Zosilňovač do auta

Ak máte problém s elektronikou v aute a motorke, alebo proste chcete do auta a motorky niečo zapojiť

Moderátori: mirosne, Moderátori

Frenky_One
Okoloidúci
Okoloidúci
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 16 Máj 2018, 18:43

Zosilňovač do auta

Príspevok od používateľa Frenky_One » 16 Máj 2018, 19:00

Dobrý deň

Potreboval by som radu od vás odborníkov. Som uplný laik čo sa týka elektroniky aj auto elektroniky a potreboval by som radu od niekoho skúseného v tejto oblasti. Zapojil som si do auta subwoofer typ Sencor SCS WA1203. Je to aktívny subwoofer čiže všetko funguje v poriadku. Ďalej som zapojil dopredu aj dozadu 4 reproduktory typ Magnat Pro Power 132. Všetky 4 reproduktory v aute sú rovnaké a každý jeden z nich má výkon 200 W. Problém je v tom že zvuk z reproduktorov je škaredý, tichí a nedostačujúci. Rádio pravdepodobne nedokáže túto silu reproduktorov zvládnuť a myslím si že je potrebný zosilňovač aby bol zvuk pekný a hlasný a stíhal spolu zo subwooferom. Potrebujem teda poradiť či tento problém naozaj vyrieši zosilňovač a ak áno aký zosilňovač by bol dostačujúci na to aby všetky 4 reproduktory hrali čisto a hlasno. Typ rádia ktorý mám v aute je tento - SONY CDX-GT570UI. Ak by ste potrebovali presný popis špecifikácie reproduktorov alebo rádia tak poskytnem.

Ďakujem
0

AnoNym1337
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 302
Dátum registrácie: 02 Jún 2016, 17:15
Bydlisko: Trenčín
Vek: 24

Re: Zosilňovač do auta

Príspevok od používateľa AnoNym1337 » 16 Máj 2018, 19:27

tie repro majú vykon 50Wrms nie 200w..... a ano zosilňovač by to všetko pekne doladil
0

Používateľov profilový obrázok
misocko
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 4317
Dátum registrácie: 14 Jún 2009, 00:00
Vek: 47

Re: Zosilňovač do auta

Príspevok od používateľa misocko » 16 Máj 2018, 19:33

tvoje repraky su ako stvorene pre tvoje radio