Ako sa stať elektrikárom

Kecajte o čom chcete...

Moderátori: mirosne, Moderátori

aElektron
Okoloidúci
Okoloidúci
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 07 Feb 2020, 18:15
Bydlisko: Nitra

Ako sa stať elektrikárom

Príspevok od používateľa aElektron » 13 Feb 2020, 18:00

Zdravím vás, ako sa stať elektrikárom keď nepoznám nikoho, kto by ma zaučil? Mám par.21 zo strednej a študujem dalej ešte. Chcel by som robiť elektroinštalácie na bytoch a domoch popri VŠ, reagoval som na pár inzerovaných ponúk ale všade vyžadujú prax :crying:
Poznáte nejakú firmu, kde berú aj "absolventov"? okres NR :?:
0

Používateľov profilový obrázok
Drakoush
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 10964
Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
Bydlisko: Nitra
Vek: 28
Kontaktovať používateľa:

Re: Ako sa stať elektrikárom

Príspevok od používateľa Drakoush » 13 Feb 2020, 18:17

Prečo zakladáš duplicitné témy?

Čo všetko vieš/nevieš robiť? Už si robil nejakú inštaláciu? Máš nejaké vedomosti? Napíš mi na mail, možno Ti budem vedieť pomôcť.
tomik@etservis.sk
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.

Používateľov profilový obrázok
Jirka84
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 2493
Dátum registrácie: 21 Mar 2012, 20:30
Bydlisko: kousek na sever od Olomouce
Vek: 73

Re: Ako sa stať elektrikárom

Príspevok od používateľa Jirka84 » 13 Feb 2020, 18:43

aElektron napísal:...Mám par.21 zo strednej a študujem dalej ešte. Chcel by som robiť elektroinštalácie na bytoch a domoch popri VŠ, ...všade vyžadujú prax ... :?:
Omlouvám se za reakci, ale:
pokud je mi známo, tak na "V3S" bys měl mít v rámci získání "spôsobilosti na činnosť" paragrafu (§.21-vyhl.508/2009) nejen znalosti , ale i základní praxi v oboru - aspoň praktické laboratoře, pokud je to elektro VŠ.

PS
§.21 Elektrotechnik
(1) Elektrotechnik je fyzická osoba, ktorá má ukončené stredoškolské elektrotechnické vzdelanie alebo vysokoškolské elektrotechnické vzdelanie,...