Dalo by sa povedať že môj problém je rovnaký, len je tu opačná situácia. Vďaka nesprávnemu zadaniu informácii som pre kamoša objednal z ebayu nesprávny tovar, konkrétne nb základovku. Keďže ju potreboval na opravu nb ktorý ešte nemal v ruke a tým pádom tiež nevedel konkrétny model, spoľahol sa na informácie od zadávateľa opravy.
Doska prišla, predal som ju kamošovi a ten sa išiel trápiť s výmenou, ktorá sa nestala pretože doska nepasovala.
Tak som predvčerom napísal číňankovi čo je vo veci a ten mi odpísal doslovne že zaplatil vysoké poštovné DHL a tiež poplatok ebayu, že či radšej neskúsim predať priateľom alebo ďalej, že mi to ušetrí peniaze pretože pri vrátení tovaru jemu musím zaplatiť poštovné a poplatok ebayu ? za vrátenie.
Toto vyzerá na čisté vykrúcanie sa pretože na svojej ebay stránke má jasne napísané vrátenie tovaru do 30 dní, poštovné hradí predajca.
Alebo mi niečo ušlo?
Tu je odkaz:
http://www.ebay.de/itm/161024730372?ssP ... 9#rpdCntId
RoHS? Hrôza a des.