DVD s HDD Thompson DTH8560E

Si začinajúci elektronik? Tak táto rubrika je určená práve tebe.

Moderátori: mirosne, Moderátori

Zahor1
Okoloidúci
Okoloidúci
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 03 Mar 2017, 23:09
Vek: 49

DVD s HDD Thompson DTH8560E

Príspevok od používateľa Zahor1 » 04 Mar 2017, 00:24

Vlastním tento prístroj už roky a teraz je vhodný hlavne na prehrávanie DVD malým synovcom.
Presnejšie bol. Odišiel na ňom zdroj.
Rozobral som to a "nafúknuté" kondenzátory bolo vidieť z diaľky..
Vymenil som všetky elektrolytické kondenzátory a polovodiče. Nakompletku, zdroj sa skladá z relatívne málo súčiastok.
Celá tá vecička sa pekne rozbehla, až na DVD mechaniku. Nevie načítať disk.
HDD funguje aj s filmami čo som tam nahral v minulosti.. Mechanika pracuje a snaží sa načítať dáta ale nakoniec vypíše Disc problem.
Zobral som inú DVD RW mechaniku (LG supermultidrive so starého PC doma už nepoužívaného, pôvodná mechanika je Philips), pripojil som ju a problém sa opakuje. SW vysúvanie a zasúvania vozíku mechaniky funguje, snaží sa načítať , nakoniec Disc problem. V dnešnej dobe zohnať niečo nové s IDE rozhraním je už len bazárová záležitosť. HDD aj DVD sú na jednej zbernici DVD je Master HDD slave.
Ešte skúsim niekde vyšmeliť a vymeniť 40PIN kábel.
Ale ak by aj toto zlyhalo, má niekto nápad kde by mohla byť ešte zrada? :thanks:
0
..... a skúsili ste to najskôr vypnúť a zapnúť?

Marek1975
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 1693
Dátum registrácie: 25 Okt 2016, 14:10
Bydlisko: Trstín a Budkovce
Vek: 48
Kontaktovať používateľa:

Re: DVD s HDD Thompson DTH8560E

Príspevok od používateľa Marek1975 » 04 Mar 2017, 00:49