Feedback na predajcov/kupcov

Odkážte nám čo by ste chceli zlepšiť na našej stránke

Moderátori: zawin, Moderátori

Používateľov profilový obrázok
Jurajko
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 647
Dátum registrácie: 31 Okt 2011, 21:39
Bydlisko: Slavnica
Vek: 40

Feedback na predajcov/kupcov

Príspevok od používateľa Jurajko » 15 Dec 2013, 11:32

na základe :
http://svetelektro.com/Forum/nedoveryho ... 33640.html
Možno by bolo dobré pridať funkciu alebo samostatnú sekciu pre tých, ktorý sa takto zachovajú, aby boli verejne označený ako nedôverihodný. Ak by sa každému niečo takéto stalo, jednoducho by ho označil...

/oddelené, psichac.
0
...som začiatočník - samouk
Na predaj: http://svetelektro.com/Forum/rozpredam-t28883.html

Používateľov profilový obrázok
granat322
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 271
Dátum registrácie: 15 Máj 2013, 18:30
Bydlisko: Prešov
Vek: 27

Re: Nedôveryhodné osoby, bezcharakterné hovädá, zmrdi ...

Príspevok od používateľa granat322 » 15 Dec 2013, 11:37

Ja by som bol za to aby sa do sekcie bazár pridalo vlákno " feedback " kde by ľudia hodnotili po každom nákupe alebo výmene daného člena fóra + na koho mimo fóra si dávať pozor. Príklad :

Janko Hráško 80% balík prišiel s meškaním , ale v poriadku.
0
Hádanka :Čo ako prvé napadne veriacemu elektrotechnikovi počas búrky ?
Odpoveď : Boh skúša svoj teslák :D

Používateľov profilový obrázok
psichac
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 5097
Dátum registrácie: 27 Okt 2009, 00:00
Bydlisko: Bratislava
Vek: 30
Kontaktovať používateľa:

Re: Feedback na predajcov/kupcov

Príspevok od používateľa psichac » 15 Dec 2013, 15:19

užívateľ má v profile "karma", môže síce byť braná ako ocenenie za vedomosti/výrobky/rady ale môže byť braná aj ako feedback,často sa stretávam (a aj ja to praktizujem) že po dobrom obchode predajcovi dám K+
v bazári je blacklist kam sú dopĺňaný práve takí užívatelia ako sa riešia vedľa - pokiaľ sa ich vina naozaj preukáže a hlavne pokiaľ to človek oznámi. Aj verejne ako vedľa.