Vek: 41
Kontaktovať používateľa:

Re: Mikrokontroléry a FreeRTOS nebo jiné

Príspevok od používateľa Tribec Zacks » 27 Aug 2015, 19:00