Vychodiskova RS VTZ - otazka pre RT

Elektrotechnické normy

Moderátori: Merak, Moderátori

black7
Okoloidúci
Okoloidúci
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 24 Okt 2016, 19:44

Vychodiskova RS VTZ - otazka pre RT

Príspevok od používateľa black7 » 15 Nov 2017, 21:20

Zdravim Vas,
chcel by som sa spytat revizakov jednu vec. Ako riesite pravidelnu OPOS, konkretne podklady, ak pre revidovany objekt nie je, neexistuje alebo sa stratila vychodiskova RS. Je mi jasne ze sa to da do zavad, podla STN 33 1500 (podklady k revizii), len to podla mna nieje riesenie ak chcete cloveku ktoremu to revidujete pomoct. Ja som revizny technik UTZ, takze sa neriadime Vyhl. 508/2009 Z.z. ale Vyhl. 205/2010 Z.z. U nas to funguje tak, ze ak nieje pre dany objekt vychodis. RS tak sa to da do zavad, a ak neobsahuje pravidelna RS ziadne ine zavady tak sa tato pravidelna RS da prehlasit za vychodiskovu RS. Spise sa tzv. Prehlasenie o nahrade vychodiskovej revizie. Ako to ale funguje vo svete VTZ ? Alebo ako to riesite ? Dakujem za odpovede, ak sa niekto kompetentny k tomu vyjadri. Poprosim aj s nejakou odvolavkou na normu popr. zakon, vyhlasku.
0

alois

Re: Vychodiskova RS VTZ - otazka pre RT

Príspevok od používateľa alois » 16 Nov 2017, 05:28

Rozdiel je pomôcť človeku rod. dom, či iná malá stavba, alebo firma pracovný stroj či objekt...?
Čo si mal na mysli?

V prvom kole zodpovědného pošlem na stavebný úrad danej obce/města a tam nech sa pozrie do archívu s kolaudačními podkladmi. Ak donesie potvrdenie, že revízky nie su zaarchivované, tak potom to riešim detailnejšie. Malo by to tam byť v přílohách.
Nemôžeš urobiť prehlásenie na niečo že O.K. a potom ti niekto hodí na stôl, že tak takto nie, lebo.....

black7
Okoloidúci
Okoloidúci
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 24 Okt 2016, 19:44

Re: Vychodiskova RS VTZ - otazka pre RT

Príspevok od používateľa black7 » 16 Nov 2017, 12:31