El. stavebnica - úprava

Pomoc v oblasti výkonovej elektroniky (zdroje, nabíjačky, meniče a pod.)

Moderátori: mirosne, Moderátori

Používateľov profilový obrázok
cool-zool
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1100
Dátum registrácie: 09 Dec 2013, 11:39
Bydlisko: okr.Rimavská Sobota
Vek: 54

El. stavebnica - úprava

Príspevok od používateľa cool-zool » 10 Dec 2013, 11:50

Zdravím , viem že o podobných veciach ako regulovateľné zdroje sa tu písalo viac než dosť ale nakoľko som začínajúci amatér tak sa chcem opýtať či je možné čo najjednoduchším spôsobom upraviť el. stavebnicu NE 028 ( http://thorn.inshop.sk/stavebnice/labor ... ?ItemIdx=4 ) . Hlavne sa mi jedná o hodnotu regulovateľného prúdu aspoň do tých 8 A , a možno aj napätia do 24 V. Vopred dík za každú dobrú radu !
0
Naposledy upravil/-a mirosne v 06 Dec 2015, 08:26, upravené celkom 1 krát.
Dôvod: Úprava pravopisu v názve

Používateľov profilový obrázok
Cavendish
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 10 Nov 2009, 00:00
Bydlisko: Zvolen/Brno
Kontaktovať používateľa:

Re: el. stavebnica - úprava

Príspevok od používateľa Cavendish » 10 Dec 2013, 13:34

Dá sa to, ale nie je to také jednoduché musel by si to celé prestavať. Menej roboty a lepšie výsledky dosiahneš s G400: http://paja-trb.cz/konstrukce/zdroj.html aj úprava na vyšší prúd je jednoduchšia.
0

Používateľov profilový obrázok
cool-zool
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1100
Dátum registrácie: 09 Dec 2013, 11:39
Bydlisko: okr.Rimavská Sobota
Vek: 54

Re: el. stavebnica - úprava

Príspevok od používateľa cool-zool » 10 Dec 2013, 13:55