Vodovodná batéria tečie

Kecajte o čom chcete...

Moderátori: mirosne, Moderátori

liveman
Nový člen
Nový člen
Príspevky: 55
Dátum registrácie: 23 Mar 2013, 20:39

Vodovodná batéria tečie

Príspevok od používateľa liveman » 03 Jan 2014, 13:03

Prosím vás, existuje podobné fórum ako toto, zamerané na vodu, vodoinštalácie?
Potrebujem opraviť vodovodnú batériu dík

/upravený názov tém ;) .p
0

Nomen

Re: Nová téma:)

Príspevok od používateľa Nomen » 03 Jan 2014, 13:10

my sme tu odbornici na vsetko a ti co to nevedia aspon to obkecaju , nuz teda ale ja uz baterie neopravujem , ich len vymenim ak treba :D

Používateľov profilový obrázok
Jurajko
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 647
Dátum registrácie: 31 Okt 2011, 21:39
Bydlisko: Slavnica
Vek: 40

Re: Nová téma:)

Príspevok od používateľa Jurajko » 03 Jan 2014, 13:14

Čo máš pokazené?
0
...som začiatočník - samouk
Na predaj: http://svetelektro.com/Forum/rozpredam-t28883.html

liveman
Nový člen
Nový člen
Príspevky: 55
Dátum registrácie: 23 Mar 2013, 20:39

Re: Nová téma:)

Príspevok od používateľa liveman » 03 Jan 2014, 13:41

Netesní mi, potrebujem ju rozobrať, vyčistiť, prípadne vymeniť tesnenia. Je to na kuchynskej linke, zospodu je strašne zlý prístup, tam by som to nedokázal odpojiť, tak by som chcel vedieť, či sa dá nejako rozobrať na vrchnej časti nad drezom.
Dík
Neviem prečo tú fotku tak debilne otočilo ...:(

Obrázok
0

Hinsi

Re: Nová téma:)

Príspevok od používateľa Hinsi » 03 Jan 2014, 13:45

Ty máš snad náhradní díly do pákovek? Tohle se neopravuje, ale vyměňuje celé. Spotřební materiál. Příště si kupte nějakou kvalitnější.

neznamy

Re: Nová téma:)

Príspevok od používateľa neznamy » 03 Jan 2014, 13:47

rozobera sa tak ze das dole tu ciapocku kde je cervena a modra farba, pod nou bude na 90% maly imbus, das dole celu packu a potom tam bude taka velka obruc ktora drzi celu kartusu, alebo tiez nejake uchytenie imbusom. kartusu uz nerozoberies, to sa meni cele